המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

האם את אוהבת להתחפש? החיבור אל האמת הפנימית דרך מדיטציה קבלית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

דרך האמת מדיטציה קבלית

החיבור המופלא אל האמת הפנימית שלך דרך מדיטציה קבלית והאנרגיות של חודש אדר

חוכמת מדיטציה הקבלית צופנת בתוכה שפע של ידע המגלה לנו את דרך בריאת והתנהלות העולם, ואת המשמעות העמוקה שמאחורי התופעות ה"חיצוניות" לכאורה שבחיי היום-יום, הקשר בין אירועים, חגים ומצבים שאנחנו נתקלות בהם במהלך חיינו ואת הכלים להתמודד עם אותם אירועים בצורה הכי טובה.

לפי הקבלה, האותיות העבריות נוצרו עוד בטרם בריאת העולם. האותיות אשר עוצבו, נחצבו ונחקקו על ידי הבורא שימשו ככלים ליצירת כל אשר קיים. התדרים האנרגטיים שמייצגות האותיות הן הבסיס לכל מה שאנו רואים וחווים בעולמנו, ולמעשה – על פי הקבלה המעשית מהוות האותיות את ה-DNA  הקוסמי.

אלה הם הכוחות הראשוניים שהופעלו במלאכת הבריאה ויצרו את הרוח אשר יצרה את החומר. האותיות נוצרו כתבניות אנרגטיות, בעלות מאפיינים ותדרים ייחודיים,  וכל אות הומלכה על יסוד מסוים, רטט אנרגטי, תמורות, רוח וחומר, מקצבים, צבעים, מצבי צבירה, פלנטות במערכת השמש, וזמנים בשנה. האותיות הן אלה שיצרו את האדם, את המבנה הפיסי, הרגשי, הנפשי והרוחני שלו.

לכל חודש בשנה משויכת אות עברית מסוימת.

האות השולטת בחודש אדר, היא האות ק'.

צורתה של האות ק' היא ייחודית: חלקה העליון מתיישר עם שאר האותיות, וחלקה התחתון – הרגל שלה -מתמשך כלפי מטה אל מתחת לקו התחתון, אל עולם ה"סיטרא אחרא", עולם הקליפות.

אכן – האות ק' היא אות דואלית ומורכבת, המייצגת שתי תכונות הקיצוניות בטבען.

מצד אחד, היא מייצגת את הקדושה והקשר עם העולמות הרוחניים של האמת והטוהר

ומצד שני, היא מייצגת את הטומאה – את הקליפות, את ההיקף – ולא את המהות, את כל מה שאינו אמיתי ואינו נאמן לאמת, את כל החיקוי והזיוף שבחיינו.

ואיך כל זה נוגע אלינו?

 האות ק' שיצרה את חודש אדר מאפשרת לנו לבחור בין הקדושה והקליפות.

הקדושה בחיינו מתבטאת בפיתוח הצד הרוחני והנעלה שבנו, וביכולת שלנו להזדהות עם האדם האחר ועם סבלו. וגם – את הגשמת ייעודנו בעולם הזה כפי שבחרה נשמתנו, והליכה בדרך ה"אמת" – כלומר – את הנאמנות שלנו לעצמנו ולמהותנו הפנימית, ואת ההליכה בדרכנו הייחודית.

הקליפות – הן כל מה שאינו המהות האמיתית שלנו. אלה הן המלבושים ומערכות ההסוואה שבחרנו (לפעמים מחוסר ברירה) לעטות על עצמנו כדי לשרוד את חיי עולם החומר. אלה הן ההתנהגויות שאנו בוחרות בהן כדי לרצות את הקרובים לנו, כדי לעמוד בציפיות של הסביבה, כדי לא לאבד את היקר לנו. במקרים רבים אנו נאלצות להתחפש – להעמיד פנים שאנחנו מישהו אחר, שאינו אנחנו, שאינו מתיישר עם האמת הפנימית שלנו ועם רצונותינו ושאיפותינו, ומנסות להקרין כלפי חוץ דמות שתעמוד בסטנדרטים מסוימים שהסביבה מכתיבה לנו.

במקרים רבים אנו עושות זאת שלא במודע, מתוך צמיחה בתוך חברה שהכתיבה לנו דרך התנהלות והתנהגות.  אל תשפטו את עצמכן על כל המקרים בהם לא הייתן נאמנות לעצמכן, או שלא הלכתן עם האמת הפנימית שלכן. קבלו זאת בחמלה עצמית, ובהערכה ליכולתכן המופלאה לשרוד בעולם הקשוח הזה בהצלחה ואפשרו לעצמכן היום להשתנות  –

בואו נגייס את כוחה המופלא של האות ק' כדי לשמור על איזון בין האמיתי והמזויף, בין הקדושה והקליפות, ונמצא את דרך המלך אשר תאפשר לנו לחיות בשמחה ובהגשמה עצמית מלאה.

תרגיל מדיטציה קבלית להעצמה:

כדי להעצים את עצמנו בעזרתן של האותיות העבריות, אנו מתמקדות בתדר ובמהות שלהן.

במשך החודש הזה, חודש אדר, ניקח מספר דקות מידי יום כדי לבצע תרגיל במדיטציה קבלית ונדמיין את האות ק' זוהרת מעל לראשנו ובתוך צ'קרת הלב בצבעים מרהיבים ובאור חזק. נאפשר לאור הזה להתפשט אל כל שאר חלקי הגוף ולחדור אל כל מהותנו. נבטח בכוחה של האות ק' לתת לנו את כל מה שדרוש לנו לחיבור לצד המקודש, הרוחני, והאותנטי שבנו – ופשוט ניתן לאנרגיות שלה לעשות עבורנו את העבודה.

אם תתמקדו באות ק' למשך מספר ימים, תוכלו להרגיש כי כוחות עליונים מנחים אתכן בפעילותכן היומית, ומעניקים לכם את תעצומות הנפש הדרושות לכן כדי לאזן את עצמכן, להיות נאמנות למהותכן הפנימית וללכת בדרך הייחודית שבחרה עבורכן נשמתכן.

רוצה ללמוד עוד? הצטרפי אלינו לסדנאת מדיטציה קבלית בשילוב עם 72 שמות הקודש  לפרטים יכנסי

חג שמח!

על כותבת המאמר: אורנה היא תלמידת קבלה, אמנית, מאיירת, מעצבת, מפיקה ומוציאה לאור את מוצרי "תובנות הקבלה" מאמריה וציוריה הופיעו במגאזינים ובכתבי עת ברחבי העולם. ללימוד נוסף, השראה והעמקה, בקרו באתר כאן 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X