המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

האם תקשור עם נשמות של אנשים חיים אפשרי? על הקשר שבין תקשור ותקשורת

כתבות אחרונות

חפשי באתר

תקשור עם נשמות

עם מי מתקשרים? האם ניתן לתקשר עם נשמות של אנשים חיים? הכל על תקשור ותקשורת

לפני שמדברות על תקשור עם נשמות ועם מי ניתן לתקשר באופן כללי, חשוב מאוד להבין מהו תקשור.

לפני שאנחנו מדברות על תקשור עם נשמות ועם מי ניתן לתקשר באופן כללי, חשוב מאוד להבין מהו תקשור. המילה תקשור מגיעה מהמילה תקשורת. כל אחת מאתנו יכולה לתקשר באמצעות מגע, תנועה, ריח, טעם וכמובן בתקשורת מילולית. בדיוק כמו בעולם החומר, גם עם עולם הרוח אנו יכולות להיות בתקשורת, את התקשורת עם עולם זה אנו עושות באמצעות אותם החושים איתם אנו מתקשרות בעולם החומר: ראייה, שמיעה, ריח, מישוש וטעם. דרך חושים אלה אנו גם מעבירות מסרים וגם מקבלות אותם, למעשה דרך חושים אלה אנו מתקשרות.

התקשור הפיזי וגם התקשור בעולם הרוח מתקיימים על תדר אנרגטי שמקשר כמו מוליך עצבי על ידי חוטים אנרגטיים, דרך חוטים אלה זורם מידע אין סופי.

תקשור עם נשמות, ישויות אור ואפילו עם חפצים אפשרי בהחלט!

למעשה לכל גוף פיזי יש גם גוף אנרגטי אשר קשורים האחד בשני, את התקשור ניתן לבצע עם כל דבר בעל פולסים אנרגטים המקרינים אור, כך שניתן לתקשר עם כל נשמה, אדם, חפץ או ישות בעל הילה המקיפה אותו.

איך עובד תקשור עם נשמות של אנשים וייצורים חיים:

הגוף הפיזי הוא משכן הנפש והנשמה בעולם, נרחיב ונאמר שהגוף הפיזי דחוס אנרגטית ולכן, כאשר מתחברים בתקשור המידע שמתקבל מהיקום עובר דרך צינור תקשור דק וההורדה של המידע משתווה למחשב איטי. המוח האנושי צריך זמן על מנת לבצע עיבוד למידע וידע המועברים בצינורות התקשור.

יחד עם זאת, בתרגול נכון, קבלת המידע וקצב הורדת הידע יכול לגדול ותלוי ברמת ההכלה ובדרגת התודעה שבו נמצאת הנשמה של המתקשר.

כל נשמה עוברת תהליך בעולם שלנו ולכל אנרגיית חיים יש מטרה ותפקיד מהותי, הנשמה בוחרת את המסלול אשר היא רוצה לעבור בעולם הזה וכך גם בוחרת עם מי לתקשר ולעבור חיים משותפים שמפרים אותה ומקדמים ומעלים אותה בדרגה רוחנית למעלה. השאיפה של הנשמה היא לעלות לתודעה גבוהה שבה היא מגיעה לעוד ועוד עשייה בעולם הרוחני.

על פי יעוד הנשמה אדם יכול לתקשר עם:

תקשור עם הנשמות של החיות, תקשור עם צמחים ,תקשור עם אמא אדמה, תקשור עם יצורי הטבע, תקשור עם מלאכים, תקשור עם מועצת האור וגם תקשור ו/או עשייה במימדים שונים. (קיימים 12 מיימדים כאשר אנחנו נמצאות במימד 3 חלקנו במימד 4 ויש כאלו שכבר נמצאות במימד 5)
תקשור עם עולמות מקבילים, תקשור עם העצמי – הנפש והאגו, תקשור עם הנשמה האישית והניצוץ האלוהי שלנו, תקשור עם נשמות קולקטיביות, תקשור עם נשמות של יישויות שנפטרו – שתם זמנם בגוף הפיזי, תקשור עם ישויות אור, תקשור עם צדיקים, תקשור עם אלוהים / אור הבריאה / האלוהות / האחד.

על תקשור עם נשמות לעומק:

תקשור עם נשמות מתפתח ומגיע מתוך עולם הרגש. עולם זה קיים בכל אחד ואחת מאתנו, את התקשור אנו "מרגישות" דרך הרגשות ומנתחות דרך הראש.

לכן ככל שעולם הרגשות שלנו רחב ומפותח יותר וככל שאנו מתחברות לרגשות שלנו בצורה טובה יותר כך גם יכולת התקשור מתחזקת ומתעצמת והמסרים שאנו מקבלות חדים וברורים יותר, שכן אנשים בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה הם גם בעלי יכולת תקשור טובה.

ככל שנרבה להפעיל את שריר הרגשות ולדבר בשפה של הרגשות נוכל לתקשר לא רק עם נשמות אלה גם עם הבריאה כולה.
הרגש המוביל את החיבור לבריאה הוא רגש האהבה, בדיוק כמו שדרך האהבה ניתן לברוא, המילה "אהבה" בנוייה מאותן אותיות באותו התדר שמהדהד לכל מקום באשר הוא ומחבר בין כולנו לאחד ולכן דרך רגש זה ניתן להתחבר לבריאה.

תקשור עם הנשמה שבנו והקשר אליה מגיע דרך הנפש, כאשר אנו מאזנות את נפשנו ומחשבותינו לומדות להתחבר לעצמינו באהבה ללא שיפוטיות, להיות במצב של נתינה וקבלה, לשחרר רגשות נמוכים כמו עצב, כעס, פחד וכו'. לעבור תהליך של ניקוי פיזי פנימי וחיצוני.
כשאנו פועלות בצורה כזו אנו מאפשרות לנפש ולרוח להיות בסנכרון, וכאשר הגוף הפיזי והאנרגטי מסונכרנים באופן מלא ניתן לבצע תקשור עם נשמות.

נכתב על ידי שני מוסן יועצת ומטפלת בתחום הרוח מכוונת לשחרור דפוסים ישנים ופותחת שערים למימוש הפוטנציאל . מעצימה באמצעות כוח האותיות , מפרשת חלומות ושחזור גלגולים.

רוצים לקרוא עוד על תקשור וללמוד תקשור היכנסו

רוצים לקרוא על איך לתקשר עם המדריך הרוחני האישי היכנסו

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X