המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

האם התקשורת והצ'אקרות שלך מושפעות מהשינויים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

חווה כאבי גרון? מרגישה קושי למלא אוויר בדרכי הנשימה? אף\סינוסים וכאבי ראש? צרידות ושיעול?

בימים האחרונים אני מקבלת מידע על אנרגיה חדשה שיורדת, שבעיקרה משפיעה על מערכת הנשימה צ'אקרת הגרון והיוצא מכך- סינוסים כאבי ראש וכו'

אני רוצה לפרק את המידע שאני מקבלת בימים אלו:

  1. מה קורה כרגע מבחינה אנרגטית ברמה הקולקטיבית?
  2. איך זה משפיע ברמה האישית?
  3. מסר מעודד מאוד בתקשור על האנרגיה שהגיעה… 

אנו נמצאות בתהליכים שונים שקוראים לנו לניקוי פנימי וחיצוני. על מנת שנוכל לאפשר לשינוי המציאות, עלינו לייצר ראשית "ניקוי אורוות". איך זה עובד ועל מה עוד זה משפיע? בואי נדבר על זה ונבין מה לעשות עם רוח התקופה ואיך ניתן לתעל אותה לטובה. 

כבר כמה ימים שאני רואה אורות כחולים יורדים אלינו ומשפיעים על צ'אקרת הכתר והגרון. אלו משנים את החשיבה שלנו ואת הצורך לביטוי עצמי אותנטי, כנה, ואמיתי.
אנו נמצאות בעננה שאינה מאפשרת עדיין לראות בבהירות שזה מבורך (!) כי אילו היינו רואות ויודעות מה הכיוון הנכון ביותר עבורנו כרגע, היינו הולכות על אותו הכיוון שאנו כבר מכירות. 

מהם תהליכי ההתעוררות שמתקיימים כעת?


 1. שינויים במערכות יחסים. 

  1. דברים שלא מיטיבים לנו, צפים לתודעה שלנו.
  2. התעוררות על המציאות בה אני (ברמה האישית) חיה. עולה השאלה- האם הייתי רדומה עד כדי כך שלא ראיתי את הדברים כפי שהם באמת? איך התעלמתי מדגלים אדומים?
  3. התעוררות על מציאות ברמה הקולקטיבית. היכן לא הייתי ערה מספיק והמציאות שחשבתי שאני נמצאת בה, ברמה המדינית/עולמית/כלכלית וכו', אינה מה שאני רוצה או חשבתי שהיא, או שהיא צריכה להיות. 

 5.חוסר וודאות בנוגע למטרות חייך. זה מגיע יחד עם חוסר ודאות וחוסר הבנה של איך ומה לעשות לטובת השינוי .

  1. התעסקות בביטוי עצמי ותקשור – מה אני רוצה להגיד מול מה לא להגיד, למי אני אני רוצה להגיד ולמי לא, האם הייתי צריכה להגיד לא להגיד?.
  2. תופעות פיזיות ומחשבתיות: כאבי ראש, אי בהירות/עננה, דרכי נשימה – אף/אוזן/גרון, צרידות, עומס מחשבתי, עייפות מוגברת, חוסר סבלנות, תחושה של עצב על משהו שהיה או אמור להיגמר
אני רוצה לשתף במסר שהגיע בתקשור והוא מאוד מעודד (!!!). הוא מבהיר את תמונת המצב של אותן התופעות השונות שאנו חווים כעת… 

"ראי שהרי ההתעוררות היא התפקחות קשה ולא נעימה, משינה עמוקה שהנשמה חוותה, ממקומות בהם התודעה הייתה רדומה ולא איפשרה להתמודד עם המציאות כפי שהיא. 

הדבר מדמה מעין הירדמות איטית, שהרי המציאות הייתה שונה מכפי שחשבתם, שהרי התחלתם בנקודה אחת, וכעת אתם מבינים כי נסחפתם בזרם קארמתי, שנראה לכם מאוד מורכב כעת. 

כאשר המציאות מיטיבה, התודעה נרדמת והכוחות המתנגדים מתעלים ומתחילים להפעיל את לחצם על מנת להעיר אותכם ולהזכירכם את עצם מהותכם.
היום מתקיימת ההיזכרות, כי פעם התאמתם את עצמכם כדי להסתדר עם המציאות, 

אך אט אט איבדתם את עצמכם לתוך המציאות הקיימת, מבלי להבין כי זו שצריכה להתאים אליכם. 

חווים אתם כעת שבירת כלים, את שבירת המוסכמות של מה שהיה נראה לכם כמקובל בעבר, כיום כבר אינו מתאים למידותיכם. מבקשים אתם התרחבות וצמיחה. מבינים אתם, כי אתם ראוים לקבל יותר מהמציאות הזו, יותר מעצמכם. מתבקשים אתם להבין, כי זהו אינו תהליך שצריך לקרות בכוח בהכרח, או במלחמה, אלה בחמלה ואהבה. כי מקום אשר אינו מתאים לכם, אין אתם צריכים להישאר בו, יש ביכולתכם את אפשרות השינוי, את אפשרות התנועה. 

אם ברצונכם להפסיק לתחזק את המציאות כפי שהיא, עליכם פשוט לשחרר אותה להפסיק לתת לה את מלוא הכח שלכם, אלא להתפנות לבניה של מציאות חדשה. 

זהו כוחה של החמלה העדינה, שמאפשרת היפרדות מתוך אהבה לתוך אהבה גדולה יותר, זו  שנשמתכם חושקת אליה עכשיו. לכו אחר התשוקות, האהבות ולא אחר הכעסים והכאבים ובכך תוכלו ללכת אחרי הבריאה. 

מציאות חדשה בפתח העידן הזה, הינכם החלוצים בבנייתה, יודעים אתם היטב כיצד לעשות זאת, עליכם רק להיזכר. כי זו לא פעם ראשונה בה אתם חווים את השבירה והבניה. ובכל פעם בנייתכם הייתה טובה יותר ומיטיבה יותר. 

וכך קורה."

היו ברוכים בהודיה על שידור ערוץ זה דרך יעל ניסים.

אם את חווה את התקופה הזו ו/או את המורכבות הזו, דעי כי הם לטובה, דעי כי את בין ה"יזמיות" של תהליך בניית העולם החדש והמטיב יותר. תחילה כדי להיטיב איתך, כדי ללמד על ידי דוגמא כי אפשר שיהיה לך הכול, את כל האושר, עושר, שפע, שמחה, סיפוק, מערכות יחסים מיטיבות, עבודה מלאת השראה ובריאות המיטיבה.

בהודיה והערכה על הקריאה

יעל ניסים- מורה ותלמידה רוחנית, בעלת המכון ללימודי רוחניות.

רוצה להתחבר ליכולות התקשור שלך? הצטרפי אליי למחזור הקרוב בקורס תקשור- לפרטים על הקורס

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

קרא עוד »
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X