המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

האם את בדרך לגלות את היעוד שלך? על מימוש עצמי והגשמה עצמית -ביחני את עצמך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

האם את מרגישה שיש משהו שבוער בך לצאת אל העולם? או שלהפך את מרגישה שהפחד שמשתק אותך? מחפשת לדעת האם את בכיוון הנכון? בחני את עצמך!

האם את בדרך להגשמה? או שמא הלכת לאיבוד בחיי היום יום שלך?


במאמר הזה אתן לך 7 טיפים שיעזרו לך לגלות האם עלית למסלול המלך ואת בכיוון לגלות מה היעוד שלך!
מאמר ששווה לשמור ולהפיץ!

  1. את זזה באי נוחות במקומך. כאשר אנחנו בדרך להגשמה עצמית הרבה פעמים אנחנו מרגישות צורך לזוז, לנוע, לרוץ, לקפוץ, לעבור בית, לשנות מקום, לצאת לנסיעה, לעשות משהו שמצריך תנועה, כל אלו סימנים שהגוף שלנו שולח על כך שהגיע הזמן שלנו לזוז קדימה, לעשות.
  2. עייפות וצורך במנוחה. לצד הצורך בתנועה קיים גם צורך בלתי מוסבר במנוחה. הצורך מגיע מתוך המאמצים האדירים שאנו עושות בתקופות של שינוי, בין אם במודע ובין אם בלא מודע כאשר אנו מחפשות להגשים את היעוד שלנו, אנחנו פשוט הופכות את האדמה שבתוכנו, השינוי מתחיל מבפנים, בחשיבה, ברגשות ומכאן גם בתגובות שלנו.
    זיכרי: המוח הוא האיבר אשר צורך הכי הרבה אנרגיה בגוף שלנו! (20% כאשר משקלו רק 2%) תחשבי כמה אנרגיה הוא צורך כרגע במאמצים שאת עושות לטובת השינויים אותם את מביאה לחייך?! זה טבעי שאת מתעייפת וצריכה מנוחה.
  3. זמן לעצמך! כשאת בעיצומו של תהליך להגשמה עצמית וגילוי היעוד האישי שלך את גם מתעוררת לגלות שאת צריכה גם זמן לעצמך! זמן של הפסקה להיות פשוט עם עצמך, ללא חברות, ללא משפחה, ללא ילדים, ללא עבודה, ללא התחייבויות, זמן איכות עם עצמך, זמן של שקט והתכנסות.
  4. מרגישה שבוער בך להבין מה עובר עליך. אולי גם ללמוד משהו חדש משהו שיעזור לך להבין מחדש את עצמך, את התהליכים שהנפש שלך עוברת, משהו שיושב בדיוק על הנשמה שלך, משהו שיהיה תפור למידותייך בדיוק שייתן כלים שיעזרו לך לצאת מהנקודה שאת נמצאת בה. ואת הרי יודעת שהכלים האלו ישמשו אותך לא רק לעצמך אלה לעזור לסביבה שלך.
  5. שואלת את עצמך שאלות שלא העזת לשאול עד עכשיו, כדי לצאת מאזור הנוחות לעבר הגשמת היעוד שלך, את מרגישה צורך לבחון את מי שהיית ומה שהביא אותך לכאן. במשך שנים הכול זרם על מי מנוחות ואז הגיע הרגע הזה, הרגע בו את לא מבינה איך הגעת לכאן, את מתחילה לשאול את עצמך את כל אותן שאלות ששאלת כנראה במשך השנים, אבל השתקת לטובת השגרה, הפעם השאלות האלה עולם בווליום הרבה יותר גבוהה.
  6. את מרגישה שיש בעצמות שלך שמשהו גדול יותר, משהו שנועדת לעשות, למעשה את מתחילה להבין שהיעוד שלך הוא להגשים שליחות בעולם הזה, שאת כאן לעשות משהו שהוא יותר גדול, ולא! לא מדובר רק בגדול יותר בכסף אלה משמעותי יותר לאנושות, ליקרים לך וגם לך.
  7. נמאס לך להתפשר! את כבר מבינה שאת רוצה יותר! וגם יכולה יותר! ואת יודעת מה? את גם לגמרי מסוגלת להוציא הרבה הרבה יותר מהחיים האלה. אז למה שלא תתחילי היום?

החיים כמו החיים מבקשים מאיתנו להיות בזרימה, תנועה, התקדמות או כמו שאדם חכם אמר פעם "אין דבר קבוע מלבד השינוי" (הרקליטוס). 

לפעמים אנו הולכות לאיבוד בזרימה אחרי רצונות וציפיות של אחרים, של החברה, של המשפחה, של צריך וחייב ושוכחות לנווט את עצמנו לעבור המקום אליו אנו נועדנו, לעבר היעוד הנשמתי שלנו, 

את הרי יודעת מאז שאת קטנה, שנועדת לגדולת, לא הגיע הזמן לממש את זה?


מה את אומרת? מתחברת? מרגישה שאת בעיצומו של תהליך? פותחת מחזור חדש של חיבור לשליחות שלך, 2 מפגשים עוצמתיים שיעזרו לך להתחבר למסלול וליעוד שלך. 
לפרטים צלצלי אלינו: 054-7701538

נכתב על ידי יעל נסים – מורה ותלמידה רוחנית, עוזרת ומלווה לחיבור ליעוד הנשמתי  

7 סימנים שיעזרו לך לזהות אם את בכיוון למימוש קריאת הנשמה שלך ולגלות את היעוד שלך:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X