המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על להבה תאומה ונשמה תאומה – 7 מיתוסים על מערכת יחסים רוחנית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

על חוזה נשמתי, התפתחות אישית וקשים בזוגיות

בשבועות האחרונים אני עוסקת לא מעט בנושא מערכות יחסים. מערכות יחסים הם הכלי להתפתחות שניתנה לאנושות. דרך העבודה על מערכות היחסים שלנו, אנו למעשה עוברות תהליכי הטרנספורמציה הגדולים ביותר, לומדות, מתפתחות, משתנות וגדלות. מערכות היחסים הן אלו שנועדו להוציא מאיתנו את הטוב ביותר מעצמנו, את הצורך או הרצון התעלות, להשתפר כדי להיות טובים יותר.
לאור המפגשים של התקופה האחרונה וכן שאלות שאתן שואלות אותי החלטתי להביא לכן מאמר על 7 מיתוסים שאני נתקלת בהם בנושא של מערכות יחסים, המאמינה שדרך ההבנות האלו תוכלו לנפץ אמונות חוסמות ולהיפתח למגוון אפשריות חדשות בהיבט הזוגי ואולי גם לחזק את הקשר הקיים או לייצר פתיחות טובה יותר לקבלת הקשר הזוגי הרצוי. 

קבלי  7 מיתוסים על מערכות יחסים, להבות תאומות ונשמות תאומות שישנו את תפיסות עולמך:

  1. יש לנו כמה זיווגים אפשריים בכל תקופת החיים שלנו, לימדו אותך לחכות לאחד או לאחת? אז זהו שלא, זה לא באמת עובד ככה, כי לכל אחת ואחד מאיתנו יש מספר נשמות תאומות שיכולות להיות חלק מהחיים.

  2. אנחנו והחצי שלנו, לא תמיד מגיעים באותו הזמן לכאן. ה"חצי", אותו האחד שמגיע, למעשה ממש מאותו השורש הנשמתי- מה שנקרא להבה תאומה, לא תמיד מגיע לכאן באותו הזמן שאנחנו נמצאים כאן, לכן הבריאה הביאה לנו מספר זיווגים אפשריים.

  3. נשמות תאומות יכולות להיות גם חברים טובים, קרובי משפחה, אנשים שקרובים אלינו, איתם יש סיכוי שלא נגיע למערכת יחסים זוגית.

  4. ה"חצי" הוא למעשה הלהבה התאומה, ועל פי רוב, מערכת היחסים הזו מגיע עם המון מורכבות.  זו  אהבה סוערת, מלאת תשוקה, חיבור עמוק ובלתי מוסבר, אך עם זאת, היא גם יכולה להיות הרסנית, שואבת ומאתגרת במיוחד!

  5. כמעט כל זיווג מגיע עם קארמה, חלק מהם מגיעים עם קארמה טובה וחלק עם קארמה לא טובה, הזיווגים הקארמתיים הם למעשה הזיווגים שמגיעים עם מטען שלילי, כזה שמגיע מגלגולים קודמים ויכול להיות מורכב.

  6. כ-30% מהזיווגים שאנחנו נתקלים בהם, הם זיווגים קארמתיים, שמגיעים עם קשיים, פערים, מטענים ועיכובים במערכת היחסים שדורשים עבודה. אלו זיווגים שמגיעים עם משיכה גדולה, אך עם המון מורכבות שהנשמות ביקשו לתקן או לעזור לתקן האחת עם השני.

  7. אחד מהסימנים לזוגיות קארמתית שעלולה להגיע עם מטענים, היא שם האדם, אם שם האדם זהה לקרוב משפחה שלנו או לאדם שהייתה לנו אינטראקציה מורכבת איתו, זהו סימן למטען קארמתי מורכב שמגיע עם האדם החדש.

רוצה לקרוא על נשמות תאומות ביהדות והקבלה? כנסי כאן>


וטיפ בונוס אחרון: המשפט הזה ש"אם הוא שלך הוא יגיע", קצת לא נכון… למעשה הבריאה נותנת לנו את ההזדמנות לקבל את המיועד שלנו, ועלינו לעשות את העבודה על מנת להגיע מוכנות לקבל אותו, אבל אם לא נעשה את זה, המיועד שלנו יכול להתחתן עם מישהי אחרת… ואז הבריאה תכניס לנו זיווג אחר שמתאים.

נכתב על ידי יעל נסים – מורה ותלמידה רוחנית, עוזרת ומלווה לחיבור לייעוד הנשמתי והזוגי רוצה לזמן לעצמך זוגיות? שלחי לי הודעה ונעבוד על זה יחד

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X