המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מסר מהקלפים דרך ארבעת האסים – אס הגביעים, החרבות, המטבעות ומטות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

ארבעת האסים אס הגביעים

האם יצא לכם לראות פעם ולהכיר את קלפי הטארוט? אולי לקבל מהם מסר והכוונה?

לפניכם ארבעת האסים: אס הגביעים, החרבות, המטבעות ומטות. אנחנו מזמינות אתכם לבחור עכשיו, קלף אחד מבין הקלפים למעלה ולגלות מה מניע אתכם בחיים.

קלפי הטארוט מכילים 78 קלפים, ובתוכם הם מחולקים ל-5 חפיסות, כל חפיסה נקראת ארקנה (מהמילה היוונית סוד), הארקנה הגדולה מכילה 22 קלפים העוסקים במסעו של השוטה (החל מחודש הבא מסע מרתק שנפתח בהתאם למסעו של השוטה) והארקנות הקטנות מכילות 14 קלפים כל אחת מהן. הארקנה הגדולה מכילה ידע על המסע הרוחני שלנו בחיים, שיעורים והכוונה רוחנית בעוד שהקטנות מכילות ידע על המסע הארצי שלנו, שאלות כגון – המצב הכלכלי שלנו, הרגשות שלנו, העבודה והקריירה והמחשבות שעוזרות או תוקעות אותנו. בכל ארקנה קטנה יש אס, קלף אחד המייצג את הנושא באופן כללי.

בחרת לך קלף אחד?

סדרת קלפי האסים מציינים את הדרך המאפיינת את האדם ואת ההתנהלות שלו במצבים בחיים, בכל סיטואציה בחיים אנו מוצאים את הדרך המאפיינת אותנו כדי להתמודד איתה, אנחנו לעיתים בוחרים בדרכים שונות להתמודד עם סיטואציות שונות אבל לבסוף הבסיס שלנו נשאר טבוע בתוך ההתנהלות ולא משנה באיזו דרך ננקוט.

בחירה באחד הקלפים הנ"ל מציג את הבסיס שלכם, תוכלו להבין וללמוד איך אתם פועלים ומה "מושך" אצלכם בחוטים בדרך ההתמודדות שלכם עם סיטואציות ברגע שתזהו את הקלף שאליו נמשכתם ואת מה שהוא מייצג:

אס הגביעיםאס הגביעים

הגביע מסמל לנו את עולם הרגש והאינטואיציות והחיבור הגבוה לעצמנו, לאני העליון שלנו. הגביע הוא היכולת לזהות מצבים ואירועים דרך האינטואיציה, הוא גם הדרך שלנו לזהות מהו הנתיב הנכון עבורנו ולדעת לקרוא את הדרך מבלי להכיר אותה. כשהאדם שבחר בקלף הזה עומד בפני התמודדות חדשה בחייו, הוא ניגש אליה מתוך עולם הרגש, הוא מתחבר למצב ובוחן איך ההרגשה מגיבה לסיטואציה, הוא בוחן לא רק את הדרך עצמה אלא גם את ההתנהלות שלו, לרוב אדם שבחר בקלף זה גם יהיה אדם אופטימי, אדם שמח, שיודע לנצל ולהתנועע עם האירועים שמגיעים לחייו.

אס המטותאס המטות

אס זה מייצג לנו עבודה קשה והתקדמות בחיים, מי שבחר את הקלף הזה הוא אדם שיש לו מוכנות גבוהה להשקיע מאמץ, זמן, כוח ומשאבים על מנת להצליח. זה אדם שלא מפחד להתחיל מהתחתית ולהיאבק להגיע לפסגה, זה אדם שהאמירה "עשיתי את זה בעצמי" מניעה אותו וגורמת לו גאווה יותר מכל דבר אחר שההצלחה מביאה איתה. כשהאדם שבחר את הקלף הזה מגיעה להתמודדות חדשה בחייו, הוא לא יירתע מההשקעה שעליו לבצע, הוא לא יירתע מהזמן שייקח לו להגיע להצלחה, הוא אדם שנלחם ואוהב להילחם על ההצלחות שלו, אוהב לכבוש ולראות את הניצחונות שלנו בעקבות ההשקעה שהוא עושה ולא בזכות טובות של אחרים.

אס החרבות אס-החרבות

קלפי החרבות מסמלים עבורנו את עולם הרוח, את עולם המחשבה. אדם שבוחר קלף זה הוא אדם שקול ורציונלי, הוא אדם שלפני כל מעשה או כל בחירה בחייו, הוא לוקח זמן לשקול את הדברים לעומק, לעיתים – יותר מידי לעומק. הוא לא זז מבלי להבין את כל ההיבטים של האירוע שעומד בפניו וכמו כן גם את ההתמודדות וכן גם את התוצאות הצפויות, ובל נשכח את הסיכונים והעיכובים שעלולים לצוץ והוא גם מחשב את הפתרונות שהוא יכול להציע לכל סיטואציה שתבוא. לעולם המחשבה כוח עצום בהצלחה, אבל יש עמו גם סיכון של עיכובים בעקבות המחשבה. אבל אדם זה לרוב חוזה במדויק את הדרך שהוא פוסע בה וגם מצליח להיחלץ מהקשיים בעזרת החישובים שעשה בטרם יציאתו למסע החדש.

אס המטבעותאס-מטבעות

מטבעות, כשמם כן הם, האס הזה מייצג את החשיבה הכלכלית מוחשית, כשאדם שבחר בקלף הזה יוצא למסע של דרך חדשה, הוא שם לרוב לנגד עיניו את המימוש החומרי של הדרך שלו, הוא לרוב מעסיק את עצמו בחישובי רווח והפסד, עלות מול תועלת. הוא שוכח לעיתים את ההנאה מהמסע. אדם שכזה לרוב מצליח לנהל את חייו הכספיים בצורה טובה ולרוב גם חיי על בסיס חומרי טוב, אבל משהו בפנים לוחש לו מידי פעם שאין זה מספיק, משהו מרעיד ומרטיט את מיתרי הנשמה.

ואם שאלתם את עצמכם, מה הקלף הכי טוב מבניהם, את מי הכי כדאי לי שיעיד על הדרך בה אני מנהל את חיי, אז אף אחד מהם וכולם ביחד. ההתנהלות הכי נכונה שלכם, היא להתנהל בשילוב של שניים או שלושה קלפים בהתמודדות עם התחלה חדשה, שילוב שיהיה לכם הכי אופטימלי וכזה שגם יזכיר לכם מה מעכב אתכם ואיך להתעלות מעל העיכוב הזה.

אז בפעם הבאה שיש לכן התמודדות חדשה, חישבו על הקלפים ועל זה שבחרתם, מה התגובה הראשונית שלכן, מה מניע אתכן ואיך לנצל את זה לטובתכן.

אם בא לכן להרחיב ולהבין יותר לעומק, ואת רוצה להתנסות בעוצמת הקלפים, לקראת הקורסים הקרובים, אנו מזמינות אותך באהבה גדולה לערב מבוא הכולל הרצאה מרתקת על הפסיכולוגיה שבטארוט והתנסות בפריסות אישיות, ערב

סדנת פתיחה בטארוט, ערב מלא במסרים וחוויות ומבוא לקורס טארוט בעלות סימלית של 80 ש"ח.

ערב מתקיים ביום ד' ה-11.1 בשעה 19:00 לירישום צלצלו עלינו.
לפרטים אודות קורס טארוט היכנסו

נשמח לפגוש אתכם.
*** שימו לב:  מספר המקומות בסדנאות מוקבל, כל הקודם זוכה.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X