המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

איך עושים טלפתיה – תרגיל העברת מסרים והשפעה על ידי כוח המחשבה – (תרגיל)

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לא רק לקבל מידע דרך טלפתיה, אלא גם לשדר

במאמר הזה נביא לך תרגיל מעשי שיעזור לך לשדר מסר בטלפתיה על מנת להשפיע על חברה באמצעות כוח המחשבה הפנימי.

לכולנו בחיים זה קרה! היכולת הזו לדעת משהו ממש לפני שהוא קרה, להרגיש אותו בכל החושים כמה רגעים לפני ופשוט לדעת! לכולנו קרה שחשבנו על חבר או חברה ופשוט ידענו שהוא/היא יתקשר אלינו באותו יום, או שבדיוק חשבנו על חברה ונתקלנו בה ברחוב, או לאחר יום עמוס בעבודה בו אנו חושבות על מישהי כל היום ולא מוצאות את הזמן לצלצל אליה, ואז מצלצלות והיא עונה לנו "אני כול היום חושבת עליך".

אנו כולנו מחוברים, פולטים וקולטים רטטים ואנרגיה מהסביבה על בסיס קבוע. כך נוצר מצב בו כולנו מחוברים בקשרים אנרגטיים שאינם נראים לעין, קשרים בהם עובר מידע על רגשות, מחשבות, מעשים, וניתן לדמיין זאת כמעין רשת אינסופית של מידע אשר מקושרת לכל אוכלוסיית העולם, (וגם הרבה מעבר לו), רשת אליה יש לנו את היכולת להתחבר – לשלוח מידע, וגם לקבל מידע. היכולת שלנו להעביר מידע תלויה ביכולת שלנו לרוקן את המחשבות שלנו, ולהתרכז אך ורק בדבר אחד, ללא שום הפרעה או גירוי.

כדי לחדד את היכולת הטלפתית עלינו לתרגל את החיבור למשדר שלנו

בואו נעשה תרגיל קצר שבו את שולחת מסר קצר ופשוט לאחת מהחברות שלך, ללא ידיעתה!
ונראה כמה זמן ייקח עד שהיא תדבר איתך על זה.

מה, כמה ולמה? מה צריך כדי לבצע את התרגיל:

את התרגיל הזה מומלץ לבצע בשעות הערב, הלילה או הבוקר המוקדמות, כאשר המסר יכול להתקבל בקלות רבה יותר בצד השני שאינו עסוק בטרדות ודברים גדולים ויכול להיות במצב קבלה. הימים הטובים ביותר לשליחת מסרים שכאלה הם, ימי רביעי משעות הערב עד יום חמישי בערב. (אם אין באפשרותך לבצע את התרגיל בימים אלה, ניתן לתרגל את התרגיל בימים נוספים).
לפני תחילת התרגיל בטלפתיה חשוב לעשות מדיטציה קצרה של בין -5 ל-15 דק' שתעזור לך לנקות את המחשבות והרגשות ולאזן את עצמך.

  1. שימי לב לחמשת החושים שלך – ראיה, שמיעה, מגע, ריח, טעם.
  2.  עצמי את העיניים שלך ותראי את החברה שאת רוצה לשלוח לה מסר בעיני רוחך, נסי להשתמש בכל החושים שלך על מנת לדמות כמה שיותר את הנוכחות שלה מולך , זכרי המוח אינו מבדיל בין דמיון למציאות!
  3.  בזמן שאת רואה ומדמה את חברתך בעיני רוחך, תהיי המסר שאת רוצה להעביר לה, מומלץ פשוט ככל שאפשר – אפילו "מבקשת שתתקשרי אליי בהקדם" שימי לב איך כל כולך משדרת את המסר הזה עבורה, ואפילו תראי בעיני רוחך איך היא מקבלת את המסר.
  4.  לאחר מכן תגידי תודה על העברת המסר המוצלחת , ושחררי את הציפייה שלך מהתוצאה.

אם את רוצה לחזק את תרגיל הטלפתיה הזה, את יכולה לעשות שימוש בקריסטל אמטיסט סגול מוצמד לעין השלישית שלך שבמרכז המצח, הקריסטל יעזור לך לחזק את התדר שאת פולטת דרך האנטנה שלך החוצה.

זהו תרגיל בסיסי בטלפתיה של צד אחד, שבו אנו פשוט מעבירות למישהי מסר ללא ידיעתה, שבהן אנו בוחנות את היכולת שלנו לשלוח מידע, שימי לב, יכול להיות שהמסר יעבור אחרי יום, או אחרי כמה ימים, כל תוצאה שתתקבל זו היא התקדמות והבנה שאנו הרבה מעבר לחמשת החושים שלנו!

הערה חשובה: תרגיל זה הינו תרגיל בסיסי בטלפתיה, את התרגיל הזה ניתן (ורצוי) לבצע ללא ידעת האדם הנוסף מבלי לסטור את כללי האתיקה שאנו מלמדים בקורס, היות ואנו משדרים רק בקשה לצלצל אלינו. שידור הבקשה פועל ממש כמו שידור הודעה לחברה וזה נעשה כ"בקשה" ולא כ"צווי"

לקורס תפיסות על חושיות במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X