המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

איך עובדות המחשבות שלנו ביצירת קארמה ובריאת מציאות?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

איך את יכולה לזמן מציאות? ומה הן מקורות האנרגיה הטבעים שעומדים לרשותך בזימון המציאות הפרטית שלך?

בניגוד למה שחושבים, יצירת מציאות אינה מגיע רק מפעולות פיזיות, היא מתחילה ראשית מעבודה על האנרגיה הפנימית שלך,  היא מתקיימת באמצעות שינוי פנימי שחל בך שמאפשר תנועה פיזית שטבעית לך, ולא ע"י עבודה עם אנרגיה שהיא חיצונית לך.
על פי רוב בעולם שלנו נהוג להאמין, כי עלינו לעשות פעולות פיזיות על מנת לממש את המציאות שאנו רוצות, בעולם הרוחני נהוג לדבר על לוחות חזון, על חשיבה חיובית, לדמיין את מה שאנו רוצות על סמך רעיונות שאנו שואבות מהמציאות הפיזית. אך בפועל, יצירת מציאות היא הרבה יותר מזה, זימון מציאות הוא לאפשר למציאות הרצוייה להתקיים, כלומר, על מנת "לזמן לך את המציאות" שאת כל כך רוצה, עלייך ראשית להבין שהכל כבר מקיים בתוכך! 

שאין עליך לזמן מציאות, אלה לאפשר למציאות הרצוייה להתקיים!
זהו שינוי מרענן בתפיסות עולם בנושא, שינוי שמאפשר סוף סוף להתבונן על הדבר מזווית שמאפשרת לך, לעבור את התהליך הפנימי שאת צריכה על מנת שזה פשוט יהיה נוכח בחייך. 

במאמר הזה, נעבור יחד על 4 המרכיבים שעומדים לרשותך על מנת ליצור את המציאות שאת כל כך רוצה. 

נתחיל מלנפץ מיתוס ראשון:
האם מספיק רק המחשבה כדי ליצור מציאות?

אנחנו חושבים בין 60 ל-80 אלף מחשבות ביום! הרוב לא מחשבות מודעות בכלל. 80% מהמחשבות שלנו שליליות, ו- 95% מהמחשבות שלנו חוזרות על עצמן. כל אלו יוצרות, אחרי שאת יודעת זאת, האם את חושבת שדרך מחשבה ניתן לזמן מציאות? 

זה נכון, שניתן לאמן את המוח למחשבה שונה ובכך לתגובה שונה, מה שמביא לשיח פנימי מיטיב ותומך, שינוי בשיח הפינימי מאפשר גם הוא לשנות את המציאות שלנו! אך כפי שאת מבינה שינוי זה דורש זמן ותרגול קבוע.
על פי התורות, מדברים על התמדה של 21 ימים עד ששינוי מתקבע להרגל חדש. 
את מרגישה שאת תקועה על אותו הדפוס? דעי, כל פעם שאת חוזרת עליו את מחזקת את החיווט במוח. כך שניתן לאמן את מוח לשינוי! וזה שווה את המאמץ! 

מה המרכיבים הנוספים שמייצרים את היכולת וההצלחה שלך בזימון המציאות?

בואי נדבר על המרכיבים שבונים אותך ומייצרים את האנרגיה שזמינה לך ומאפשרת את זימון המציאות. 

הגוף פיזי שלך: כל פעולה פיזית שאת עושה יכולה לקדם או לחסום את המציאות הרצוייה, בהתאם לפעולות פיזיות שאת עושה, בין אם זה בשיחה, בלמידה, בפעולה פיזית שדורשת עשייה פיזית של ממש ומייצרת פליטה של אנרגיה שונה שהיא יוצרת מציאות שמולך.  זהו החלק האחרון שאת רוצה להניע בתהליך של זימון מציאות, לפני כל פעולה פיזית, את רוצה לוודא שהפעולה אכן מקדמת את הרצון העמוק והמיטיב ביותר, זה שמגיע מהנשמה שלך. 

הרגשות שלך: הרגשות שלך בעלות ערך מגנטי, שניתן למדידה עד 3 מטר מהגוף, אלו משתנות בתדירות של 90 שניות, ומניעות אותנו לתגובות בעולם הפיזי. בהתאם לאיך שאת מרגישה- את הפועלת, אם את עייפה את תפעלי פחות, אם את כועסת את עלולה לפעול מאנרגיה של הרס. 

המחשבות שלך: המחשבות שלך הן בעלות תדר חשמלי שגם הוא ניתן למדידה, מחשבות נעות בתדירות של 70,000 מחשבות ביום. משמע משתנות כל שניה! מאוד מורכב לנהל מעקב אחר כל המחשבות, וכפי שאת כבר מבינה רובן לא מודעות ושליליות. המחשבות שלך גם יכולות להניע פעילות פיזית, שלא תמיד בהלימה עם יצירת המציאות הרצויה.  

הגוף הרוחני שלך: בעל תדר רוחני אנרגטי גבוהה מאוד, היא זו שמבינה ומכירה את הדרך הנכונה ביותר ליצור את המציאות הטובה ביותר עבורך. היא יודעת בדיוק מה הוא השפע המתאים לך. מה ימלא אותך ויביא לסיפוק בחייך. 
היא מחזיקה בידה את הזרע הראשוני, הטהור ומיטיב ביותר לחייך. 

אז מה את באמת צריכה כדי להצליח לזמן מציאות?

התדר של כל אחת ואחד מאיתנו שונה. התדר שלנו בנוי מסך הפעולות שלנו, הרגשות שלנו, המחשבות והפוטנציאלים הרוחניים שלנו וכל אחד ואחת, בעל אנרגיה מטיבה שונה. חלק מהתדרים שאנו פולטים ביום יום, הם חשמליים וחלק מגנטיים.
 

על מנת להצליח באמת לזמן מציאות, עלינו ראשית להבין את הדרך שבה המבנה הנשמתי פועל ולייצר רגע אחד, כן אחד בודד, של סנכרון בין התדרים של כל הגופים שלך יחדיו. כן, מספיק רגע אחד כדי שכל המציאות שלך תתחיל להשתנות. 
כך, שיטה זו מאפשרת לך לזמן לחייך את הרצון האמיתי והאותנטי ביותר שהנשמה מבקשת להגשים בעולם הזה, את "גן העדן" הפרטי שלך, בלי טעויות, בלי עקבות, בלי סייגים ומבלי לכפות את רצונך על הבריאה, אז ניסים יכולים להתחיל להתקיים בחייך. כך זה כאשר את לומדת לזמן עם כל האנרגיה שזמינה שלך, הכל מסתכנרן בצורה מושלמת והחיים נראים כמו נס של ממש. 

זהו הסנכרון בין המחשבות לבין הרגש לרצון הנשמה יביא לפעולות פיזיות שייצרו את המציאות הרצוייה! 

למעשי אנו מסנכרנים את כל הגופים לפעול בצורה שמשרתת את הנשמה, כאשר הקשר בין המח והלב ביצירת מציאות מתבטא בכך ששני האיברים ממשיכים להשפיע זה על זה באופן משמעותי. המח בעל תפקיד חשוב בייצור המציאות באמצעות החשיבה, התכנון וההחלטות שאנו עושים. כאשר אנו חושבים חשיבות להתמקדות ולתכנון חיים חיוביים, המח שלנו משפיע על מיתוק תהליכי החשיבה והבחירות שלנו וממשיך לשדר את האנרגיה הרצוייה לייקום.

לעומת זאת, הלב מייצג את הרגשות שלנו והקשר שלנו עם העולם הפנימי והחיצוני. כאשר אנו מכניסים ללב שלנו אהבה, שלווה ושמחה, אנו משפיעים על האופן בו אנו מרגישים וכיצד אנו מתמודדים עם האתגרים שבחיים על מנת ליצור את המציאות הרצוייה מהרגשות הנכונים. זיכרי כי הוא מגנטי! אך הוא מושפע מהחשיבה שאם איננה במיטיבה, לא ניתן לבצע את הזימון.

לאחר התהליך של הסנכרון הראשוני ביצירת מציאות, הקשר בין המח והלב ממשיך להיות משמעותי מאוד בפעולות הפיזיות שאליהן אנו מגיעים. תוך כדי שהמח מתמקד ומתכנן את המציאות הרצויה עבורנו, הלב שלנו משפיע על היכולת להרגיש את המציאות והאם היא מתאימה לערכייך או לא.
כאשר יש סנכרון בין המח והלב, אנו מסוגלים גם ליצור מציאות וגם לחוות מציאות חיובית יותר, ולדעת שכאשר המציאות איננה מאירה פנים, עלינו לעצור את הפעולות הפיזיות ולהפנות את תשומת הלב שלנו פנימה, לסנכרון מחודש של שניהם עם רמת הנשמה על מנת לחדד ולדייק את התדר של הפעולה. 

זיכרי! 

המוח- משמע החשיבה / המחשבות שלנו פולטות תדר חשמלי.

הלב – משמע הרגש פולט תדר מגנטי.

 

ואם את רוצה לעבור את התהליך של הסנכרון אל הנשמה, ללמוד לדייק את הזימון שלך, ללמוד לסנכנרן את כל הגופים יחדיו לאותו רגע של ניסים, מזמינה אותך לתהליך של 21 ימים הכולל תרגולים של עבודה על כל אחד ואחד מהגופים לטובת זימון המציאות הרצוייה.  פרטים בבאנר למטה. 

כתבה: יעל ניסים- מורה ותלמידה רוחנית, בעלים של המכון ללימודי רוחניות.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X