המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

איך ניתן לתקשר עם המדריך הרוחני שלי- הכל על המדריך הרוחני שלנו והתפקיד שלו בחיינו

כתבות אחרונות

חפשי באתר

איך לתקשר עם המדריך הרוחני

איך לתקשר עם המדריך הרוחני שלי

חשבתן שרק ייחודי סגולה יכולים לתקשר עם מדריכים?

למעשה לכולנו יש את הסגולה לתקשר עם מדריכים ואם נדייק, לכולנו יש את היכולת לתקשר עם המדרך הרוחני האישי.

לכל אחת מאתנו יש מדריך שמלווה אותה במהלך חייה, מדריך זה שומר עליה ומכוון אותה גם בחיי היומיום וגם בצמתים חשובים.

את המדריך הרוחני שלכן פגשתן כבר מספר פעמים בחייכן, נסו להיזכר בפעמים שבהם פעלתם בצורה אינסטיקטיבית בניגוד ל"שכל הישר" ומצאתן כי עשיתן את הדבר הנכון ביותר. או בפעם שלאחר הרבה התלבטויות פתאום "נפל לכן האסימון", וידעתן בדיוק מה נכון בעבורכן גם אם הידיעה לא הייתה מגובה בעובדות וצדקתם. אלה דוגמאות פשוט ויום יומים להכוונה של המדריך האישי שלכן.

המדרך הרוחני שלכן, מתחבר איליכן דרך האינטואיציה הראשונית והבסיסית ביותר. וככל שאתן מתפתחות רוחנית ומשכללות את היכולות שלכן אתן מרגישישות ורואות, מרגישות וחוות יותר. ברמת התפתחות רוחנית מתקדמת אתן כבר ממש יכולות לתקשרי באופן קבוע עם המדריך הרוחני שלכן, הוא תמיד נמצא אתכן וקיים בשבילכן.

המדריכים הרוחניים של כולנו נמצאים בתדר אנרגטי גבוה יותר משלנו, לכן כאשר אנו מתחברות אליהם אנו מעלות את עצמנו בתדר. שינוי בתדר זה מביא אותנו לשינוי בתפיסת המציאות של העולם, של הסובבים אותנו והכי חשוב של עצמנו. כאשר אנו בתדר הגבוה של ההדרכה הראייה שלנו הופכת רחבה ואובייקטיבית יותר וכן ההדרכה שלנו יותר מדוייקת.

החיבור למדריך הרוחני שלכן יחבר אתכן לעצמכן, לידע וכישרונות שטבועים בתוככן, להשראה ויצירה, הפעולות וההחלטות השוטפות יעשו באופן נעים, קל ומדויק, כל תגובותיכן יעשו בצורה נכונה ומדויקת וללא התלבטויות אינסופיות וחוסר בטחון.

בפעמים הראשונות בהן תפני למדריך שלך לקבל תשובות תעשי זאת באמצעות מדיטציה בכדי שתצליחי להתנתק, להתרכז ולהעלות תדר. בהמשך, עם התרגול תוכלי למדריך האישי שלך בכל רגע נתון.

מיהו המדריך הרוחוני? איך הוא נראה ואיך הוא מעביר לנו את המסרים שלו?

המדריך הוא יישות אנרגטית, כישות אנרגטית הוא לובש צורות שמתאימות לנו לתהליכים שאנו עוברות, הוא יכול להגיע בלבוש של דמות מחיים שלנו או מחיים אחרים, הוא יכול לתפוס צורה של חפץ, חייה או כל דבר שיעזור לנו בהתפתחות הרוחנית, המדריך הרוחני יכול גם להישאר ללא צורה ולמעשה נרה רק אנרגיה.

מסריו של המדרך הרוחני יכולים לעבור אלינו באמצעות חלומות, מפגשים עם אנשים שהם שליחים. מסרים שאנו שומעות, ואפילו משפט מסרט שבדיוק מתאים, שיר ששמעתן וענה על השאלה שלכם.

אצל לא מעט אנשים התשובות לשאות מתקבלות מגיעות ישר למחשבות על ידי ידיע.

המדריך הרוחני שלכן תמיד אתכן, הוא מעוניין בטובתכן ומשרת אתכן בנתיבכן הרוחני. הוא חבר אוהב שמלווה אתכם. אפשר לבקש ממנו תשובות, עזרה ומסרים בכל רגע!

איך לתקשר עם המדריך הרוחני שלך

דעת ראשון הוא פיתוח המודעות שלך לנוכחותו המתמדת, הזמנת הדרכתו ובקשת עזרתו והדרך הנפוצה ביותר כדי ליצור קשר ראשוני היא במדיטציה / דמיון מודרך.

בתהליך אנו עולות בתדר האנרגטי שלנו והמדריך שלנו יורד בתדר האנרגטי שלו כדי ליצור התאמה ויכולת העברת מסרים. ככל שתרבו לפנות אליו, ההתאמה האנרגטית בינכם תתחזק, ערוץ התקשורת איתו יהיה פתוח ותהיו מודעות אליו באופן טבעי וללא מאמץ.

אם יש לכן שאלה אשר מטרידה אתכם? היכנסו למרחב השקט שלכם ושאלו את המדריך מה נכון עבורכן,במקרה שאינכם בטוחות אם תקשרתם או דמיינתם, בדקו האם קיבלתן תובנות שלא חשבתן עליהן לפני כן? האם המסר מרגש אתכם? הרגשתם לגבי התשובה והתוצאה בפועל תוכיח לכם וכך תוכלו לזהות בפעמים הבאות אם זהו מסר או פרי דמיונכן.

במקרה שאתם מתקשים למדוט או ליצור את הקשר הראשוני עם המדריך, מצאו לעצמכם מטפלת או הצטרפו אלינו ל קורס תקשור שאליו תתחברו ויזקקו לכן את ערוצי התקשור, כדי להפוך לעצמאיות, בטוחות ושמחות יותר.

מאמר זה נכתב על ידי חגית דאבוש – ייעוץ רוחני וטיפולי גוף נפש הוליסטיים

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X