המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הדרכה שלך נרדמה בשמירה? 3 דרכים איך לתקשר עם המדריך הרוחני שלך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

3 דרכים איך לתקשר עם המדריך הרוחני שלך
מרגישה שההדרכה שלך נרדמה בשמירה?

3 דרכים איך לתקשר עם המדריך הרוחני שלך – כך תדעי כי ההדרכה שלך תמיד איתך

 עולם המדריכים האישים הוא עולם קסום ומולפא!

עולם זה נוצר כמעיין שבלונה לעולם שלנו ומטרתו הוא להדריך אותנו! כן, כן! להדריך אותנו בלבד! למעשה זה הוא עולם אנרגטי התומך בעולם שלנו. אך כמו כל דבר הבנוי מאנרגיות אם אנו לא מתרגלות לעבוד איתם ואין לנו את טכניקה והניסיון המתאים אנו לא נדע לעשות איך לעשות בו שימוש ונמצא את עצמנו שואלת את השאלה זו: איך לתקשר עם המדריך הרוחני שלי?

לשם כך הבאנו לכן כמה טיפים שיעזרו לכן להתחבר על ההדרכה ואף לקבל העזרה והכוונה שלשמה הם נועדו:

העיקרון הראשון והחשוב ביותר לצורך התקשור עם המדריך הרוחני הוא – הבקשה!!!

ההדרכה שלנו עומדת לרשותינו ולעזרתנו האישית. זה הוא תפקידם!  אבל אם לא תבקשי, ההדרכה לא תעזור. אך ברגע שאת מבקשת הם יחלצו לעזרתך בכל אשר תעשי. לימדי לבקש עבור עצמך! מגיע לך!

3 דרכים שיעזרו לך לתקשר עם המדריך הרוחני שלך:

 לפעמים אנו בטוחות בדרכינו ופוסעות בו ללא ספקות, אך זה לא תמיד המצב. לפעמים אנו בפרשת דרכים ואנו מהססות וצריכות הכוונה ודיוק

  1. שימוש בכלים חיצוניים ועזרים:
    חיבור להדרכה על ידי כלים כמו קלפים, מטוטלת, רונות, ספרי קודש ועוד הם דרך מצויינת לקבלת מסרים, ישנם הרבה כלים שאינם דורשים למידה עמוקה כדי להבין את המסרים שאלה מעברים, לדוגמא: כלפי מסרים לסוגיהם, מטוטלת אשר נותנת מענה פשוט של כן ולא לשאלות, ספרי ניצחתי ואנצח ועוד.

  2. בקשת מסר אישי מההדרכה:
    דרך פשטה ויעילה לקבל מסר היא פשוט להעלות שאלה בנושא שמעסיק אותנו ולבקש מסר מההדרכה. בקשי מהמסר יגיע בצורה ברורה ומובנת אליך, אז כל שעליך לעשות לשחרר את הבקשה להדרכה ולהיות קשובה למסרים שזו שולחת אלך. שימי לב לשירים שמתנגנים ברדיו האם יש שיר שממש נוגע לך, לפרסומת שפתאום קופצות לך ומושכות אותך, למפגשים עם אנשים שאת חדשים. ההדכה שלך כבר תמצא את הדרך להעביר אליך את המסר שלה.
  3. תקשור וקבלת מסר דרך חלום / שאלת חלום:
    דרך נוספת לבקשת הדרכה היא באמצעות חלומות, כאשר אנו הולכות לישון הגוף הפיזי שלנו כמו גם המוח שלנו הולכים לישון, וכאשר אלה עושים זאת הגוף האנרגטי שלנו הרבה יותר פתוח וקשוב לקבל ולחוות את עולם האנרגיות. על מנת לקבל מסר בחלום יש מספר דרכים אפשריות אחת הפשוטות הקלות ביותר ליישום היא לרשום על דף את השאלה בצורה ממוקדת וברורה, את השאלה שימי בתוך הציפית של הכרית ולכי לישון כאשר את חושבת על הנושא עליו את רוצה את המסר והכוונה. שימי לב לחלומות שלך בלילה הזה! סביר שיגיע מסר טמון בתוכם.

ההדרכה שלנו קשובה לנו תמיד, ושולחת לנו מסרים תמיד! מכווינה ומדייקת אותנו. אנו רק צריכות ללמוד לבקש את ההכוונה הנכונה ולהיות קשובות למסר

חומרים מתוך קורס תקשור – לחצי לפרטים

נכתב על ידי, יעל ניסים- מורה ותלמידה רוחנית, מנהלת המכון ללימודי רוחניות.

 
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X