המדיטציה מקושרת אל רמת הניקיון שלך, רמת הבהירות שלך, לפתיחות הלב שלך, לחידוד הראייה שלך, היא העומק של הכול והיא גם הגשר שתורם בהתפתחות ליצירת אינטימיות בינך לבין עצמך ומתוך מרחב זה לקשר עם האנשים שונים.

בתור אישה מודעת, עליך תמיד לשאוף ולקלף קליפות ולפתח את התודעה.

אנשים רבים נוסעים וחיים בפונה באשראם של אושו, אושו היה בין הראשונים אשר העביר את המידע על  מודעות. אושו אמר: “כולם חולים והתרופה לכך היא מדיטציה”. למה הוא אמר את זה?

בתורת המזרח נאמר כי ראשנו גדוש בתודעת סבל ואילו המדיטציה מאפשרת ניתוק ממנו. מקום בו האגו, זה שחושב רבות על משמעויות, זה הרוצה עוד ועוד תמיד, זה שמחליט להתרגש, זה המנמק את החיים בכל רגע ורגע, אותו אגו במדיטציה יוצא משליטה, נהיה ריק, כאילו נעלם… ואז את נשארת.. בשקט… ומי את? בחוויה את נהייה חלק מתוך תוכנית גדולה יותר.

מהמקום הפנימי והנקי הזה שלא מעורבב במחשבות אפשר לפתוח את היום, את הפגישה…

רוצה לקרוא עוד על מדיטציה קבלית יכנסי

לכל אחת יש דרך שמתאימה לה להיכנס לעולמה השקט במדיטציה – טיפים למתחילות:

יש אנשים הטוענים שאינם מצליחים לעשות מדיטציה ומסרבים להתנסות, טיפים להתחלה: רצוי ליצור את האווירה הנכונה בכדי שתעזור לנו להתכנס פנימה, לצלול לתוך העולם, להיות עם הרחשים מסביבנו ואשר בראשנו המודעות. ההמלצה היא לשבת ולא לשכב בשביל לא להירדם, לשים קטורת, נר, אבן, להרגשה… להיות בטבע או בחדר שינה. לעמעם את האורות, להתרכז בבטן שעולה ויורדת או באוויר שנכנס לאף, לשמור על מצב ער ולא להתפזר ולהפליג עם מחשבות הראש. לחזור למרכז, לעוצמת רכות הנשימה, לתייג את המחשבה בלי להגיב לה, לראות את המחשבה חולפת, בלי להתרגש, כאילו אתן צופות בסרט .

ושוב אנו חוזרות למקום שהחלטתן להתרכז בו לראשונה. למי שעדיין מבחינה שאחרי עשר דקות הראש שלה לא הופך לשקט יותר, כי זה בערך הזמן בו אמור להיות המעבר, מומלץ שתיעזר במוסיקה או במדיטציה בדמיון מודרך. כדאי מאוד להתחיל במדיטציה את היום, אם אפשר גם לסיים כך את היום מה טוב, זה תורם גם לראיית חלומות הלילה. ההתבוננות הפנימית שלנו הינה נכס להסתכלותנו מהצד, היא מפתחת את מקום העד שבנו אשר מוריד מהרצינות כלפי עצמנו ומאפשר בהירות ורגיעה.

סוגי המדיטציות הן שונות, ארוכות בנות ימים כמו ויפאסנה או קצרות, עם קול מודרך, צלילים, בדממת הטבע, גם התבודדות ותפילה הן בקטגוריה. כל אותן צורות אלה מביאות לאותו מקום ולעזרה במציאת שלוות הנפש ולהשפיע על רבדים עמוקים הנמצאים בתת ההכרה של האדם הפועלים גם על בריאותו הפיסית.

מחקרים שונים שהחלו בסביבות 1957 על מדיטציה הוכיחו שכאשר אדם מתרגל מדיטציה, יש ירידה בגלי המוח וזה גורם לפירוק מתחים, אם ממשיכים בישיבה ועם התרגול, נוצרת האטה כמו לפני הירדמות, במצב זה עשויה להגיע אלינו אינפורמציה אשר איננו חשופים אליה ביומיום. וגם יכול לכוון נכון את מחשבות הראש. זאת הוכיחו במסגרת מחקר שנעשה בבתי כלא, שלחו את האסירים למדיטציה בת כמה ימים ואבחנו אצלם כששבו, ירידה בדיכאון ובקושי.

… אל תתפשרי על הניקיון שלך….ועשי מדיטציה

הניקיון והצמיחה האלה דרך מדיטציה הכרחיים ביומיום לכל אדם!!! ההגעה לריק מביאה לנינוחות ולאפשרות קליטה נכונה של המציאות, לעיתים גם מהווה כצוהר למסר או תובנה עמוקה.

המדיטציה היא כלי מצוין אשר מגמיש את העין השלישית, היא בריאה לנשימה, נקודת פתיחה לחקירה לעבר חיי רוח, כלי המאפשר להתרחק מהאגו שרוצה בפיקוד ולהקל על קבלת החלטות לעבר המחשת אמת.

נכתב על מיה רבינוביץ’, מורה רוחנית, חוקרת את רזי הרוחניות, מעבירה קורסי טארוט של קראולי באופן אינטרנטי ופרונטלי בשילוב נומרולוגיה, סופרת וכותבת ערכות קלפים, קלפי סודות וסודות היער שנמכרו לחברות בינלאומיות הגדולות לקלפי מודעות, מנחה, מרצה, מפעילה להרחבת תודעה

למאמר נוסף של מיה רבינוביץ על על מסדר השחר המוזהב ואליסטר קראולי יכנסי