המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

עבודה עם מטוטלת לריפוי, איזון וקבלת מסרים,
לפרטים על הסדנא הקרובה
צלצלי: 054-7701538
ניתן ללמוד דרך הזום

קורס נומרולוגיה

קסם המטוטלת – סדנת עבודה עם מטוטלת

יש לך מטוטלת ואת מרגישה שאת יכולה להפיק ממנה הרבה יותר?
רוצה להתחיל לקבל מסרים דרך המטוטלת?

רוצה ללמוד לשלוח ריפוי מקרוב ומרחוק על ידי המטוטלת?
להיות מדוייקת יותר בעבודה איתה ולהפיק את המירב ממנה?
הצטרפי לסדנת מטוטלת מעשירה וצאי עם כלי לחיים.

במהלך הסדנה תלמדי כיצד לקבל מסרים באמצעות המטוטלת, איך לטהר בעזרת המטוטלת, איך לרפא באמצעותה ועוד.

מה היא מטוטלת?

ציורים קדומים המתארים שימוש במטוטלות נמצאו במדבר סהרה ותוארכו כ-6000 שנה לפני הספירה. המצרים, הסינים, היוונים והרומאים תיעדו גם הם שימושים במטוטלות לפני אלפי שנים.

המטוטלת הינה חפץ קטן בעל משקל סגולי בינוני או גדול, אשר תלוי על חוט המוחזק בין האגודל לאצבע המורה. תנועת החפץ מראה לנו את קיומה של אנרגיה חיובית או שלילית.

המטוטלת יכולה להיות עשויה מקריסטל, מעץ, מנחושת ואף יכולה להיות פשוטה עד כדי טבעת הקשורה לחוט או שרשרת כלשהיא.
על פי מחקרים רבים  שנעשו ניתן לראות כיצד המטוטלת משמשת למדידתם של שדות אנרגיה שונים, יכולת נפלאה זו של המטוטלת גורמת לה להיות כלי נהדר לייעוץ, הכוונה ועבודה אנרגטית ולא מפתיע שהשימוש במטוטלת הפך לידוע מקובל ונפוץ בקרב רופאים, מטפלים ואנשי רוח רבים.

מה תלמדי בסדנת עבודה עם מטוטלת?

למטוטלת שימושים רבים ומגוונים, שיטת העבודה עם המטוטלת המוכרת ביותר הינה לצורך התקשור וקבלת תשובות.  אולם קיימים שימושים נוספים למטוטלת אותם תלמדי בסדנה:

תקשור באמצעות מטוטלת:

המטוטלת היא כלי נהדר להתחברות להדרכה ולקבלת תשובות לשאלות יום יומיות שמעסיקות אותך. בשיטת העבודה עם המטוטלת, ניתן לקבל תשובות של "כן" ו"לא" אך לא רק. בסדנה תלמדי גם איך לעשות שימוש במטוטלת כדי לתת מענה לשאלות עם מספר יותר רחב של אפשרויות לתשובה ובדיקה של שאלות ברבדים עמוקים יותר.

ריפוי באמצעות מטוטלת:

את הריפוי באמצעות המטוטלת נעשה על ידי סילוק מחסומים אנרגטיים, מחסומים אנרגטים מייצרים קשיים פיזיים ובריאותיים, וכן עלולים להשתקף גם בבעיות אישיות, נפשיות ורוחניות. סילוק המחסומים על ידי עבודה נכונה עם המטוטלת, תאפשר לך את זרימת אנרגיות החיים בגוף בצורה חופשיה ונקייה. בסדנה תלמדי כיצד לבצע טיפולים והסרת חסימות לעצמך ולאנשים אחרים.

טיהור ואיזון צ'אקרות באמצעות המטוטלת:

הצ'אקרות הינן מרכזי אנרגיה המצויים בגוף ואחראים על היבטים שונים בחייך, מהמישור הכי בסיסי של הישרדות ועד המישורים הגבוהים יותר של תודעה ומודעות אוניברסלית. כאשר את מרגישה כי קיים חוסר איזון בתחום מסויים בחייך (או יותר) יתכן כי מדובר בבעית איזון של הצ'אקרה אליה משוייך התחום. על ידי עבודה עם מטוטלת תלמדי כיצד  לבצע איזון צ'אקרות לעצמך ולאחרים גם כאשר אינם נמצאים לצידך. תלמדי כיצד מזמנים מציאות וכיצד משחררים חסימות על ידי מטוטלת וסמל הספירלה. בסוף הסדנה תדעי בדיוק, כיצד לעבוד עם מטוטלת בצורה נכונה יעילה ומדוייקת, איך לקבל מסרים ברורים ונכונים, תלמדי לאתר חסימות פיזיות ולאזן את עצמך אנרגטית, וגם לבצע טיהורים וריפוים אישיים באמצעותה.

ועוד…

בסוף המפגש עבודה עם מטוטלת תצאי עם:

  • – היכולת והידע לשימוש המטוטלת בצורה נכונה.
  • – יכולת ריפוי ושליחת ריפוי באמצעות המטוטלת.
  • – יכולת טיהור וניקוי אנרגטי.
  • – יכולת העברת כאבים באמצעות המטוטלת.
  • – ידע והבנה לשימוש במטוטלת לצורך טיפול, ריפוי ומענה לשאלות
  • – יכולת לאזן לעצמך ולאחרים צ'אקרות גם מרחוק וגם מקרוב.
חוברת עם החומר התאורטי אותה תקחי עימך, תאפשר לך להמשיך לתרגל בבית את העבודה עם המטוטלת בנוסף לתרגולים אשר יבוצעו בסדנה..
איך לעבוד עם מטוטלת

סדנה קרובה להורים וילדים
ניתנת גם בכיתה אינטרנטית

054-7701538

ובמתכונת מיוחדת לרוח התקופה!

ובנתיים קבלי סרטון קצר עם תרגיל לעבודה עם מטוטלת שיעזור לך לעשות ניקוי אנרגטי או זימון מציאות על ידי שימוש במטוטלת וספירלה. תרגיל זה הינו חלק מהחומרים המועברים בסדנאת עבודה עם מטוטלת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X