המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

ניקוי אנרגטי באמצעות מטוטלת – כך תנקי את האנרגיה שלך בקלות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

כך תעשי ניקוי אנרגטי

רובנו מכירות את המטוטלת ככלי שיכול לסייע לנו לקבל תקשורים ותשובות של כן או לא על שאלות שיש לנו, אולם השימושים של המטולת הם רבים ומגוונים.
על ידי מטוטלת ניתן לטהר ולאזן בקלות את מרכזי האנרגיה בגוף והצ'אקרות שלנו אך לא רק, ניתן לעשות שימוש במטוטלת לצורך טיפול גם באחרים ואיזון הפיזי והארגטי שלהם. מטוטלת עובדת גם מרחוק ומאפשרת לשלוח אנרגיות של ריפוי, לאתר חסימות פיזיות או אנרגטיות ועוד.

אחד השימושים של כלי נפלא וקל לשימוש זה הוא ניקוי אנרגטי וטיהור. ניקוי אנרגטי או טיהור אישי שלנו או של המרחב אותו אנו בוחרים לטהר. כאשר אנו משתמשים במטוטלת על מנת לבצע ניקוי אנרגטי אישי של הגוף שלנו או של המרחב, המטוטלת, תנוע בסיבובים שמאלה, על מנת לטהר ולהוציא את האנרגיות המיותרות והלא מועילות מהמרחב או האדם אותו אנו רוצות לעשות את הטיהור וניקוי אנרגטי. ניתן גם לבקש מהמטוטלת לנוע בכיוון הרצוי.

רוצה ללמוד איך לעשות טיהור מלא לבית באמצאות מרווה? יכנסי למאמר על טיהור הבית

נבקש מהמטוטלת לעבור לתנועת חיפוש (אותה אנו מזהים בזמן החיבור שלנו אל המטוטלת) וננוע עם המטוטלת, מסביב לחדר (במעגל שמאלה) על מנת לאתר נקודות בהן המטוטלת מזהה אנרגיות שיש לנקות מהחדר. בנקודות בהן מזהה המטוטלת אנרגיות כאלו,היא תנוע במעגל שמאלה עד שהאנרגיה תנוקה מהמרחב.

חשוב מאוד להתמקד בפינות של החדר בהן בדרך כלל נתקעות האנרגיות המיותרות והלא מועילות ולכן, לאחר שסיימנו לבדוק את כל החדר, רצוי לבצע בדיקה נוספת של כל פינות החדר ומאחורי הדלתות במידה ויש כאלו בחדר.

כיצד בודקים האם יש צורך של ניקוי אנרגטי נוסף?

מאוד פשוט, עומדים בנקודה אותה אנו מעוניינות לבדוק ושואלים את המטוטלת האם יש צורך בטיהור נוסף של המקום.

*חומרים מתוך סדנת "קסם המטוטלת" שמתקיימת.

רוצה ללמוד כיצד מכוונים את המטוטלת וכיצד יוצרים חיבור אישי עם המטוטלת שלך? כיצד מאזנים צ'אקרות ושולחים הילינג על ידי המטוטלת? כיצד מסירים חסימות אנרגטיות בעזרתה? כיצד בודקים התאמה בין בני זוג/מקום עבודה/כל שאלה שנבחר לבדוק ועוד?

מוזמנת באהבה להצטרף לסדנת קסם המטוטלת הקרובה לפרטים צלצלי אלינו או יכנסי לעמוד הסדנא עבודה עם מטוטלת כאן

נכתב על ידי אורנה רבין עובדיה מנחת הסדנא לעבודה עם מטוטלת

רוצה ללמוד איך לעשות זימון של מציאות על ידי מטוטלת? או איך לעשות ניקוי אנרגטי? צפי בסרטון הזה עם תרגיל מיוחד בשבילך.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X