המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

טיהור הבית – מה, כמה ואיך? המדריך המלא לטיהור אנרגטי של הבית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיהור בית

טיהור הבית – מה, כמה ואיך? המדריך המלא לטיהור אנרגטי של הבית

טיהור הבית לפעמים נשמע כמו משימה בלתי אפשרית וקשה במיוחד, הדורשת איש מקצוע והשקעה של לא מעט כסף וזמן. אך לא כך הדבר! למעשה טיהור בסיסי של הבית הוא עניין די פשוט שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.

לפני שנתחיל עם האיך, בואו נדבר על הלמה:

טיהור הבית למה ומתי:

הבית הוא אחד המקומות בו אנו מבלים את רוב הזמן שלנו וחשוב שהאנרגיות בו יהיו נקיות, נעימות ומתאימות לנו ולתהליכים שאנו עוברים בחיים. לאורך זמן הבית סופג את האנרגיות שלנו, של החוויות שלנו, אך לא רק- הבית סופג גם אנרגיות ממקורות שונים לנו, כמו השמש, אור הירח, הגשם וגם מאנשים שונים המגיעים לביתנו או באים במגע עם חפצים שהגיעו אלינו הבית. בעצם כל דבר או חפץ ניזון מאנרגיות ושומר בזיכרונו האנרגטי את החוויות של מי שבא במגע איתו ומכיוון שהאנרגיה של הבית משפיעה עלינו, על מצב רוחנו ובריאותינו באופן ישיר, חשוב מאוד לערוך ניקיון אמיתי ויסודי של הבית.

את טיהור הבית אנו עושים מכמה סיבות כאשר העיקרית מבינהם היא מתוך הרגשה אינטואיטיבית כי אנו צריכים לשנות ולחדש את האנרגיות בבית ולנקות את האנרגיות הקיימות, טיהור הבית יאפשר לנו לפתוח דף חדש אנרגטית ולשחרר חסימות ותקיעויות.

דוגמאות לסיבות שונות בהם נדרשת עבודת טיהור הבית:

מחלה ממושכת, סיום ממערכת יחסים, רצון לנקות אנרגטית את הבית לאחר אירוח של אנשים שונים, תחושה של תקיעות, מצב רוח ירוד. אופציה נוספת לצורך בטיהור הבית יכולה להיות סיום פרק בחיים ותחילתו של פרק חדש, כמו סיום לימודים, התקדמות בעבודה (סיום התפקיד הישן), סיום הרווקות, וכו' שכן גם כאן ניתן לעשות שינוי אנרגטי בבית בכדי שהבית יתאים ויתמוך אנרגטית יותר בנו בתוך התקופה החדשה בחיינו.

טיהור הבית

איך עושים טיהור אנרגטי של הבית:

קיימות מאות שיטות שונות  לטיהור הבית אותם ניתן ללמוד, טיהור הבית הטוב ביותר בעבורך הוא הטיהור עליו את מתחברת ומרגישה הכי בנוח. לפנייך מספר שיטות שונות וקלות במיוחד, תרגישי ותתחברי אליהם ובהתאם לכך תוכלי לבחור מה היא השיטה המתאימה ביותר בעבורך:

טיהור אנרגטי של הבית עם מרווה:

אחת השיטות האהובות והמוכרות ביותר לטיהור הבית היא בעזרת מרווה. על פי שיטה זו עלי המרווה הופכים למעין קטורת ריחנית שבאמצעות העשן שלה ניתן לטהר את החלל. שימי לב, כי את מתחברת לריח של מרווה, יש לא מעט אנשים שריח זה איננו מתאים להם, אם גם את מרגישה שאינך מתחברת לריח  ניתן לשנות את המרווה ולעשות שימוש בקטורת של בכור.

כאשר אנו מדליקים עלים יבשים של מרווה נוצר עשן לבן וסמיך מאוד, עם עשן זה יש לעבור בכל חלקי הבית. יש לשים דגש לאיזורים שבהם האנרגיה מרגישה תקועה יותר או בהם היו חוויות לא חיוביות. למרווה וגם לבכור יכלות טיהור אנרגטי גבוהות מאוד.

ניתן לשלב בזמן הטיהור קריאת "פיטום הקטורת" שזוהי תפילה שניתן להוריד מהאינטרנט והינה חזקה לטיהור, מתחילים מהחדר הפנימי בבית וקוראים את התפילה לכיוון הדלת החיצונית שם מסיימים את התפילה.

יש לזכור כי לאחר הטיהור יש לעבור שוב על חדרי הבית ולברך, הטיהור הינו הוצאת אנרגיה ומומלץ למלא את החלל מחדש על ידי ברכת חדרי הבית בהתאם לאנרגיה הקיימת בכל חדר.

טיהור הבית באמצעות מלח:

המלח הוא מעין קריסטל, וממש כמו אחד כזה הוא סופג את כל האנרגיות השליליות ומכאן המאפיינים המטהרים של המלח. שטיפת הבית במי מלח הינה פעולה מאוד פשוטה שיכולה לעזור בטיהור הבית, כל מה שעליך לעשות הוא להוסיף קצת מלח למים איתם נשטפת הרצפה. שימי לב כי ככל שהמלח ממקור טבעי יותר כך גם התכונות המטהרות שלו חזקות יותר. (מי ים נחשבים להכי חזקים אנרגטית לטיהור)

טיהור הבית באמצעות נר:

יסוד האש הוא דרך נפלאה לבצע את טיהור הבית בקלות ובפשטות, כל מה שאת צריכה הוא נר. את יכולה לעשות שימוש בנר מכל סוג שהוא ולעבור איתו על כל הבית תוך דגש על אזורים בעייתיים יותר או אזורים שאת מרגישה אינטואיטיבית שצריכים יותר דגש. האש של הנר שורפת את האנרגיה השלילית ומעלימה אותה.

החלק החשוב ביותר בכל תהליך אנרגטי ובטיהור הבית בפרט הוא הכוונה שאנו מכניסים בזמן טיהור הבית. קיימות גישות שונות לגבי למה כדאי להתכוונן בזמן הזה, ההמלצה שלנו היא לעבוד לפי האיטואיציה.

אם אתן רוצות ללמוד ולהעמיק בנושא טיהור אנרגטי של הבית, לתרגל יחד איתנו וללמוד לחוש את האנרגיות התקועות כדי לדעת איפה יש צורך להתעכב בטיהור אנו מזמינות אתכן, באהבה גדולה להשתתף בסדנת טיהור הבית והגנות אנרגטיות – לפרטים כנסו.

נכתב על ידי יעל ניסים – מייסדת המכון ללימודי רוחניות מעשית 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X