המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

משמעות הירח המלא נובמבר – ירח הבונה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

סופר מון ההשפעה של הירח המלא על האדם

משמעות הירח המלא שזורח מעלינו הלילה ובכל פעם בתקופה הזו של השנה (נובמבר) נקרא ירח הבונה על שם החיה.

הירח המלא של החודש נקרא כאמור ירח הבונה (Beaver Moon) משום שחודש נובמבר היה החודש האחרון בו ניתן היה עדיין להניח מלכודות בביצות והנחלים בטרם יקפאו בדצמבר – על מנת ללכוד בונים אשר יספקו לאינדיאנים עורות ופרוות להכנת בגדים חמים.

בדיוק כמו השבטים האינדיאנים אשר היו בתקופה זו עושים את ההכנות האחרות לחורף המתקרב, גם אנו מכינים את עצמנו אנרגטית ונפשית לקראת החורף.

החורף אשר מעצם היותו תקופה בה אנו מבלים יותר זמן בתוך ביתנו, הינו זמן של התכנסות עצמית והתחלה של מסע אל תוך עצמנו. מסע אשר יסתיים ביום היפוך החורף( אשר נחגג ב 21/12), כאשר "האור יחזור" והלילות יהפכו ליותר ויותר קצרים.

לקריא נוספת על הלילה הארוך ביותר בשנה והאנרגיות שלו כנסי

לכן, מומלץ בירח המלא הקרוב, למרות האנרגיות הלא פשוטות שיש באוויר בשבועות האחרונים, לנסות לתעל את אותן אנרגיות למקום לשל נסיון לאזן את עצמנו כדי להיות מוכנים לתהליך ההתכנסות העצמית ובדיקה מחדש של היסודות שלנו, של התובנות, של האמונות ושל הדברים שמניעים אותנו בחיינו.

כאשר נשחרר מעצמנו את הצורך להבין מדוע "הכל מרגיש תקוע וקשה" ופשוט נתחיל בתהליך של חיבור לעצמנו ולרצונות והצרכים שלנו מבלי להתעקש שדברים ישתנו מהר ומיד, נרגיש בעוצמה פחותה את האנרגיות ה"מוזרות" שיש כרגע מסביב וההשפעה שלהן עלינו תפחת. המקום שאנו נותנים לשינוי הזה באנרגיות והניסיון שלנו להלחם בהן, רק מעצימים את ההשפעה שיש להן עלינו.

הירח המלא הוא השלב בחודש בו אנרגיית הירח נמצאת במלוא עוצמתה ומתאימה לכל עבודה אנרגטית המצריכה עוצמה כגון: זימון שפע, פיריון, ריפוי, מילוי משאלות, מניפסטציה של רצונות, טיהור, מין, שחרור, הגנות ועוד.

הירח המלא הוא גם זמן מושלם להוציא את כלי הטיפול שלנו ואת הקריסטלים להיטען בחוץ מתחת לאנרגיית הירח המלא (לאחר שנטהר אותם כמובן).

על מנת לטהר את הקריסטלים, ניתן להניח אותם בקערה (עדיף קערת זכוכית או כל חומר טבעי אחר ולא פלסטיק) על גבי מצע של מלח גס (למעט כאלו שלא אמורים לבוא במגע עם מלח כגון: מלכית וקריסוקולה אשר עשויות לספוג את המלח ולהשחיר, שושנת המדבר, סלנייט, אופל ואבנים שיש בהן מתכת כגון המטייט, מגנטייט פיריט ועוד אשר עשויות גם הן לספוג את המלח ולהשחיר). את הקערה נוציא החוצה או נניח במקום קרוב לחלון ולירח המלא שבחוץ – כך יעברו הקריסטלים תהליך כפול, טיהור וטעינה מחדש.

קטורות איתן ניתן להשתמש כדי להתחברת לירח המלא הן: יסמין, ורדים

קריסטלים שיהדהדו לנו את האנרגיה של הירח המלא הם: קוורץ, מונסטון, סלנייט, אופל לבנה, פנינים ועוד

ברכת ירח מלא מעצים לכולנו! <3

נכתב על ידי אורנה רבין, מטפלת אנרגטית ומורה לקורס אקסס בארס במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X