המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

לימודי נומרולוגיה

מאז ומתמיד בני האדם נמשכו לאותיות ומספרים,
בעזרת לימודי נומרולוגיה וחקר המספרים המרכיבים את תאריך לידתו של כל אחד מאיתנו,
נגלים מבנים האישיותיים ותכונות האופי וכן ניתן לראות תאריכים משמעותיים בחיינו.

הנומרולוגיה הינה תורה של ייעוץ המתייחסת למספר מרכיבים בתאריך הלידתו של האדם.

שביל הגורל – כיוונו של האדם על פי הנומרולוגיה:

אחד הדברים הראשונים שאנו לומדים כשאנו מתחילים לימודי נומרולוגיה, הוא חישוב שביל הגורל.  לפי תורת המספרים, לכל נשמה המגיעה לעולם יש יעדים ברורים שאותם היא אמורה לממש ולשם כך היא הגיעה לעולם. אם כך, זה אומר שלכל אחד מאיתנו "ייעוד" אליו הוא עתיד להגיע אם רק ילך בדרך אליו הוא מכוון.

נפתח רגע סוגריים בכדי להסביר את המילה "ייעוד", אומנם ייעוד נשמעת כמילה מודרנית / ניו-אייג'ית, לא כך העניין, מדובר בהגדרת מטרה אליה אנו מכוונים את עצמנו, חישבו על זה ממש כמו נקודת ייעד, עוד לפני שאנו יוצאים לדרך, אנו מגדירים שיש צורך או רצון להגיע לנקודה מסוימת, אז אנו בוחרים באיזה כלי תחבורה נתנייד ויוצאים לדרך. כשהייעוד היא הנקודה עליה אנו רוצים להגיע, והדרך אליה משתנה בהתאם להעדפות ויכולות שלנו.

אם כך, כל אחד מאיתנו בחר ייעוד שונה לפני הגעתו לעולם ולכל אחד מאיתנו עבודה שאנו צריכים לבצע כדי להגיע לייעוד הנכון. (אחד יכול להיות מנהל, השני רופא, השלישי איש צבא וכד').

לימודי נומרולוגיה

שביל הגורל המרכז בתוכו את האנרגיות אותם הגענו לעולם הזה, את סוד הייעוד שלנו וגם את הדרך להגיע עליו. כדי לחשב את שביל הגורל של כל אחד מאתנו לפי הנומרולוגיה אנחנו מחברים את כל המספרים שמרכיבים את תאריך לידתנו. יום לידה + חודש לידה + שנת לידה = סה"כ תאריך הלידה. המספרים צריכים להצטמצם עד לקבלת מספר חד ספרתי.

תאריך הלידה שלנו הוא לא מקרי. הוא ידוע לנשמה ונבחר על ידיה מראש. לכן, אנחנו לא באמת יכולים לשלוט בתאריך הלידה שלנו או של הסובבים אותנו.

"הכל צפוי והרשות נתונה":

לימודי נומרולוגיה במכון ללימודי רוחניות מעשית

הכל צפוי – חוויות שנהיה חייבים לעבור בחיים (כל אחד לפי מפתו)

הרשות נתונה – לכל אחד מאתנו קיימת זכות הבחירה.

כאשר הבחירה שלנו נכונה ותואמת את היעוד הצפוי במפה שלנו, היקום מפרגן ומתגמל אותנו באושר ועושר וכן בהצלחה בבחירות שלנו.

כאשר הבחירה שלנו לא נכונה, ואיננה תואמת את היעוד הצפוי במפה שלנו, התגמול מהיקום מתמהמה, מגיע בחלקו או לא מגיע בכלל או במילים פשוטות: קשיים ומכשולים בחיים.

ככל שנבין את נשמתנו, את היעוד שלנו ואת החוויות שאנו אמורים לחוות, כך נוכל לממש את פוטנציאל שאיתו הגענו ולחיות חיים מאושרים וקלים יותר. כל זאת ועוד נלמד לעשות באמצעות לימודי נומרולוגיה והבנת שביל הגורל שלנו.

חשוב לזכור שמבחינת הנשמה, אין טוב או רע או נכון או לא נכון. מה שחשוב לגביה הוא להגיע אל האזור שבו היא "תכננה" להיות בו ולהביא את הפוטנציאלים הטמונים בה בעולם הזה, ואם נלך בדרך הזו ולא נתנגד לה החיים יזרמו בקלות ונעימות רבה יותר.

לימודי נמולרולוגיה, עוזרים לנו להבין את הייעוד, הדרך וכן התכונות של כל נשמה על פי  המספרים. מספרים אלה מתורגמים לתכונות אופי, מצבים וחוויות בחיים שניתן לצפות מראש. כשבעצם המפה נומרולוגית הופכת לספר הדרכה לחיים נכונים. המפה צריכה להאיר את עינינו וללוות אותנו בצד החיובי של החוויות אתם הגענו לעבור.

לימודי נומרולוגיה:

לימודי נומרולוגיה מאפשרים לתת תשובות לשאלות, בקשות ופרשות דרכים לפי מספרים אשר מרכיבים את תאריך לידתו של האדם.

תאריך הלידה שלנו והשם שלנו הם תעודת הזהות שלנו אל מול הייקום כל הפוטנציאל הגורלי, כל ההזדמנויות שיהיו בחיינו כמו גם הייעוד טמונים בתאריך זה, כל מה שאנו צריכים לעשות זה לחקור את המספרים בכדי לגלותם.

 

צלצלו ל: 054-7701538

לפרטים נוספים אודות לימודי נומרולוגיה

לסיליבוס של קורס נומרולוגיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X