המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הסכם ותנאים כללים להצטרפות לקורס או סדנא:

בהצטרפות לקורס או סדנא הנך מאשר את התנאים הבאים:

תנאי ביטול:

    • התלמידות רשאיות לבטל את הרשמתן לקורס – עד 14 יום עסקים לפני תחילתו, ואילו ביטול סדנא תתאפשר עד 48 שעות לפני תחילתה.
    • בכל מקרה של ביטול , לא יוחזרו לתלמיד דמי ההרשמה.
    • דמי ההרשמה נקבעים בהתאם לקורס או סדנא ונגבים עם הרישום לקורס או סדנא.
    • ביטול קורס אשר נעשה פחות מ 14 ימי עסקים לפני תחילת הקורס, יחייב את התלמיד בתשלום 25% משכר הלימוד.
    • ביטול סדנא אשר נעשה פחות מ 48 שעות לפני תחילת הסדנא, יחייב את התלמיד במלאו התשלום.
    • ביטול אשר נעשה לאחר תחילת הקורס, יחייב את התלמיד בתשלום מלוא שכר הלימוד .
    • אי השתתפות בלימודים אינה משחררת את התלמיד/ה מתשלום מלוא שכר הלימוד.
    • במקרה של היעדרות משיעור או סדנא ניתן להשלימו בקורס סדנא הבא אחריו באותו התחום.
    • לא ניתן להעביר או למשש זכאות לקורסים שונים.
    • דמי הרישום אשר משולמים עם הרישום לקבוצה מהווים רישום בעבור הקורס עצמו ולא ניתנים להעברה בעבור רישום שונה.
    • פתיחת הקורס מותנה במספר משתתפים, במקרה של ביטול קורס ע”י המכון ללימודי רוחניות יוחזר שכר הלימוד במלואו.

תנאים כללים לחוזה

  • ידוע לי כי כל התכנים המועברים בקורס זה הינם תכנים בלעדיים וכך כל הקניין הרוחני לקורס שייכים למורה/ים או למכון ללימודי רוחניות בהתאם להסכם הקיים ביניהם. וכן, אין בכוונתי להעביר את החומרים הניתנים לי בקורס ו/או חלקים ממנו לצד ג' ואלו מיועדים לשימושי הפרטי בלבד.
  • אני מצהירה בזאת כי ידוע לי שהשיעורים במכון מוקלטים ומצולמים, ואני נותן את הסכמתי לשימוש בהקלטות אלו למכירה ו/או להעברה לגורמים שלישיים.
  • ידעו לי כי לחלק מהקורסים והסדנאות בהם אני משתתפת, ישנם קבוצות תמיכה ודיון בווצאפ בהם אני רשאית להיות חלק, ידועה לי אין אני רשאית להעביר מידע, צילומי מסך או חומרים מקבוצות אלו לגורמים נוספים.
  • אני נותנת את הסכמתי לשימוש בצילומי מסך או שימוש בתמונות וחומרים שמועברים על ידי דרך קבוצות הווצאפ המנוהלות על ידי המכון ללימודי רוחניות לצרכי שימושים מקצועיים או שיווקים וכלל שיראו לנכון לצוות המכון.
  • ידעו לי כי המכון ללימודי רוחניות יעמיד לרשותי הקלטות של המפגשים בהם השתתפתי או השתתפו תלמידים אחרים בהתאם לשיקול דעתו, וככל שתהיה הקלטה למפגשים, הקלטה זו תעמוד לרשותו למשך עד חודשיים מיום קיום המפגש.
  • המכון ללימודי רוחניות שומרת לו את הזכות לעשות שימוש בהקלטות המפגשים לטובת מכירות עתידיות ו/או העברת התכנים לגורמים שלישיים.
  • ידוע לי כי המכון ללימודי רוחניות משמש כמתווך בין התלמידים והמורים המעבירים את הקורסים. וכן, לא אראה את המכון ללימודי רוחניות כאחראי על הקורס, אופן העברת החומרים וטיב התכנים. ובכך אני יודעת כי כל האחריות המקצועית על התכנים המועברים בקורס הינה של המורה המעביר את חומרי הלימוד.
  • אני מסכימה שלא חלה כל אחריות על המכון ללימודי רוחניות או על המורים המלמדים את הקורסים או מי מטעמם, על כל מצוקה, פציעה, פגיעה, מחלה, בעיה בריאותי, נזק פיזי או נזק לרכוש שנגרם לכאורה כתוצאה מלמידה בקבוצה או בקורס או משימוש החומרים הנלמדים במהלך הקורסים, סדנאות או סמינרים שלא במסגרת הקורס.
  • אני מצהירה בזאת כי בריאותי הפיזית והנפשית מאפשרת את השתתפותי בקורס זה.
  • אני מבינה כי הקורס איננו תחליף לטיפול רפואי ו/או נפשי ומודעת לכך שלא אקבל כל ידע מוסמך לטיפול וכי במידת הצורך בטיפול אפנה בהקדם לייעוץ הרפואי המתאים.
  • המכון ללימודי רוחניות שומר לעצמו את הזכות לדחות או לבטל קורס מסיבות בלתי צפויות או מיעוט נרשמים.
  • אני יודעת כי המכון ללימודי רוחניות יכול לבצע עדכונים בתוכנית הלימודים או בשיבוצי מרצים לפי דעתו המקצועית במטרה לשפר ולעדכן את תכנית הקורס בזמן אמת.
  • אני מבינה שהמכון ללימודי רוחניות שומר לעצמו הזכות להפסיק לימודי משתתפת במקרה שזו לא נמצאת מתאימה לקורס ו/או על רקע של התנהגות לא נאותה.
  • אינני רואה את המכון ללימודי רוחניות כאחרית להשלמת התכנים שהועברו בקורס ולא הגיעו לידיעתי כתוצאה מנוכחות חלקית או מהיעדרות שכן, האחריות על השלמת תכנים חלה עלי.
  • אני מבינה כי המכון ללימודי רוחניות יעשה כמיטב יכולתו על מנת להעמיד לרשותי את האפשרות להשלמת התכנים בקורסים אחרים.

תקנון מועדון לקוחות ורישום פרטים במכון ללימודי רוחניות

המכון ללימודי רוחניות, ללמוד רוחניות מהמורים הטובים ביותר להלן" "המכון"( הוקם ומנוהל ע"י יעל ניסים )

  1.  תקנון זה נועד להסדיר את התנאים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות ותנאי השימוש בטופס פרטים אישים בזמן מילוי טופס הליד, להלן: "התקנון"
  2.  השתתפות במועדון הלקוחות וקבלת ההטבות, מיילים ודיוורים מכוח השתתפות זו, תהא בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  3. ההצטרפות ושליחת פרטי התקשרות למכון כפופה לתנאי התקנון .שולח הפרטים אחראי להתעדכן בהוראות תקנון זה כפי שיהיו מעת לעת ובהטבות המגיעות לו. התקנון מהווה תנאי להצטרפות לדיוורים ולמועדון הלקוחות וכל לקוח המצטרף ומאשר את שליחת פרטיו נחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה .
  4. הנהלת המכון שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את פעילויות הדיוור וכן הטבות מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. כמו כן הנהלת המכון, שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הוראות תקנון זה ו/או חלק ממנו בכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
הצטרפות למועדון הלקוחות או מועדון הדיוורים:

* ההצרפות לדיוור ו/או למועדון הלקוחות של המכון הינה ללא עלות.

* הצטרפות למודעדון מותנת לאנשים אשר גילם עולה על 18

* הנהלת המכון תהא רשאית שלא לאשר הצטרפות אדם למועדון הלקוחות בהתאם לשיקול דעתה ובלא שתחוב עליה חובה לנמק את סירובה.

* תקופת החברות הינה לכל פרק זמן שהמכון יבחר או עד לבקשת הלקוח לצאת.

* הנהלת המכון שומרת לעצמה הזכות לשנות את גובה דמי ההצטרפות ו/או לבטלם, בכל עת, ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. היה ושונו דמי החבר במהלך תקופת חברותו של המצטרף, המכון יעדכן את חברי המועדון והדיוורים על סיום ההתקשרות ויאפשר להם להצטרף בתשלום מחדש.

* הצטרפות למועדון הלקוחות והדיוורים תבוצע על ידי פניה טלפונית, במייל או דרך אתר האינטרנט באופן יזום. המכון שומר לעצמו את האפשרות לצרף לקוחות בכל דרך אחרת שתבחר

* הצטרפות מותנית במסירת פרטים שיקבעו על ידי הנהלת המכון מעת לעת ואישור קבלת דיוור חומרים פרסומיים, מאמרים, כתבות ואחרים, באמצעי המדיה השונים.

* החברות במועדון ובדיוורים הינה אישית והזכויות מכוחה מוקנות אך ורק לחבר אשר מילא את פרטיו ומופיעים ברישומי המכון.

* עם ההצטרפות למועדון המכון ללימודי רוחניות, מאשר הלקוח כי ידוע לו שהמכון יפנה אליו, בכל אמצעי תקשורת, לרבות, אך לא רק, תדוור לו חומרים פרסומים וחומרים קריאה  לרבות שת"פ עם צדדי ג', באמצעי המדיה השונים לרבות דואר אלקטרוני , ו- SMS, פייסבוק ועוד ומאשר הלקוח את האפשרות לעשות כך.

* לאחר הצטרפות כל חבר מועדון רשאי, להודיע להנהלת המכון על וויתור לקבל הדיוור, דרך כלל או מסוג מסוים, ולחזור בו מהסכמתו, ככל שניתנה. את ההודעה יש לעשות בכתב.

* פרטי החברות השמרים בכתב ו/או במדיה דיגיטלית ומערכת CRM על פי החלטת הנהלת המכון

* מסירת הפרטים האישים תלויה ברצונו ובהסכמתו החופשית של האדם המצטרף

* בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור חבר הדיוור והמועדון של המכון כמפורט לעיל, יישארו בידי הנהלת
המכון בלבד שכן, המכון לא יעשו בהם שימוש למעט לצורך יצירת קשר אישי וישיר הנהלת המכון ו/או מי מטעמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X