המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

נפש רוח נשמה קבלה – מהי נשמה? מה קורה לנשמה לאחר המוות? מה יש לקבלה לספר לנו תהליך היווצרותה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מהי נשמה ומה קורה לנשמה לאחר המוות

אנחנו גוף עם נשמה? נשמה עם גוף? האם יש נשמה בכלל לפי המדע?

אז מהי נשמה? לפי גישה של הרבה ביולוגים כימאים וגם רופאים – הגוף שלנו הוא מערכת סבוכה ומיוחדת של תאים, שסדורה ברקמות המקיימות ביניהן מערכות כימיות וחשמליות ותו לא. מחשבה מייצרת רגש ע"י הפרשת הורמונים , אנחנו מגיבים לסביבה שלנו, הגענו עם DNA מסוים שרבות מתכונות האופי והמחלות מקודדות בו. לפי קוד ההיגיון זה לא מחייב שתהיה נשמה כדי שהגוף יפעל.

אך אם כך האם בכל זאת יש נשמה? ואם כן, מהי נשמה?

בוודאי שיש. כאשר הנשמה עוזבת את הגוף כשאדם נפטר הגוף הוא עדיין אותה מערכת של כימיה, ורידים, איברים מוח ולב אבל משהו שם כבר לא נמצא יותר כדי לתפעל את כל הדבר המופלא הזה.

הצורה הפשוטה ביותר לראות את זה היא כאשר נוצר אדם – זרע נפגש עם ביצית ומתחיל תהליך חלוקה. 2 תאים הופכים ל-4, תאים הופכים לאיברים. בכל תא ותא בגוף יש את ה-DNA  לכל התאים בגוף. כלומר שתא של ריאה מכיל את הקוד הגנטי של כליה ותאי מוח מכילים את הקוד הגנטי של ציפורני רגליים. אם כך – מה קובע מה יווצר מהם בסופו של דבר? למרות מיפוי יסודי של הגנום האנושי – למדע אין תשובה חד משמעית לסיפור הזה. ומכאן אנחנו לומדות שמשהו כן מפעיל ומכוון אותה. משהו מחוץ לתא. והמשהו הזה הוא הנשמה שלנו. הנשמה יורדת לעולם כבר בתחילת ההתעברות – חלק מאוד קטן ממנה שנקרא נפש, והוא בדמות הגוף ממש שלפיו מתחלק הגוף. לפי "מחשבת אגדה" בתורת הקבלה והסוד מקובל לחלק את הנשמה ל-2 : נפש בהמית שמפעילה את הגוף, ונשמת אלוקית ממעל. כאשר הנפש הבהמית אחראית על צרכי הגוף ותפעולו.והנפש האלוקית אחראית על שיעורי הנשמה והמסע שלה.

נפש רוח נשמה קבלה מה יש להגיד לקבלה על הנשמה, תהליך היווצרותה – מהי נשמה?

בספר הזוהר פרשת "אמור" (דף קד) מובא :

"כי בשעת הזיווג שולח הקב"ה דמות של אדם, בבחינת אור, דמות זו ניצבת מעל ראשם של בני הזוג". דמות זו מסביר הזוהר: "לפני שהנשמה יורדת לעולם, היא מתלבשת בבגד יקר ויפה, שהיא הדמות בה תיראה בגוף". זו היא הצלם ההילה, כלומר ברדת הנשמה ממקורותיה העליונים, היא מופיע במימד פיזי "צלם", כמעין "גוויה רוחנית" שהיא אנרגיה דקה מן הדקה הנושאת בתוכה צורת אברי הגוף, והיא הממצעת בין התכונות הפיסיים של הגוף ובין תכונותיה של הנשמה, שתטביע את חותמה, בסופו של תהליך היצירה, האדם.

רוצה לדעת האם לכל אדם יש נשמה  על פי הקבלה? כנסי לקרוא עוד על מהי נשמה על פי הקבלה כאן

מהי נשמה ומה קורה עם נשמה לאחר המוות? 

50 מליון איש! עברו חווית סף מוות – כלומר מתו וחזרו לספר לנו מה קורה לנשמה לאחר המוות. וכולם מספרים כמעט את אותו הדבר:

"…הרגשתי שאני נמשכת החוצה, כאילו התמונה רחבה יותר, שמתי לב כיצד אני ממלאה את כל החלל עד שדבר לא הפריד עוד ביני ובין דברים אחרים… הפכתי להיות הכל, הפכתי להיות כולם. הייתי מודעת לחלוטין לכל מילה בשיחה שהתנהלה בין בני משפחתי לרופאים , אף שכל זה התרחש במרחק מה ממני, מחוץ לחדרי. זיהיתי את ההבעה המבוהלת על פניו של בעלי ויכולתי להרגיש את הפחד שלו. כאילו בתוך שנייה הפכתי להיות הוא…." (מתוך הספר "מתה להיות אני" מאת אניטה מורז'אני).

אז לא רק שיש נשמה, נשמה לאחר המוות חוזרת לכאן – ז"א שיש גלגול נשמות!

רוצה לדעת מה היית בגלגלו הקודם היצטרפי לסדנת שחזור גלגולים נשמות – פרטים כאן

נשמות באות הנה כדי לחוות את עצמן, כדי לעבור שיעורים ולעלות תדרים. וכשהן מסיימות את השיעור שלהן כאן, הן עולות למעלה ובוחרות את הגוף הבא להתנסות בו. (לקריאה נוספת אנו ממליצות על: "מסע הנשמות"  ד"ר ניוטון)

הנשמה היא נצחית. והגוף מוכל בה. הנשמה גדולה הרבה יותר מהגוף שלנו . אנחנו רואים את זה באמצעות ההילה . היום באמצעים מיוחדים ניתן לראות את ההילה הזאת – והיא האנרגיה הנפלטת מהגוף ,(בתמונות תוכלו לראות את ההילה כפי שצולמה ע"י מצלמה מיוחדת שרואה הילות).

אבל הבשורה הגדולה היא אחת והיא עצומה!

יש נשמה . והנשמה היא נצחית. רציתם חיי נצח ? קיבלתן!!!!

 

רחלי רביב גרינברג

מרצה לתודעה גבוהה ומטפלת מרמת הנשמה לפרטים על הקורס הקרוב צלצלי אלינו 054-7701538. 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X