המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מהו קורס תפיסה על חושית?

האם שאלתם את עצמכם מה נמצא בעולם שמעבר לחושים? מהו החוש השישי? מהו העל טבעי? האם תהיתם מה קיים מעבר לנראה לעין?

הניסיונות להבין את טבע האדם ומה שמעבר לו, קיימים מאז שנברא האדם. אולם הפיכת ניסיונות אלו למחקר מדעי החלה לפני כ- 130 שנה, ברחבי העולם נפתחו מוסדות לחקר היכולת של האדם להשיג מידע שנמצא מעבר לחמשת החושים הרגילים שלו.

האם ברצונכם לחקור עוד את המימדים הללו שמעבר לתודעה שלכם? שמעבר לידיעה האנושית?

אם כן – זהו המקום וזה הזמן להאמין לתחושות הפנימיות שלכם ולבחור ללמוד על החיים שמעבר למציאות שלכם… העולם העל טיבעי למעשה הוא עולם שמעל לטבע שלך, הוא נמצא ממש מעליך ובהשג ידך וכל מה שהוא דורש זה את ההתפתחות התודעתית שלך.

למי מיועד קורס תפיסה על חושית?

אם נתקלתם בחייכם בתופעות שהרגשתם שהן מעבר לחושים שלכם, אם חוויתם את קיומו של עולם הרוח, אם תמיד שאלתם את עצמכם מה נמצא בעולם שמעבר ורציתם להתנסות בחוש השישי, הגעתם למקום הנכון. קורס תפיסה על חושית מתאים לכל אדם שיש בו סקרנות ורצון לגלות כיצד עובדות המערכות שמעבר לחושים שלנו. בקורס תוכל גם ללמוד כיצד ליישם את עקרונות אלו בעולמו הפרטי והאישי בכדי להביא לקיים טוב יותר.

תחום התפיסה העל חושית מתמקד בארבעה נקודות עיקריות:

  1. אנו לא הגוף הפיזי שלנו
  2. בעולם הרוח אין זמן ומרחב
  3. כוונה, רצון ומיקוד הם המפתח להצלחה
  4. כל החושים הם אחד

תכני קורס תפיסה על חושית

במהלך קורס תפיסה על חושית תוכל לרכוש ידע ולהתנסות בהרחבת היכולות החושיות והעל חושיות שלך. תוכל לפתח יכולות כמו טלפתיה ,לחוש אנרגיה, ראייה על חושית, יציאה למסע אסטרלי, פיתוח יכולות אינטואיטיביות ועוד…

אולם אלו רווחים משניים של הלימוד ולא מטרה בפני עצמה. המטרה העמוקה יותר היא המפגש עם עולם הנסתר שמעבר לחושים, עם המימדים השונים של הקיום ועם הגישה לידע אין סופי שמחכה להתגלות.

הקורס בנוי מ-4 מפגשים:

  1. מפגש ראשון – חישת אנרגיה: במפגש נחווה את העולם דרך השדות אלקטרומגניטים שממנו הוא בנוי, המפגש משלב תרגולים מעשיים אשר מאפשרים לך לחוש את השדה אנרגטי של אנשים.
  1. מפגש שני – פיתוח ראייה על חושית: בהמשך למפגש הקודם במפגש זה אנו נעשה שימוש בראיה שלנו בכדי לראות ממש את העולם האנרגטי בו אנו חיים, במפגש מתקיים תרגול אשר מאפשר מאפשר לעיניים הפיזיות שלך להפתח לספקטרום חדש של ראייה לעולם הנסתר מן העין, עולם האנרגיות.
  1. מפגש שלישי – לימודי טלפתיה והקרה מנטאלית: מפגש זה עוסק בעבודה מנטלית עמוקה, במהלך המפגש נבצע תרגולים לתקשר טלפתי עם הסביבה שלנו ללא שימוש בשפה מילולית או פיזית.
  2. מפגש רביעי – מיקוד תודעתי ומסע אסטרלי: על ידי מיקוד התודעה מאפשר לנו מיקוד האנרגיה. במהלך מפגש זה נלמד איך דרך השדות האלקטרומגנטיים אשר נמצאים סביבנו אנו יכולים להניע את התודעה שלנו מחוץ לאזור הראש לאיזורים אחרים בגופנו ואף מחוצה לו עד כדי יכולת ראית הקורה מעבר לצד השני של קיר.
מרגע שתחוו את החיבור אל עולם הנסתר כנקודה פנימית, תוכלו לחוות את השינוי בתפיסת העולם שלכם ובמשמעות החוויות שלכם מעבר לכל מה שהגעתם אליו עד עכשיו… לפרטים על קורס תפיסות על חושיות הקרוב צלצלו אלינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X