המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

גיל שונה – חלום שונה – על מה את חולמת?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

בת כמה את? על מה את חולמת? והאם יש קשר בין שני הדברים?
במאמר הבא תמצאי את החלומות הנפוצים לכל גיל, למה הם מגיעים בגילאים הללו וגם תוכלי להבין מה משמעותם עבורך ובחייך

עוד מהפעימה הראשונה שלך התחילו החלומות, כבר כשעוד היית בבטן אימך, כשעוד לא ידעת מי ומה את, כבר אז עולם החלומות שלך התעורר כי אז ושם נוצר החיבור בין גוף ונפש. עולם החלומות שלך הוא המקום בו את מחוברת בצורה הישירה ביותר לרמת הנשמה שלך, דרך החלומות את גם פורקת את המסע הארצי שלך, את כל החוויות, המחשבות, הפחדים והרגשות שאת עוברת כל יום ואת גם מקבלת הכוונה ישירה דרך תמונות ומילים בחלומות למה שאת צריכה לעשות, מה יעזור לך להתמודד עם אירועים, מה מגיע לחייך, איזה חוויות יש לך בדרך ואיך להיעזר בהם ועוד.

עולם החלומות הוא שילוב של חומר ורוח יחדיו וכשאת מבינה את החלומות שלך, את יודעת על עצמך ועל הסביבה שלך יותר ממה שאת מסוגלת לראות ולהכיל כשאת רק בערות ומודעות.

בכל שלב בחייך את חווה סוגים שונים של חלומות, רובם מסמלים את מה שאת עוברת במהלך יומך, חלקם מכילים מסרים והכוונה לעזור לך במסע שאת עוברת כל יום וחלקם משותפים בינך לבין אחרים, אירועים דומים וקרובים שמעידים שכולנו מחוברים אחד לשנייה, כולנו חווים השפעות דומות וחוויות כמעט זהות.
לכל אחד יש את הייחודיות שלו במסע שהוא נמצא בו אבל כשאנחנו פוקחים עיניים ומסתכלים מנקודת מבט רחבה יותר, אנחנו מבינים שרב הנסתר על הגלוי, שאנחנו כולנו פועמים בצורה זהה ויש בינינו חוט מקשר שאותו ניתן לראות בבירור דרך עולם החלומות שלנו.

מעגלי נשים התחילו כשנשים היו מתיישבות יחד בשבטים העתיקים סביב המדורה ומשתפות בחלומות שלהן – כך הן ידעו לנבא, לרפא, להגן ולהזהיר.

איזה סוגי חלומות משותפים לכולנו?

ילדים:

חלומות על גלגולים קודמים – מגיעים המון אצל ילדים, יכולים ללוות אותם במשך שנותיהם הראשונות אבל לרוב נעלם לקראת גיל 10, מלווים בשמות, פרצופים, מקומות וגם אירועים שהילדים לא נחשפו אליהם אבל מדווחים עליהם ומביעים רגשות אל אותם חלומות כאילו היו אמת – עבורם זו באמת האמת!
חלומות עם דמויות מצוירות – יש גם מבוגרים שחולמים עליהם אבל שכיחים אצל ילדים, מה שחשוב בפירוש חלום כזה הוא לא ההתייחסות לדמויות עצמם אלא לסיפור מאחורי התמונות, הם משקפים את ההתמודדות הרגשית והקוגניטיבית של הילדים עם אירועים בחייהם.

נוער ומתבגרים:

חלומות מיניים – הסקרנות המינית וההורמונים ששותפים את גופנו בגיל ההתבגרות באים לידי ביטוי גם בחלומות שם יש לנו מרחב לשחרר פנטזיות ותהיות מיניות שטרם גובשו בתודעתנו. מאחר והחלומות הם מרחב יצירה פתוח לעיתים החלומות יכולים להיות קיצוניים ולעורר פחדים או שאלות אצל החולמים.
כנ"ל גם לגבי חלומות מלאי רגש אינטנסיבי.
בשנים אלה ילדים המחוברים עם שליחות בעולם הרוח יחווה חלומות עם אלמנטים מעולם זה יותר מאחרים, הם יחוו מסעות אסטראליים דרך חלומות, קבלת מסרים ושיח עם הדרכות, מפגשים עם מלאכים ועוד….
צבא – חלומות על הגיוס וההתעסקות סביב הצבא, דרך הקשבה לחלומות אלה אנו נגלה פחדים, תשוקות ושאיפות לחיים, בגיל זה החלומות מקבלים כבר תפנית בוגרת יותר שמתבוננת על העתיד ועל כן מתערבבים הדברים והמחשבות הצבאיות מתערבבות עם תבניות החשיבה של ההתפתחות האישית ולייצג אותה.

גילאי 20-40 :

חלומות על תעופה – למרות שנורא כיף לעוף ולהתעופף, חלומות על תעופה מסמלים אי יציבות חומרית, היא מייצגת לנו תקופה של אי וודאות, של חיפוש עצמי, של חוסר החלטיות, אם נתבונן על החלום היטב נוכל לראות בין מה למה ההתלבטות ולאן החלום מושך/דוחף/מסמן לנו ללכת.
בלהות הריון – הריון ראשון לרוב מלווה בחלומות בלהה על העובר וזה בגלל שהאם חווה לראשונה בחייה משהו חדש ושונה ומוזר, חיים אחרים בתוכה, היא אינה יודעת מה זה, איך לחוות את זה והפחד הינו טבעי, על כן ישנן לא מעט נשים שחולמות על עוברים לא בריאים ולעיתים אף מפחידים.
בגידות – בשלב זה של חיינו אנו במסע לבסס את עצמנו כלכלית ומשפחתית, חלומות על בגידות יכולות להעיד על מציאות מוסתרת מעינינו אבל לרוב הם מעידים על פחד לאבד את הקיים, או מפלט ממציאות לא נעימה, השאלה היא איפה החולם היה ממקם את טיב יחסיו בסקאלה הזו.

גילאי 40-70 :

חלומות על בתים – בתים מייצגים את דרך החיים שלנו, איך אנחנו רואים את עצמנו והיבטים שונים בחיינו ולכן בגילאים אלה בהם ההתעסקות מתכנסת בבית הפרטי שלנו, במשפחה ובעתיד שלנו המבט מתחיל להיות יותר פנימה וחלומות על בתים באים על שלל גווניהם – מבתי ההורים שלנו שמסמלים היבטים של העבר בחיינו ועד בתים חדשים.
מכוניות – מסמלות את המסע שלנו בחיים, בדיוק כמו הסימבול של הבית רק מייצג את המעשים והבחירות שלנו ואת האנרגיה שלנו להניע דברים.
בגילאים אלו אנו מתעוררים להבין את נקודת הזמן שאנו נמצאים בה ועושים סדר ומחשבה וארגון מחדש, ועל כן החלומות בגילאים אלו לרוב מייצגים היבטים שונים של הסתכלות ובחינה של חיינו.

גילאי 70+ :

חלומות ישנים – התעוררות של העבר אל עולם החלומות שלנו, מכמיהה וגעגוע וגם ממקום של מוכרות ואהבה, אנו חוזרים בדמיון אל העבר שלנו, משחזרים את מה שהיה, מעלים את מה שנעלם, החלומות רגועים ומוכרים יותר, מנחמים ועוטפים יותר ומעניקים לנו מרגוע.

לכל גיל יש את הנושאים שמעניינים אותו ואנחנו כולנו חולקים אותם ביחד – יותר ממה שנדמה לנו!

נכתב על ידי יעל צור – מתקשרת, מומחית בפירושי חלומות, מורה וראש סגל הוראה במכון ללימודי רוחניות

*תכנים מתוך סדנת חלומות של ילדים המתקיימת בזום*

לפרטים על סדנת חלומות של ילדים ולרישום עצמי >>> https://katzr.net/de47d0

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X