המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תחזית אסטרולוגית – ספטמבר 2020

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שלום לכולן, אם נולדתן לקראת סוף המזל – כדאי לכן לקרוא את התחזית של המזל שאחריכן.

תמונת השמיים:

החודש מגיע אלינו לטובה יום שיוויון הסתיו, שמסמל את תחילת הסתיו בחצי הכדור הצפוני. זהו חודש שדורש התכוננות לחורף, לחמשת החודשים הקרובים. דורש פעולה שחושבת על כולם, באופן אחראי ואסטרטגי, שמכינה את הספינה לקראת המסע הקרוב ומוודא שהכל מטופל. חודש שידרוש הגיון ואריכות רוח כדי לוודא שדברים מתקדמים בכיוון הנכון כי הוא לא חף מאתגרים ודרמות רגשיות. החודש יכנס מאדים לנסיגה ארוכה במזל טלה. שימו לב היכן נמצא מזל טלה אצלכם במפה וכך תדעו היכן תורגש נוכחותו של הכוכב האנרגטי והלוחמני מעתה ועד ינואר.

 

בתולה:

שלום בתולות יקרות והמון מזל טוב ליום ההולדת! יש לכן אפשרות אמיתית להתקדם החודש. גם אם מדובר בצעדים קטנים, הם חשובים. שכן, הם מסוגלים לפתוח מסע גדול ולהשפיע באופן ארוך טווח. לאמונה בעצמכן ובעולם יש כוח החודש. כמו כן, כדאי לשים לב במיוחד לנושאים של אגו וכבוד בשבועות הקרובים, במיוחד עם שותפינו לעסקים או למיטה. הלך הרוח הדורשני והכוחני מידי שנמצא בשמיים יכול לסכן שותפויות ואף להביא לריבים ופרידות במערכות יחסים.   

 

מאזניים:

שלום מאזניים שובות לב. החודש יכול להביא להכרה של חברים חדשים והטבה של היחסים עם הקיימים. למרות זאת ואולי בגלל זה, דווקא ליחסים בבית ובמשפחה חשוב לשים לב ולא להזניח אותם כרגע. החודש אתן יכולות להרחיב את המעגלים החברתיים שלכן ולהוציא את עצמכן החוצה יותר אל העולם. חשוב שתשמיעו את קולכן החודש, אבל אנא מכן, בנועם בבקשה. למילים שלכן, במיוחד אל אלו האוהבים אתכן והקרובים אליכן ביותר, יש השפעה רבה החודש בריפוי או פגיעה ביחסים עם הסובבים אתכן.

 

עקרב:

עקרביות יודעות נסתר מה שלומכן?  החודש הוא חודש שיכולות להגיע בשורות משמחות בו לגבי עבודה. אל תירתעו מלקדם דברים. עם זאת, בבקשה שימרו על בריאותכן, כל חצי השנה הקרובה היא רגישה עבורכן בריאותית, עקב נסיגתו של מאדים בבית הבריאות שלכן. נושאים של גבולות, אחריות וסמכות יכולים לצוץ עם בני המשפחה וחשוב יהיה להתמודד עמם בדרך שאינה כוחנית ופוגענית לא עבורכן ולא עבור אחרים.

 

קשת:

שלום קשתיות שוחרות חופש, החודש הזה הוא חודש של התמקדות בקריירה, בקידום של דברים בתחום העסקי. עם זאת, חשוב לא להקדיש מקום נרחב מידי לאגו, לכבוד ולחוסר התפשרות ולנסות למצוא פשרות מציאותיות גם במובנים כלכליים שכן מהלכים לא זהירים כלכלית החודש, בין אם אלו הוצאות לא מבוקרות על העסק, על הילדים או על הנאות – יכולים להביא להתפקחות לא נוחה בהמשך החודש. מי שביניכן שחושבת על התחלת לימודים כל שהם והרחבת הדעת – החודש הוא מצוין להתחלות מעין אלו.

 

גדי:

שלום גדיות בעלות סיבולת, החודש יכול להיות נהדר לסגירת עסקאות (מהחצי השני של ספט'), להטבה של יחסים אינטימיים ושותפויות ולגיוסי כספים. למרות כל האמור, חשוב שלא תזניחו את נושא המשפחה החודש ובכלל את הבית והדירה בהם אתן גרות וגם את הדירה השניה בה אתן גרות, נו, זו שקוראת את השורות האלו עכשיו. בקיצור, שימו לב לרגשות שלכן ולמה שקורה בפנים החודש. אל תהיו קשות עם עצמכם או אחרים ותלמדו שלומדים מטעיות גם אם אנחנו עשינו כמה. תאהבו את עצמכן! זה לא אומר שאתן יכולות כרגע לשחרר רסן כלכלי, דווקא התנהלות זהירה ושמרנית עכשיו תוכיח את עצמה בקרוב.

 

דלי:

היי דלאיות נושאות בשורה!  מקווה שהחודש האחרון היה טוב אליכן. החודש הוא מצוין להתקדמות בתחום הזוגי והרומנטי, אבל יותר מכל, הוא מבקש מכן להתבגר ולקחת אחריות. להתיישר ולחנך את עצמכן להיות ממושמעות יותר. ממושמעות למה אתם שואלות? אל מערכת החוקים שאתן כבר למדתן שציות להן עושה לכן טוב. החוקים שלמדתן על בשרכן. יש לכן כבר קצת ניסיון ואתן יודעות טוב ממני, איזה התמודדויות יש לכן ומה באמת הגיע הזמן שתותירו מאחור. זה זמן להיות סלחניות יותר כלפי עצמנו וכלפי אחרים, כי השפיטה שלנו גוברת בזמן הזה. לכן שימו לב לדעות שלכן ובאיזו צורה אתן רגילות להתבטא? כי החודש, בשבילכן, יכול גם להביא לריפוי ולגם לכאב, דרך מילים ותקשורת עם הסביבה.

 

דגים:

שלום דגות אידיאליסטיות, החודש הוא חודש עצמתי עבורכן עם ירח מלא המבקש מכם להכניס את החדש את תוך חייכן ולהשתדרג בכל התחומים. זה לא אמור שאפשר עכשיו לקפוץ מעל הפופיק עם הוצאות כספיות. מצאו דרכים זולות ומבריקות והישארו גמישות. מערכות יחסים על כל סוגיהם ייקחו חלק חשוב בחודש הקרוב וכדאי שנשים לב לוודא שהתקשורת טובה ובהירה. יום יום יותר נעים, מספק ורגוע הוא צו השעה. נסו למצוא זמן להכניס הנאות קטנות אל תוך היום יום שלכן, אל העבודה, והדבר ייטיב לא רק אתכן אלא גם עם סובביכן. 

 

טלה:

שלום טלאיות פורצות דרך, החודש הקרוב יבקש מכן בדיוק את זה, לפרוץ דרך,  או אולי לעמוד בפרץ. זה חודש שמתחיל את נסיגתו של שליט מזלכם מאדים במזל טלה, נסיגה שתימשך עד סוף השנה. הזמן הזה יבחן את היכולת שלכן להישאר רגועות ושקולות, ולכן, טוב יהיה לפעול באופן מודע לתיעול וניטרול של כעסים, לחצים, ובכלל, אנרגיה שיכולה להביא אותנו להיות יותר ריגשיות ודרמטיות מן הנדרש. בין אם ע"י אמנות, או פעילות גופנית. תחושת האתגר בעת הנוכחית, יכולה לנבוע בעיקר מהמקום הקרייריסטי, שאלות והחלטות חשובות תחת תחושה של מכבש לחצים ו"אין זמן". תעצרו ותנשמו. תזכירו לעצמכן שכולם רצים עכשיו קצת כמו עכברים מורעלים במבוך ואתן לא חייבות להצטרף לשיירה. להיפך, תוכיחו לעצמכן כמה אתן חזקות. כמה אתן מסוגלים להשתפר, להתמקצע ולתת לעולם ולאנושות את השירות האיכותי ביותר שיש לכן להציע.

 

שור:

שלום לכם שווריות אוהבות עונג, מה שלומכן? טפסו ועמדו באתגר, זה מה שהחודש לוחש לכן באוזן. אין זמן להמתין, הזמן הוא עכשיו. יש לקחת אחריות ולהראות את הצד הטוב ביותר שלכן החודש, זה ישתלם לכן, גם במובנים אישיים-משפחתיים וגם במובני עבודה וקריירה. שימו לב לא להיות אימפולסיביות ולזוז קדימה עם שיקול דעת. המעגלים הקרובים שלכן יכולים לתמוך בכל החודש, העזרו בהם. התיעצו עמם ונסו להימנע מיום יום שמזיק לכם ומתיש אתכן, הבריאות שלכן חשובה החודש. האמונות שלכם צריכות עדכון ואתן צריכות עדכון. כדאי להבין שאנחנו אלו שמייצרות לא מעט מהמתח והעומס על עצמנו ואם נשנה את דעתנו או את מי שאנו לטובה, יתכן שנגיע לתוצאות טובות אפילו יותר.

 

תאומים:

חודש טוב תאומות וורבליות,  התקשורת שלכן עם עצמכן והסביבה יכולה להשתפר החודש, זה לא חודש רע למציאת חברה אנושית נעימה ואפילו להרחיב את מעגלי ההשפעה שלכן וזה יגרום לכן לבלוט יותר החודש בעבודה ובקריירה. אולם, בתחום הרומנטי-אינטימי, יש לשים לב החודש. אם אתן מתחילות קשר חדש, או פוגשות אדם חדש, אל תתנו לזה להפוך לאינטנסיבי מידי. גם אם אתן בזוגיות או בעלות משפחה, החודש חשוב לאזן בין כמה כוח ואנרגיה אנחנו משקיעות בעצמנו, במעגל הקרוב, משפחה וילדים, לעומת כמה תשומת לב אנו שמות על פרויקטים ואנשים אחרים, אחרת המעגל הקרוב יכול להתמרד ולדרוש תשומת לב גם כן. 

 

סרטן:

שלום סרטניות משפחתיות, החודש יכולים להגיע כספים ולהטיב את מצבכן. אלו חדשות מצוינות ועדיין, זהו לא חודש קל בקריירה. כל החצי שנה הקרובה יכולה להיות רבת מאורעות לטוב ולרע בתחום זה ואתן תזדקקו להרבה סבלנות. תשתמשו במערכות התמיכה שלכן, בתקשורת בחוגים אינטימיים וכמובן, במשפחה עכשיו. הם מקורות של כוח. גם בתחום היחסים עם אחרים באופן כללי וכמובן בתחום הזוגי או הרומנטי יש חשיבות החודש לאיך נתמודד עם האתגרים שיצוצו. יש לדבר השלכה ארוכת טווח על אופי היחסים וטיבם לאחר מכן.

 

אריה:

שלום אריות יצירתיות, החודש יכול להיות מאוד משמעותי בתחום היחסים. אם אתן במערכת רומנטית היא יכולה להתמצק ולהתמסד החודש אם היא אכן חיובית ובונה. אם היא אינה כזו, החודש יהיה זמן מבחן רציני עבורה. אם אתן לא בערכת יחסים, יש אפשרות להיכרות חדשה ובאופן כללי לאווירה יותר רגועה ופחות לחץ. גם התחום הפיננסי הוא משמעותי החודש ושותפויות חדשות יכולות להיות על הפרק. באופן כללי, זה חודש נחמד עבורכן וטוב תעשו אם תתרמו גם אתן ותשאירו יותר מקום לרווחה ושלווה, להנאה ואהבה בחיים שלכן וביום יום שלכן ככל הניתן, לאורך ספטמבר. דווקא בנובמבר, הכוח והטוב שתתנו לעצמכן, יכולים להשתלם ולהשפיע חיוביות על היכולת שלכם למשוך כספים.

 

נכתב על ידי: ניה בועז פיילר נציג.ת הארגון הבינלאומי לאסטרולוגיה מקצועית בישראל

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X