המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הצטרפי אלינו למסע מלא ידע ומסתורין

אל רזי הקריאה בקפה

סדנאת מסרים מהקפה

יום 12.10.21
מחיר 380 ₪

בין השעות 18:30- 21:30
מוגבל ל-11 משתתפים

קריאה בקפה וגילוי עתידות איך זה באמת עובד?

כאשר כל אדם שותה קפה נשמתה משתקפת במשקעיי הקפה ועולם שלם של פירושים נפרש בעיניי מי שיודעת לקרוא בקפה. משקעיי הקפה מאפשרים לראות את כל מפת הנשמה של האדם דרך העבר, ההווה והעתיד. ולמרות שמשקעי הקפה משקפים את העבר ההווה בצורה מדוייקת, העתיד אשר משתקף הינו עתיד אופציונלי אשר יכול להשתנות במידה והאדם רוצה ועושה את השינויים הנדרשים.

קריאה בקפה הינה עולם נרחב של מיסתורין

את שיטת האבחון דרך משקעי הקפה ניתן ללמד כל אחת ואחת. כך תוכלי להשתמש בקריאה בקפה כמתווך להעברת מסרים מדוייקים מעולם הרוח.

על הנלמד בסדנת מסרים מהקפה, קריאה בקפה:

הסנדא תאפשר לך לגעת בעולם הקפה המיסטי העתיק והלא נודע… הסדנה תיתן לך את הכלים לקריאה בקפה תלמדי להבחין בהשתקפויות הרבות, הסמלים השונים, מספרים, אותיות ועוד שעתידים להופיע במשקעי הקפה, תקבלי הדרכה על אופן ההכנתו של קפה המיועד לקריאה וכן תלמדי את חלוקת הזמנים לקריאה לפי עבר הווה ועתיד ולהבין את הפירושים והמשמעויות שבהשתקפויות הקפה .
להעצים את דרגת הרוחניות שבך להתחזק ולחזק את המידע והמסרים שלך על ידי ההשתקפויות הויזואליות בקפה שיופיעו כשמות, תאריכים, דמויות ובכך יהוו כחותמת ממשית לכל מסר ותחושה פנימית.
ליהנות מידע מעצים ומשיטת קריאה עתיקה שהפכה לחדשנית ומהפכנית ופותחה לשיטת לימוד קליטה ומהירה.

סדנת קריאה בקפה

בואי ללמוד לחוות ולהתנסות בקבלת מסרים על ידי אחת השיטות העתיקות והמדויקות ביותר בעולם

לא בכדי קריאה בקפה היא אחת מדרכי ניבוי העתידות העתיקות. הקריאה במשקעי הקפה מאפשרת צלילה עמוקה לתוך עמקי נשמתה של השותה, ומשקפת את העבר, ההווה והעתיד בצורה מדוייקת לחלוטין. מסורות אלה של העברת ידע מפה לאוזן הולכות ונעלמות כיום ולכן, למרות הביקוש הגדול מאוד מעט מאוד אנשי מקצוע קיימים בתחום ומוכנים להעביר את הידע.

סדנת קריאה בקפה יחידה מסוגה בארץ!
מועברת על ידי יעל צור, ראש סגל הוראה במכון ללימודי רוחניות, מורה מנוסה מומחית בתחום התקשור אשר למדה ומאוד היותה ילדה מסבתא הטורקיה, בדיוק כמו במסורת. סדנה זו תפתח בפנייך את עולם הקסם של הקפה ותאפשר לך לצלול לעולם עתיק יומין זה. ללמוד לזהות סמלים, אותיות, מספרים ולקבל מסרים מדוייקים על ידי משקעי הקפה.

סוד הקפה אינו סוד וניתן ללמוד ולרכוש כלים מקצועיים בסדנת קריאה בקפה ייחודית.

הסדנא תאפשר לך להבין ולהתנסות ביכולת לקריאה בקפה: בסדנא תלמדי את הבסיס דרך הכנת הקפה, תלמדי על משמעויות הסמלים והצורות שבמשקעיי הקפה ופירושם, כיצד לראות את הזמנים השונים (עבר, הווה, עתיד) במשקעי הקפה ותצאי עם ידע ועד כדי קבלת מסרים והכוונה מדוייקת של ההדרכות.

סדנא חוויתית ומלאת מסרים תאפשר לך להתחבר לתוך מסורת עתיקת יומין של טקסיות ומסרים מדוייקים.

 

למי מתאימה סדנת קריאה בקפה:

הסדנה מתאימה לנשות רוח בעלות רצון להתפתח ולהתעצם רוחנית, בעלות חיבור פנימי עמוק עם יכולת ריכוז ודמיון רב המעוניינות לקבל מסרים ממשיים דרך קריאה בקפה לבוא להתנסות לטעום ולהתמכר לטעם המשקף את הלא נודע…

אם את מתחברת ואת רוצה לצאת עם מסרים אז את מוזמנת להירשם – הקפה עלינו

הצטרפי אלינו למסע מלא ידע ומסתורין

אל רזי הקריאה בקפה

סדנאת מסרים מהקפה

יום 12.10.21
מחיר 380 ₪

בין השעות 18:30- 21:30
מוגבל ל-11 משתתפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X