המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מדיטציה קבלית עץ החיים

מדיטציה קבלית מה היא?

אחרי שהבנו את מקורות המדיטציה ביהדות ואיך היא בא לידי ביטוי ביום יום היהודי, בוא נבין מה המשמעות של מדיטציה קבלית ואיך ניתן לתרגל סוג מדיטציה מיוחדת זו.

במדיטציה קבלית אנו עובדים עם אותיות קבליות בעלות אנרגיות גבוהות ביותר.

נפתח סוגרים קטנים בנושא אותיות קבליות: בטח יצא לכם להיתקל בקמעות וכתבים באותיות שאינם יכולים להבין או לקראו, חלקם אף דומות לאותיות עבריות בהם אנו עושים שימוש כיום. האותיות איתם עובדים במדיטציה קבלית מגיעות מ-3 מסדרים, מסדר האלוהים, מסדר החיות ומסדר המלאכים. בהתאם לאנרגיה שאנו רוצים להפעיל אנו עושים שימוש באות הרלוונטית של המסדר הרלוונטי.
לדוגמא האות "י" במסדר החיות מסומלת ע"י צורת המשולש. כפי שהסברנו לפני כן, המשולש וגם האות "י" קדושות ופותחות שערים לבורא. בתרגול נכון עם אות זו אנו יכולים להגיע למצב של פתיחות ותקשורת ישירה עם הבורא.

מקורות המדיטציה ביהדות:

בשנים האחרונות נראה נושא המדיטציה עולה יותר ויותר ברחבי העולם, זרמים ניואיג'ים אשר כובשים את עולמינו, עושים שימוש בתרגילי מדיטציה בכדי להגיע להתעלות רוחנית אך לא רק, למדיטציה תעלות פיזיות של ממש ידוע כי זו תורמת לבריאות נפשית ופיזית גבוה, זהו זמן שבו אנו מאפשרת לעצמנו להתכנס פנימיה, להיות קשובות לעצמנו  ומודעות ומחוברות לתת המודע שלנו ורצונות הכי עמוקים ואמיתיים העומדים בנו.
לרוב נוהגות גישות ניואיג'יות אלה, לשייך את המדיטציה לתורות מהמזרח אך לא בהכרח, מדיטציה קיימת מזה אלפי שנים בתורות, זרמים ודתות שונות. מאז ומתמיד המדיטציה שירתה את האנושות בין אם זה ע"י חיבור רוחני או ע"י חיבור אלוהי ובין אם ביצירת רוגע ושלווה, בדיוק כפי שהיא משרתת את האנושות גם היום.

בתורה מספרים כי אברהם אבינו, לאחר מות שרה, התחתן שוב עם אישה ושמה קטורה. את הילדים שהיו להם יחד שלח אברהם "קדמה" (למזרח) עם מתנות של ידע. לפי הקבלה אחת המתנות האלה הייתה המדיטציה.

ביהדות ניתן למצוא תרגולים שונים של מדיטציה. השימוש המובהק ביותר במדיטציה ביהדות בא לידי ביטוי בתפילה. בתפילות אנו רואים כיצד המתפללים והאנרגיות המגיעות מ-10 אנשים (מנין) המתפללים יחדיו מעלה וויברציות חזקות המכניסים את התודעה למצב מדיטטיבי.
גם ההתנדנדות בזמן תפילה מכניסה את המוח למצב מדיטטיבי.

דרך מדיטציה קבלית בכלל והשימוש בע"ב השמות בפרט, תלמדי כיצד את יכולה לחיות בקבלה והבנה של התיקון שעליך לעשות ודרך כך בקבלת הטוב אשר מגיעה לך.

מדיטציה קבלית היא הגשר שבין הידע הגבוה והקדום של חוכמת הקבלה לבין היכולת להוציא לפועל בחיים האלה. כך, זו מאפשרת את החיבור בין עולם הידע והרוח לבין עולם החומר בכדי לאפשר לך את היכולת לשנות את עולמך.

וכאשר את עושה שימוש טכניקות יחודיות אלה מתאפשרת לך ה-קבלה – שכן, תורת הקבלה מלשון לקבל, מלמד אותך איך לעבוד עם האנרגיות השונות  של הבורא על מנת לקבל את כל אשר את רוצה בחייך.

כך, דרך ההתבוננות שמאפשרת המדיטציה הקבלית תלמדי כיצד את יכולה להתחבר לעצמך לתיקון שעליך לעשות ולבורא, וכאשר את מחוברת את יכולה להביא לחייך כל אשר את רוצה לקבל.

כשמדובר במדיטציה קבלית עם ע"ב השמות, אנו מקבלים לידינו כלים מופלאים ומעשיים ליצירת שינויים לטובה בחיים.

כך המדיטציה הקבלית על ידי ע"ב השמות תוכלי להתעלות מעל לחיי היום-יום והחיים במימד החומר הדחוס, להתחבר אל מימד הרוח, ולקבל אל חייך שפע של אור וריפוי.

הרצון הוא החומר ממנו עשייה הבריאה- הקבלה מאפשר לנו להתחבר את הרצון שלנו ולקבל את אשר אנו רוצות

תפילה מדיטטיבית לפי הקבלה:

לפי הקבלה, תפילה במניין יוצרת פירמידה אנרגטית מעל המתפללים, פירמידה זו מאפשרת את המעברים הרוחניים מהמתפללים אל הבורא ופותחת ערוץ תקשורת מולו.
המספר 10 חשוב גם כן, הוא מדמה את המספר 1 אשר מייצג את הבורא וגם משויך לאות "י" שגם היא מסמלת את הבורא.

מדיטציה קבלית על פרח החיים

מדיטציה קבלית תרגילים:

קיימים הרבה מאוד תרגילים שניתן לעשות במדיטציה קבלית. תרגילם אלה מעלים את רמת התודעה והרוח שלנו היכולה להגיע לרמות גבוהות יותר המאפשרות ידע וריפוי מלא.

למרות שבעבר האמינו כי רק בגיליים צעירים ניתן לשנות את הפעילות והמבנה המוחי, כיום מודעים לכך כי למדיטציה יש השפעה גדולה מאוד על פעילות גלי המוח עד כדי יכולת לשנות את המבנה של המוח בהתאם לתרגול. לכן בתרגול של מדיטציה,חשוב מאוד לעשות עבודת הכנה נכונה, בטח אם רוצים לעבוד עם מדיטציה קבלית חשוב מאוד לתרגל עם אנשים מוסמכים בתחום, שידעו לפקח על התהליכים.

אם ברצונכם לתרגל יחד איתנו באחת הסדנאות מדיטציה קבלית הקרובות מזמינים אותכם להירשם מראש בטלפון: 054-7701538

אנו מקיימים סדנאות שונות לתרגולבאזור מרכז והשפלה, הסדנאות במחירים סימליים בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X