המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

בואי ללמוד טכניקה חדשה והמהפכנית שתעזור לך להתחבר לערוץ התקשור הטבעי שלך בצורה פשוטה, קלילה ומרתקת ולבצע אבחון דרך התדרים האנרגטים של האנשים על מנת לקבל תמונת מצב מדוייקת של כל היבט והיבט בחייו.

שיטת אבחון התדרים ENERGY DECODING הינה שיטה שפותחה על מנת להקל על אנשי מקצוע רבים בזמן האבחון אך לא רק, בזכות היעילות והכוח של השיטה, הפכה השיטה לפופולרית גם בקרב אנשים הנמשכים לתחום התקשור והפאראפסיכולוגיה, שיטה יעילה שעוזרת לך למקד את המסרים שמתקבלים על האדם דרך אבחון תדרים פשוט יעיל ומדוייק.

מה הוא אבחון תדרים רוחניים?

לכל אדם תדר רוחני אישי, תדר זה הינו כמעין חותם אישי. כפי שלכל אדם יש טביעת אצבע ייחודית, רשתית עין שונה, קול שונה כך גם החותם האנרגטי שלו ייחודי ומיוחד. חותם אנרגטי זה הינו התדר האישי שלו ונושא בתוכו את כל פעולות חייו של האדם, אלו שהיו בעברו, אלו שמתקיימות כיום ואלו שעתידות עוד להתרחש.

על ידי אבחון תדרים אפשר לקבל תמונת מצב מדוייקת של האדם העומד מולנו, החזקות והחולשות שלו,האתגרים והבעיות הניצבות מולו בנוסף לעבר שהוא נושא עמו והעתיד להתרחש בחייך. כך מאפשר הייעוץ דרך אבחון תדרים לתת למטופל תמונות מצב מדויקת של חייו ומתן ייעוץ מקצועי המגיע מתוך הבנות והכרתו לעומק.

מה היא שיטת אבחון התדרים ENERGY DECODING:

לאחר שנים ניסיון בתחום האבחון, התקשור והטיפול פותחה שיטה מיוחדת זו, שיטה שהגיחה לעולם בעקבות בקשה פשוטה של תלמידים ואנשי רוח רבים – מה יאפשר לי לאבחן תדרים ולהעביר מסרים בצורה המהירה, הפשוטה, המדויקת והטובה ביותר?

וכך הגיעה שיטת ENERGY DECODING שעובדת דרך רישום מהיר של תדרים ללא שום התנגדות בצורה אוטומטית שמאפשרת לגוף לתקשר ולאבחן את מה שקורה סביבך בקלות פשוטות ומהירות.
השיטה מאפשרת לך לאבחן את התדרים העכשוויים של כל אחד ואחת, לקרוא תדרים של תאריכים בעתיד ואת העתיד להגיע בחייך, לזהות חוסר איזון בגוף, בנפש וברוח.

איך השיטה עובדת?

הגוף שלנו יכול לקבל מידע על תדרים מתקשור לגבי כל דבר שנרצה לקבל עליו ידע ובהירות, כל מה שאנו עושים זה להחזיק עט מול דף ולהעביר כמה שרבוטים לפי טכניקה פשוטה אשר נלמדת במהלך מספר שעות בודדות.  נשמע פשוט מיידי נכון?

בדיוק כך הקסם נכנס – בעצם שחרור השליטה, הפשטות וההתמסרות לאנרגיה של היקום מתאפשרת הזרימה הנכונה של האנרגיה של האדם היושב מולנו, זהו הבסיס של האבחון.

מה ניתן לפענח על ידי שיטת אבחון תדרים ENERGY DECODING?

להצליח להגיע ולקרוא את התדר האישי של האדם אינו דבר של מה בכך, כמויות המידע וידע שכל אחד ואחד מאיתנו נושא איתו הנם בלתי נדלים וכאשר אנו מקבלים גישה ישירה לכל הידע הזה, אנו צריכים גם שיטה וטכניקה שתדע לעשות לנו סדר ולתרגם את כמויות המידע הגדולות – לידע מסודר וממשי שנוכל לפענח ולהבין ולבסוף לשתף עם האדם היושב מולנו.

שיטת ה- ENERGY DECODING תלמד אותך לייצר תרשים אנרגטי מדויק אשר מהווה את מפת מהות האדם. לאחר ביצוע התרשים תלמדי על הטכניקה לפענוח המידע הרב המתקבל, על פי חלוקה של השדה ל- 3 רמות אבחון אנרגטי אישי:

3 הרמות האנרגטיות באבחון תדרים על פי השיטה:

  1. חלק תחתון – בחלק זה נמצאות כל המערכות הפיזיות של האדם המתקשרות ליצר ההישרדות, זו היא האנרגיה השורשית והבסיסית איתה הגיעה האדם לעולם. דרך אבחון חלק זה נוכל לדעת מה המצב הבריאותי בהקשר למערכות השלד והעצמות, גב תחתון, אגן ורגלים וכן גם כמה אנרגיה יש לאדם לקיים את אשר הוא עתיד לקיים בעולם הזה.
  2. חלק אמצעי – חלק זה עובד על המערכות הפיזיות היושבות במרכז גוף האדם,  המערכות הפיזיות בחלק האמצעי של הגוף משקפות את העוצמה והכוח הפנימי של האדם, היכולת שלו לשמור על האיזון העצמי ולהוות לעוגן עבור עצמו. זהו מקור הכוח והעוצמה הפנימית של האדם.
  3. חלק עליון – המערכות הפיזיות בחלק העליון של הגוף כגון מערכות הנשימה, הראש, הראיה ועוד. דרך אבחון אזור זה אנו יכולים להבין את טיב התפיסות, המחשבות, דרך הביטוי שלו והחיבור שלנו לעולמות גבוהים יותר.

אבחון התדרים נעשית על הציר המרכזי של מי שאנו מכנים – קו הנשמה, קו החיים האישי שלנו אשר מעיד על הפוטנציאל הרוחני והגשמי שלנו.

לצפייה בסרטון

רוצה לשמוע פרטים נוספים?

מה אבחון התדרים ENERGY DECODING יאפשר לך?

  1. גם אם למדתן תקשור וגם אם לא, היא תאפשר לך לאבחן את התדר של כל אחד בצורה עמוקה ומורחבת, באבחון שיאפשר לך ללמוד על האופי, התנודות הפנימיות של הנפש, תפיסת מציאות, חוסר איזון ויכולות.
  1. לעקוף לגמרי את ההתנגדות של המוח אשר יכול לעכב את תהליך אבחון התדרים.
  1. לקבל שיטה לכל החיים אשר יכולה לשנות את חייך וחיי הסובבות אותך.

בסדנה קצרה של יום אחד בלבד תקבלי את הכלים הרבים שמגיעים עם השיטה המהפכנים.

במהלך הסדנא תעברי חניכה אישית לקבלת השיטה לאבחון תדרים והבנתה לעומק  בכד שמייד אחרי הסדנא תוכלי לאבחן את התדרים סביבך בפשטות ובדיוק כמעט בלתי נתפס.

על מעביר השיטה – רון פורטנוי:

רון – חוקר ומורה בתחום הנסתר, בעל ידע וניסיון בתחום כ- 15 שנה, מורה במכון ללימודי רוחניות לפארפסיכולוגיה וקורס הילינג רוחני, מטפל במגוון סוגי הבעיות הנפשיות- חרדות, דיכאונות, ייאוש. ובמצבים פיזיים – כאבים כרוניים, כאבים לא מוסברים, דלקות וליווי להליך ריפוי הן פיזי והן רוחני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X