המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תחזית אסטרולוגית – חודש יולי 2020

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שלום לכולן, אם נולדתן לקראת סוף המזל – כדאי לכן לקרוא את התחזית של המזל שאחריכן.

 

תמונת השמיים:

חודש יולי מבטיח שינויים ואינטנסיביות.

השמש תעשה את המעבר השנתי שלה אל מול כוכב הטרנספורמציה פלוטו ותיתן לכולנו לראות את הפחדים והחרדות שלנו. זה לא דבר רע, אם אתן בעניין להשתנות. אני אישית לא הייתי מציעה לתקוע את העקבים באדמה כרגע אלא דווקא להבין שהשינוי דרוש וחיוני למען חיים טובים יותר עבורנו בעתיד.

הרשו לעצמכן לגעת בכאבים בצורה מרפאה, ואוהבת, לא כעוסה ומרירה.

החל מה-11 ליולי האנרגיות מקצינות ומגיעות לשיא באמצע החודש.

ב-20 ליולי ייוולד ירח חדש בסרטן מול שבתאי, שסימניו מבשרים שהישגינו האמיתיים גם בחודש הבא ימדדו על פי יכולתנו לתמוך ולחזק את עצמנו נפשית ורגשית וכן את המשפחה, הקהילה והחברה שאנו חלק ממנה. זכרו שיהיו אתגריה של תקופה זו אשר יהיו, מטרתכן להיות יכולות להביט אחורה יום אחד ולומר לעצמכן: היה די מאתגר, אבל אני כל כך גאה בעצמי על מי שבחרתי להיות ועל איך שבחרתי להתנהל – בתקופה הזו.

 

תחזית חודש יולי על פי מזלות:

סרטן:

שלום סרטניות ומזל טוב שוב!  החודש הוא חודש חשוב מפני שההתמודדויות שתעברו לאורכו יקבעו רבות להמשך השנה. לכן יש להקדיש תשומת לב מיוחדת, סבלנות ואהבה למערכות היחסים בהן אנו נמצאות, במיוחד האינטימיות. נושא הקריירה והפרנסה יכול להיות גורם למתח. בקריירה יכולים להגיע מצבים שבהם דווקא להתנהלות שלכן תהיה חשיבות אדירה על התוצאה הסופית.

 

אריה:

שלום אריות והמון מזל טוב מלכים ומלכות!  החודש נושא הבריאות עולה הפרק ויהיה עליכן לדעת איך לשמור על עצמכן יותר טוב, לאכול בריא, לשתות מספיק נוזלים, לנהל מתחים ולחץ, ובכללי – להיות טובות אל עצמכן. אני יודעת שבטח לא ככה רציתן לחגוג את יום ההולדת שלכן השנה וקיוויתן מאוד שלא יהיה גל שני. כולנו קיווינו. זה לא הזמן להרגיש שננטשתן על ידי האור הגדול. דווקא עבודה עדינה עם האמונות שלכן, עם הפילוסופיה שלפיה אתםן רואות את העולם היא חשובה כרגע. תנו לעצמכן להרגיש, להתמודד ובעקבות זאת, להפוך לטובות ורכות יותר כלפיכן וכלפי העולם סביבכן.

 

בתולה:

זה חודש שמבקש מכן להביא את עצמכן קדימה בתולות יקרות, להבין שעמידה בפרץ זה מה שמתבקש מכן כרגע. החודש הזה יכול להביא איתו שינויים בעיסוק, ואפילו לדחוף אתכן אל עבר ייעודכן. יש אפשרויות רווחיות חדשות בקריירה שנפתחות בפניכן. עבודה עדינה ורכה במיוחד בנושאים של שותפים עסקיים או אינטימיים היא חשובה כרגע כדי להגיע לתוצאות חיוביות.

 

מאזניים:

שלום מאזניים בהירות מבט. הנושא החביב עליכן – מערכות יחסים, עולה החודש על הפרק. שימו לב שאתן מתנהלות בצורה עדינה ואוהבת בנושא גם כלפי עצמכן בבקשה, לא רק למען אחרים. המשפחה והקריירה הם נושאים עיקריים עבורכן החודש גם כן. לימודים של נושא שמרחיב את אופקיכם, או יצירת קשרים שמכניסים כסף דווקא מארצות אחרות יכול להיות טוב עבורכן עכשיו. לקראת סוף החודש יתכנו התפתחויות במקום העבודה ולכן ההתנהלות שלכן עכשיו היא חשובה לתוצאות אחר כך.

 

עקרב:

התקשורת שלכם עקרביות יקרות עומדת בסימן של שינוי החודש. גם יחסכן עם הסביבה הקרובה יכול להיות דרמטי מהרגיל וחשוב שתוודאו שהמילים שאתן מוציאות החוצה לא יהיו חדות מידי. אין חודש טוב יותר כדי לקחת צעד אל עבר אורח חיים טיפה פחות מלחיץ והרבה יותר בריא עבורכן. אם לא תזהרו, אתן עלולות לעשות את המצב לקיצוני יותר ללא סיבה. רכות יום יומית וריפוי מתבקשים עבורכן ואם תתנו למעלות אלו יד הם יחוללו שינוי חיובי לא רק עבורכן אלא גם עבור כל מי שמסביבכן.

 

קשת:

שלום לכם קשתיות יקרות, שימו לב לכספים שלכו החודש, יכולות להגיע הוצאות שלא תוכננו. יש לוודא שכל הניירת החוקית, החשבונות והמיסים משולמים. עזרה, סיוע ותמיכה יכולים לבוא עכשיו דרך בני או בנות זוג וחשוב קשתיות שתדעו לקבל, כשצריך. עם שותפים עסקיים וגם עם שותפים אינטימיים (שהם לא בני או בנות הזוג שלנו), אם ישנם כאלו, יש להתנהל בעדינות החודש. אתן במהלך תקופה מאוד טרנספורמטיבית עבורכן. זכרו לא לכלות כוחות ותמיד לשמור מעט אנרגיה בצד.

 

גדי:

אני יודעת, אתן מרגישות את האדמה רועדת תחת הרגליים גדיות יקרות. אמנם בתקופה הנוכחית לא כזה קל להישאר "החזקות" אבל החדשות הטובות הן שאם מישהו יכול – זה אתן. ואתן לא הולכים לעשות את זה לבד. יש לכן את רשת התמיכה מסביבכן שחשובה כרגע. בין אם זה בן או בת הזוג ובין אם זה חברים טובים, או אחים ואחיות ואפילו הילדים שלכן, כולם, כולם חשובים ופעלים עכשיו ביחד. נהגו בנושא המשפחה בכפפות של כבוד, של רוך ושל אהבה. הפגינו הרבה מאותו רוך ואהבה גם כלפי עצמכן. תנו לעצמכםן את האפשרות החודש להקל על סדר היום שלכן כך שיהיה יותר מספק עבורכן ופחות מעיק. תזהרו, אתן עלולים בסוף אפילו ליהנות!

 

דלי:

שלום דליות יקרות, אתן נדרשות להציב שתי רגליים על הקרקע החודש ולדעת להפריד בין מציאות וחלום או לחילופין חרדה. שניהם כרגע פחות רלוונטיים. נראה שהים הפנימי שלכן לא רגוע בתקופה הנוכחית ואני אישית לא יכולה להאשים אתכן. העצה שלי היא להתרכז בבניית העתיד ולא במחשבה על העבר. ולעשות זאת בצעדים קטנים ומדודים, כמו שמשקים ניצן או נבט – באהבה וברוך. כדאי גם לאמץ קצב איטי והרבה יותר מנותק מרגשות בתקשורת שלכן עם הסביבה הקרובה, במילים שאיתן אתן בוחרות להתבטא והרעיונות שאתן בוחרות להפגין. אם לא, אתן עלולות להזיק לעצמכן חברתית וגם להעמיס לחץ (סטרס) לא הכרחי על עצמכן. דווקא בתחום הרומנטי יש סיכויים לא רעים לאהבה והיכרות או לחילופין – הנאה מהקשר. אבל, יש לכן חובה לפעול למען העניין אם אתן רוצות שיתרחש שכן, זכרו שהייקום עובד איתנו כמו שהממשלה עובדת עם הרשויות המקומיות: בשיטת המאצ'ינג. תעשו את החמישים אחוז שלכן, והייקום יעשה את החמישים אחוז הנותרים.

 

דגים:

שלום דגיגות יקרות, החודש מביא אתו אל השולחן את נושא החברים וההגשמה העצמית. כמה אתן נותנים למען אחרים וכמה אתן עושות למען הלב שלכן? שימו לב אל היחס שלכן אל הגוף של עצמכן, הצרכים והאמת שלכן וכן, לרתום את עצמכן למען מטרה שמסייעת גם לאחרים סביבכן זה מצוין כרגע, אבל רק במידה. שימו לב אל הגוף והתנהגו אליו יפה. השמרו מהלקאה עצמית. המזון, גם הממשי וגם המטאפורי שאתן מכניסות פנימה בחודש הקרוב הוא בעל חשיבות. שמרו על דיאטה בריאה.

 

טלה:

זה לא העת לכעסים עצמיים טלאיות יקרות. עכשיו עליכן להיות כמו המשוררים הקלאסיים, שהדריכו אחרים לאומץ מתוך היכרותם האישית עם הכאב. אומץ לב משמעו להתמודד בהצלחה עם הפחד, לא לא לחוש בפחד כלל. ואתן הרי, תמיד הייתן אמיצות. הקריירה שלכן גם היא החודש עוברת טרנספורמציות משמעותיות שיכולים להשפיע על הבית (מקום המגורים) ועל המשפחה. דווקא דרך החברה הקרובה, המשפחה המורחבת ודרך לימודים, תוכלו לקבל סיפוק ותמיכה החודש. בכלל, תקשורת היא המפתח כאן לכל הסיפור.

 

שור:

שלום שווריות יקרות, החודש הדעות והאמונות שלכן במבחן. שימו לב לא להיות בטוחות שאתם צודקות. תשאלו את עצמכן שאלות כגון למה אני אוהבת את שאוהבת? או למה מאמינה במה שמאמינה? מהו הצורך שעומד מאחורי האמונה הזו בחיי ומה אותה אמונה באמת סיפקה ועדיין מספקת לי בחיי? נסו לעשות מאמץ אמיתי לפתח את הפילוסופיה שלכן לגבי החיים. כן, אני יודעת שאתן אוהבות את זה ככה אבל הגיע הזמן להתקדם ולעזוב את העבר מאחור. לתת לרעיונות ודרכי התנהלות שאפיינו אתכן בעבר לנשור מעליכן. אתן יודעות שזה צריך לקרות ואתן גם יודעות שזה יעשה לכן ממש טוב. אז למה אתן מחכות?

 

תאומים:

שלום תאומות יקרות. החודש מבקש מכן להיות אינטנסיביות פחות עם אחרים. דווקא הרצון שלכן ליותר דרמה ואקשן מתגבר החודש אבל, זה לא בטוח לטובה. עמידה על 2 הרגליים שלכן, בכל המובנים, גם הכלכלי, יעשו לכן הרבה נחת ולכן כדאי להתרכז בכך הרבה יותר מבחברים, למשל, נושא רגיש החודש שדורש התנהגות יותר שקולה החודש מצידכן ולא סוערת או כעוסה. לעומת שאר האנשים, יש סיכוי שאתן אפילו יכולות ליהנות מהחודש הקרוב. כן, כן, תארו לכן , למרות הקורונה וכל זה. וזה תלוי, כמו שאמרתי קודם, קודם כל בכמה אתן מחליטות ליהנות מעצמכן, להשקיע בעצמכן ולעשות לעצמכן טוב. אני אומרת את זה כי במקרה שלכן, זה שתהיו מרוצות יעשה ממש טוב גם לכל אדם משמעותי מסביבכן.

 

נכתב על ידי ניה בועז פיילר – נציג.ת הארגון הבינלאומי לאסטרולוגיה המקצועית בישראל מורה לקורס אסטרולוגיה 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X