המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תחזית אישית – חודש יוני 2020

כתבות אחרונות

חפשי באתר

חודש יוני מביא איתו אנרגיה של שינוי אל חיינו.

הליקויים השונים שאנו חווות החודש בשמיים משפיעים עלינו באופן קולקטיבי אולם גם באופן אישי יותר.

 

תמונת השמיים:

עונת הליקויים בפתח, לפנינו גם ליקוי ירח ב-5 ליוני וגם ליקוי חמה טבעתי ב-21 בבוקר (בישראל יראה רק כליקוי על כמעט ממחצית השמש בשמונה ועשרים בבוקר. תכלס, האור יעומעם מעט אבל אל תצפו לחושך!) עונת ליקויים היא עת של שינויים רבים, משמעותיים ולעיתים מהותיים מאוד בחיינו. מהלכו הרגיל של הזמן על פני המרחב משתנה ואני יכולות לחוות התפתחות רבה בזמן מועט, לטוב ולרע. הליקויים יתרחשו הפעם ב-15 מעלות קשת, ב-5 ליוני. ליקוי זה ישפיע יותר על בני מזל קשת, תאומים, דגים ובתולה. וב- 0 מעלות סרטן ב-21. ליקוי זה ישפיע יותר על מזלות סרטן, גדי, מאזניים וטלה. עצה טובה לכולנו היא לחבק את השינוי ודווקא להשתמש בו כדי ליצור עתיד טוב יותר עבור כולנו.

עמידה מהצד כמו גם ניסיון להיאחז בישן עלולים רק להגביר את הדרמה והחרדה בחיינו. בטחו בשינוי ובדרככן האישית. שנו את שאתן יודעות שיש לשנות וטפלנה באהבה ומה שיש לרפא בחייכן כבר עכשיו, והשינויים שיגיעו יפגשו בקרקע בריאה ופורייה להצמחת גן פורח ועשיר.

מרקורי כוכב התקשורת והמסחר ינסוג במזל סרטן החל מה-17 ביוני ועד ה-12 ביולי. עתות של נסיגה מתרחשות כל 3 חודשים ל-3 שבועות ויחד עם הליקויים שבאים עלינו לטובה – אין זמן יותר טוב השנה לקחת פאוזה של כמה דקות, להביט אל האופק אבל להסתכל פנימה ולשאול:

מי הייתי רוצה להיות?

איך הייתי בוחרת אילו יכולתי לנווט את חיי קדימה ואיזה תפקיד הייתי מעוניינת למלא על במת החיים?

אנחנו לא חייבות לחשוב על כל חיינו קדימה, מספיק לחשוב על שלושת החודשים הקרובים.

 

אז מהי התחזית החודשית שלך?

ובאילו נושאים כדאי לך להתמקד החודש?

 

הערה חשובה:
שלום לכולן, אם נולדתן לקראת סוף המזל – כדאי לכן לקרוא את התחזית של המזל שאחריכן

 

תאומים:

מזל טוב תאומות מהירות, ליקוי הירח ב-5 ליוני יתרחש בבית הזוגיות שלכן. זוהי עת ששינויים מהותיים יכולים להתרחש בזירה זו בחייכן. לכן, יש לשים לב ולהיות רגישות אם אתן נמצאות במערכת יחסים טובה שאינכן רוצות שתשתנה, ולעומת זאת, זו עת טובה לכל השינויים הנדרשים כבר ממזמן.

ליקוי החמה ב-21 יתרחש בבית הכספים שלכן. זוהי עת לוודא שנושא הכספים כמו גם בריאות הגוף, שניהם מטופחים ומטופלים כהלכה. כדאי להיות קשובות לאפשרויות שיכולות להיפתח בפניכן באופן פתאומי שמציעות רווח כספי או חומרי בצידן. נסיגתו של מרקורי בבית הכספים שלכם החל מהשליש האחרון של החודש היא עוד סיבה טובה לוודא שהכל מתוקתק לפני כן.

 

סרטן:

מזל טוב גם לכן סרטניות בייתיות! החודש הוא חודש מיוחד עבורכן ולא רק בגלל יום ההולדת המתקרב. לבריאות שלכן, מתח עצבים ועקה (סטרס) יש השפעה רבה יותר החודש עליכן ולכן הקפידו על סדר יום בריא לגופכן ונפשכן. זה הזמן לשנות כל הרגל לא בריא שאתן רוצות להפטר ממנו ולהרוויח! כמו כן, שירות לעולם ועבודה גם תופסים מקום של כבוד החודש. במילים פשוטות: האיזון בין השירות שאתן נותנות לאחרים בחיים שלכן לבין הצרכים הגופניים והנפשיים שלכם חשוב שישמר. לא להתיש את עצמכן אבל גם לא לשקוט במקומכן. החל מהשליש האחרון של החודש, שינויים גדולים בחיים האישיים, היצירה והעשייה יכולים להגיע במיוחד אל אלו מכן שנולדו בתחילת מזל סרטן. גמישות ומענה חדשני ומעודכן למציאות המתהווה מול עיניכן (במיוחד בנושאי קריירה) תשמח אתכן ותביא לתוצאות טובות, לא השתבללות.

 

אריה:

שלום אריות אציליות, החודש מביא עימו עיסוק בהגשמה האישית, אהבה בכל מובניה, כן גם רומנים, כמו גם יחסי הורים ילדים. כל אלו יכולים לעלות על הפרק החודש עקב הליקוי הירחי ב-5 לחודש. שינויים גדולים לטובה או פחות לטובה, יכולים להתרחש וכדאי להקנות זמן ומחשבה לזירות האלו בחיינו החודש. לקראת השליש השני של החודש, תתגבר התחושה שלחיים תוכניות משלהם ומה שקורה בחייכן אינו נתון לשליטתכן. הקשבה פנימה כמו גם הסדרת הנשימה והמשכת הדרך באמונה יהיו בני ברית כעת בדרככן. החיים הם מה שקורה כשאנו מתכננים תוכניות אחרות, אמר המשורר ג'ון לנון, דווקא דרך קצת עזרה מחברים טובים והקהילה שלכן תוכלו עכשיו למצוא תמיכה וסיוע. שזה מזכיר כבר שיר אחר של החיפושיות. הויז'ן והחלומות שלכם הן גם כן אור מדריך כרגע. תפעלו יחד עם אחרים כדי להביא את העתיד בו אתן מאמינות קדימה. זו העת.

 

בתולה:

כן, אני יודע.ת, אתן צריכות עבודה. עוד עבודה. והרבה מהאנרגיה והפוקוס שלכן שם. זה בסדר אבל: משפחה, בית וקצב איטי יותר הם נושאים חשובים החודש. יש מצב שלקראת השליש האחרון של החודש יבואו הזדמנויות ממש טובות דרך מעגלים אליהם אתן קשורות ואתן תצטרכנה להיות מהירות כדי לנצל את האפשרות. השראה, מדיטציה, עבודה עם חלומות, ויציאה לטבע, כולן פעילויות שיסיעו לחדש אנרגיות החודש. שחררו קצת. תחדשו אנרגיה תעשו טובה. יש חשיבות לקשב שלכם החודש למעגלים האישיים, המשפחתיים והאינטימיים בחייכן, יחד, תוכלו לפעול לשנות משהו. המחשבה איך אתן עושות שעבורכן ועבור משפחתכן, עבור חבריכן, הקהילה שלכן, המצב בעתיד יהיה שונה, טוב יותר? היא שאלה חשובה החודש ודווקא שחרור של לחץ ורגיעה יביאו את הבהירות. 

 

מאזניים:

תקשורת, איך אתן חושבת ומדברות עם אחרים? כן, אני יודע.ת, לא אחת ה-בעיות של המזל שלכן בדרך כלל. אבל, החודש אלו שאלות חשובות שדורשות שינוי ועדכון. כי יתכנו שינויים בסביבת העבודה, יותר נסיעות ואולי אפילו אחת ממש חשובה לקריירה. או איזו עסקה או קידום. בקיצור, הקריירה שלכן והמסחר עם הסביבה שניהם תחומים שיכולים לקבל צורה מעודכנת וחדשה החודש וכדאי מאוד שגם אתן תעדכנו את התוכנה איתה אתן מנווטות מסביב. מה היא האמת שלכן? במה אתן מאמינות? להיות נאמנות אל האמת שלכן, אל תפיסת עולמכן גם אם היא אינה פופולארית בסביבתכן היא חשובה. עם זאת, הטפה זה דבר סופר מעצבן ומה זה ממאיס, אז אל. תהיו דיפלומטיות אבל כנות, בחיית.

 

עקרב:

כסף וכל היחסים שלכן עם החומר הם ברי שינוי החודש. לכן זה זמן לא רע עבורכן לטיפה יותר סיכון והימור בנושא אבל, לא בנאיביות לא מציאותית בבקשה. להעיז להתרחב באופן מחושב זה בדיוק מה שהייתי רוצה שתעשו החודש ואולי אפילו תחצו גבולות ותכניסו עבודה עם קהלים יותר רחבים או מדינות בחו"ל לתמונה. החודש טוב גם להתחלת לימודים חדשים או להתחלת הוראה. באופן כללי, זוהי עת שהאמת שלכן לגבי החיים, מה שאתן מאמינות בו, והדרך בה אתן תופסות את המציאות עומדים להתפתח ולחוות שינוי. יש מצב שלאחרונה אתן שוב באינטימיות טוטאלית ואקסטרימית (כרגיל) עם מישהם. תרגיעו, תנשמו ושחררו קצת אחיזה, די, חרדת נטישה זה לא סקסי. לעומת זאת, היי, סקס זו אחלה דרך לפרק סטרס לא?  פליז, רק שימרו על עצמכן וזכרו: הכנסו רק למערות עם האור בקצה.

 

קשת:

היי, הגיעה העת לשינוי תדמית הזה שרציתן, תספורת חדשה או שינוי אפילו עמוק יותר מהמראית החיצונית, כזה שחודר עמוק לתוך האופי שלנו ומי אנחנו בכלל? כן, גם לנו מותר להשתנות, קוראים לזה התפתחות וזה אחלה. החודש כל הנושא הזה, של שינוי והתפתחות מואץ עבורכן. השינוי יכול להגיע גם דרך שותפים עסקיים או אינטימיים. כן, מערכות יחסים הם טריגר החודש. תנו לשינויים להתרחש, פליז לא לתקוע את הציפורניים או העקבים בקרקע. מה שיהיה טוב ממה שהיה. לפעמים, צריך לראות את הצל שלנו או של אחרים מול הפרצוף כדי לפתוח חלון ולתת לאור להיכנס.

 

גדי:

גדיות יקרות מה שלומכן? איך אתן מתנהגות אל עצמכן? עשו טובה, יש לי פרויקט עבורכן. כן, אני יודע.ת, אתן מתות ששמים עליכן אחריות. אז הנה משימה להחודש: תדאגו לעצמכן. כן! לעצמכם. רגע אחד תקדישו אליכן ואל הבריאות הנפשית והרגשית שלכן ואל איך היא קשורה בין אם תרצו או לא לבריאותכן הפיזית ולמתח שאתן חוות ביום יום. נקו, תקנו ותחזקו את כל מה שקשור ביצירת סדר יום יותר בריא, פחות מתוח. שפרו את הרגלי הבריאות שלכן במתינות ובנחישות. יחסי גוף נפש הם מפתח לבריאות תקינה ואם אתן רוצות להמשיך להיות הסלע האיתן, אתן צריכות קצת רגיעה ואהבה. ובהחלט, שני הדברים האלו יכולים להגיע, השני (אהבה) מתחזק לקראת השליש האחרון של החודש. כך שבזירת מערכות היחסים יכולות לבוא התפתחויות מפתיעות.

 

דלי:

הגיעה העת להתחדש בתחום החברתי, קצת עדכון של הקבוצות שאתם חלק מהם נדרש כרגע דליות יקרות. אמרו לי מי החברים שלכן ואומר לכן מי אתן זה משפט החודש. נסו לחשוב מה עושה גם לכן טוב, ולא רק לאחרים? כן, מה שעושה לכן טוב בלב? לא מה חשוב, לא מה מצפים מכן, לא כל המחוייבויות לסדר היום המפרך. חשוב החודש לשנות. לקחת את החלומות שלי ולהביא אותם אל היום יום. אל השליחות שאני מבצע בין נשימותיי. וזו, אינה שליחות של כעס, לא של מתח, חרדה או מרירות. היא שליחות שמבינה שאם אתן תהיו מרוצות יותר, אם תתנו יותר מקום וכבוד לשונות שלכן, למוזרות ולייחודיות שלכן, לא רק שתקדמו ותשחררו את עצמכן, אלא גם תסייעו לכל מי שסביבכן להתקדם ולהשתחרר מכבלי העבר. לפעמים מרידה נעשית מתוך אהבה לא כעס ואז, היא הרבה יותר מכילה וסלחנית.

 

דגים:

שינויים בקריירה ובהגשמה האישית הם בתפריט החודש. כן, יש מצב שאתן משנות קריירה או תפקיד בעבודה. גם אם לא, לשנות את איך שאתן עושות דברים בעבודה את דרך היצירה והעשייה שלכם, ההובלה שלכן קדימה והמנהיגות האישית –  היא חשובה החודש. להבין שגמישות והתחדשות הם לפעמים דרכים מצוינות לעשות מלימונים לימונדה גם אם בא לכן מיץ ענבים כרגע. זו לא העונה, סורי. להיזכר בעבר שלכן, בשושלת, בכוח שהיא נושאת עימה וניסיון הדורות הקודמים. להיזכר במי שאתן ומאיפה שבאתן, באבותיכן ואימהותיכן שעודם שומרים ותומכים בכן ועומדים מאחורי כתפיכן יום וליל. כל אלו יספקו לכן כיוון והדרכה מוארת למי אתן ומי אתן בוחרות להיות. כמו שאמר טולקין בספרו הקאנוני שר הטבעות: "הלוואי וכל זה לא היה צריך להתרחש בימי חיי" אמר פרודו. "הלוואי" אמר גנדאלף, "וזו משאלת ליבם של כל אלה שחיים בזמן הזה, אך לא להם ההחלטה. לא נותר לנו אלא להחליט מה נעשה עם הזמן שניתן לנו". אז? מה החלטתן?

 

טלה:

איזו אמונות מנחות אתכן? במה אתן מאמינות? איך אתן מצליחות להתרחב או אפילו להחזיק את הראש מעל המים במצב החדש מסביב? ואיך המשפחה שלכן מרגישה לגבי המאמצים שלכן? שאלות חשובות החודש עקב הליקויים בשמיים. לקראת השליש האחרון של החודש יתכן שינוי בזירת הבית והמשפחה. לדרך הניווט וההשתלבות שלכן בחברה סביבכן, או חוסר ההשתלבות, יש חשיבות החודש. דווקא יותר להקשיב ופחות לדבר, יותר ללמוד ופחות להטיף ולהשתדל להיות אימפולסיביות פחות במילים ודיונים עם הסביבה, יותר הגיוניות ואובייקטיביות, יותר צופותם ופחות שחקניות, היא אסטרטגיה מומלצת בכל זירות החיים. נסו לפעול יחד עם המשפחה, הקרובים, החמולה, כדי להשיג תחושת ביטחון ויציבות רבה יותר המאפשרת צמיחה.

 

שור:

היי אהובותי! הבריאות המינית והרגשית חשובות החודש. כן, אם אתן לא ביחסים קבועים נא להיות יותר אחראיות החודש בנושאים אינטימיים. קשרים עם הסביבה הקרובה ועם שותפים נתונים לשינוי וכל זה גם יכול לייצר הכרויות חדשות, פליז שמרו על עצמכן ובקשו הצהרת בריאות מכל מחזר שיציג את עצמו על מפתן הדלת. חשוב לשמור לא לבזבז מלא החודש וגם לא להעלות במשקל. בגדול, זוהי עת של שינוי מואץ עבורכן. תהליכים מהירים של מוות ולידה מחודשת מתרחשים. התקדמות ושינוי, הן בדרך כלל מילים גסות לנו, השווריות. אבל הנה, זה הגיע גם אלינו ואין ממש איך לברוח מזה. העצה שלי שווריות יקרות: קפצו אל המים! רק בדקו את העומק של הבריכה קודם. כדאי שבאופן כללי החודש נזכור להיות זהירים יותר: בכביש, כשחותכות סלט, בחדש הכושר וכשמרימים את הילדים. גם למילים שלנו יש יותר כוח החודש ולכן הגבירו רוגע. זכרו את האחריות הנובעת מהכוח שיש למילים שלכן להשפיע על אחרים סביבכן. והחודש השפעתכן על הסביבה (ושלה עליכן) חזקה במיוחד.

 

נכתב על ידי: ניה בועז פיילר נציג.ת הארגון הבינלאומי לאסטרולוגיה מקצועית בישראל – לפרטים על הקורס לימודי אסטרולוגיה כנסי

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X