המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

שוב ראית את צירוף המלאכים 12:12? – זה המסר שאת צריכה לקבל בדיוק עכשיו

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שוב ראית את הצירוף 12:12? מדובר במספרי מלאכים וכנראה שיש מסר שאת צריכה לקבל.

מה הם מספרי מלאכים:

מספרי מלאכים הינם רצפי מספרים החוזרים על עצמם להם אנו נחשפות באופן קבוע, לדוגמא כל יום באותה השעה בדיוק, בזמן נסיעה ברכב במספרים זהים בכל יום במכונית שלפנינו, בפקק  או במספר הרחוב, בעמוד של הספר, במספר הטלפון שהרגע קיבלנו בו שיחה.
מספרי מלאכים הינם מספרים שבאים להעביר לך מסר, בהתאם לצירוף המספרים המסר משתנה.

במאמר זה אני רוצה לסקור בהרחבה את מספר המלאכים 12.12

אם את רואה את מספרי המלאכים 1212 והגעת למאמר הזה, את כבר מבינה כי זהו מסר מהדרכות עליונות ולא צירוף מקרים.
צירוף זה הינו צירוף מיסטי בעל עוצמה רבה שפותח שער בתודעה שלך, תודעת המלאכים – 12:12, תדר זה מפעיל את התדר של הלב האנושי ומחבר אותך אל תודעת האחדות דרך הלב. למעשה כאשר אנו רואות את הצירוף אנו מסוגלות להתחבר אל האנושות כולה דרך הלב!

לכן זהו תדר המתאים לעורר תחושות של אהבה גדולה והוא עוזר לנו להתפתח עם כדור הארץ החדש.

מספרי המלאכים 12.12 נותנים לך את האנרגיה הדרושה כדי להפוך ולשנות את היחסים החשובים לך. זהו תדר שמלמד כי את מוכנה לשנות את מערכות היחסים שלך לטובתך העליונה מתוך הידיעה כי האנשים שסובבים אותך משפיעים על דרך המחשבות שלך, הפעולות שלך ועד לרגשות שלך.
מספר מלאכים זה, מזכיר לך לבנות קשרים עם אנשים שיש להם את האנרגיות הנדרשות בחייך כרגע ולמען עתידך, ולחזק קשרים עם אנשים שעתידיים להיות לך לעזר בביצוע המשימות והתוכניות שלך.

צירוף מספרים 12.12 קורא לך להיות עם אנשים שממלאים אותך בהשראה, שדוחפים אותך ומעודדים אותך לחלום גדול יותר.

על פי מספרי המלאכים, לראות 1212 (12:12) פירושו לצאת מאזורי הנוחות שלך ולהתחיל מחדש בחיים שלך. מלמד על הדחיפה שלך לעבר משהו אחר, מתוך ההרגשה שהינך במקום שבו את אמורה להיות במסע שלך. החיבור הזה מראה כי יש לך אינטואיציה גבוהה וחיבור לנשמה שלך שתמיד יודעת מה הכי טוב בשבילך וזו דוחפת  אותך לנקוט פעולה כי היא עומדת בקנה אחד עם האמת שלך וטובתך העליונה ביותר. ומכאן מגיע המסר של המלאך השומר שלך, מסר של אמונה ואומץ לקחת צעד לתוך מה שנראה כמו מים עמוקים מידי בעבורך כרגע ולהבין כי הדרך הטובה ביותר עבורך הוא לקפוץ אל הלא נודע. מכאן השביל שלך מתגלה, ותוכלי לגלות כי מה שממתין לך הוא הרבה יותר מכל דבר שאי פעם דמיינת. פשוט תאמיני במסר ותאמין שאת בטוחה במעשייך.

1212 משמעות מצבך: למרות שאולי כרגע את לא מרגישה זאת את במקום הנכון ביותר עבורך

גם אם את עדיין לא רואה זאת זיכרי שאת בדרך הנכונה. את קשובה ואת לא מאפשרת לפחד מכישלון להגביל אותך לאזור הנוחות שלך. כאשר את פוגשת בצירוף זה את גם מבינה שאת חייבת להיות בתנועה גם אם זה אומר לעשות טעויות בדרך כי זו היא הדרך היחידה ללמוד ולצמוח, וזו היא הדרך אל  מימוש הפוטנציאל הגבוה ביותר שלך.
גם אם אין לך מושג איך ולאיפה את הולכת – הרוב כבר נעשה בעבורך, ויש לך את האמונה כי הדרך תתגלה בפנייך עם הזמן. את תתחילי לראות את הפתרונות מופיעים בחיים שלך, כי את באמונה וסנכרון עם התדרים וכך את מגיעה ליישר את עצמך עם התוצאה הרצויה והטובה ביותר בעבורך. החיים שלך נעים בכיוון שלא ראית, והברכות הן מדהימות!

צירוף המלאכים 1212 ומה שעליך לעשות כדי לצאת מזה

צירוף מלאכים זה מבקש ממך להפעיל את את הקסום שבך את היכולת לשנות את העולם על ידי כוח המחשבה ולהתחיל לממש את החלומות שלך.

כשהמספר 1 מלמד על היכולת חזקה מאוד לרוץ קדימה, להוביל מהלכים לממש חלומות והמטרות מתוך כוח ועוצמה התחלתית הספרה 2 מייצרת מעט ניגודיות ומדברת על הרצון הגדול בהרמוניה וכן פעולה מתוך אינטואיציה חזקה. לכן השילוב של צירוף המספרים 1212, מייצר ניגוד מאוד גבוהה שמלמד על הקונפליט הפנימי שלך, בין הרצונות שלך לצמוח ולגדול לבין הרצון שלך להרמוניה ואיזון. המסר בצירוף זה  הוא להתמקד בחלומות שלך ולשים לב לגישה שלך לחיים. לשים לב למחשבות שלך ומכאן להתחיל לצמוח. המחשבות שלך הם אלו שהובילו אותך להמקום בו את הנמצאת. אם תשני אותם תשני את כל עולמך!

המלאכים קוראים לך לצאת את הדרך באמונה שלמה כי תצליחי לעמוד מול הקושי והאתגרים, ותוכלי להפוך את המחשבות והרעיונות שלך למשהו ממשי. כי כרגע יש בך את היכולת והתנאים המתאימים כדי ליצור את המציאות הרצויה על ידי התמקדות הכוונות שלך וכוח המחשבה.

למדי כי משאלות ליבך ומחשבותיך הם כמו הזרעים המספקים את התשתית לגדילה ולצמיחה שלך. אז אם ראית את צירוף 1212 במספרי המלאכים אל תתביישי לבקש עם תשוקה ועוצמה את אשר את רוצה ליצור.

כי החלום שלך עתיד להתגשם. כמובן זיכרי כי זהו רק הזרע הראשוני, עם תישבי בחוסר מעש לא תגיעי לשום דבר. את צריכה גם להיות מוכנה כדי לעשות את הנדרש על מנת להוציא מכוח (המחשבה) אל הפועל. כי הרגע הכול עובד לטובתך.

רוצה לקרוא תקציר על צירופי המלאכים? כנסי

סיכום צירוף המספרים 1212 והמסר שלהם עבורך 

את הצירוף 1212 (12:12) את רואה בגלל שההדרכות שלך והמלאכים השומרים שלך רוצים לחזק את הביטחון העצמי שלך, ללמד אותך כי יש בך כוח עצום שמבקש לצאת אל העולם, כוח שנועד לשרת לא רק אותך! אלה את האנושות (הספרה 2) והם מבקשים ממך להתחבר לאנשים נוספים לעבודה משותפת שתביא אותך ואת העולם למקום טוב יותר. שתפתחי את דלתך לראות את החיבור של האנושות דרך האינטואיציה המחודדת שלך ואת ההשפעות שלך לא רק על חייך אלה על העולם כולו.

הפכי את המטרה שלך לעזר לאחרים ולהיות לשירות להם, תוך שאת שומרת על צניעות וענווה ועם זאת, לעולם אל תפסיקי להתמקד ביצירת מרחב משותף של עולם טוב יותר לכולנו.
לראות 1212 הוא מסר של אחדות אלוהית. ליצור קשרים חדשים ולשתף את המתנה שלך עם העולם.

 

רוצה ללמוד איך לפרש את המסרים שאת מקבלת מהיקום? מסרים ישירים מההדרכות הרוחניות שמלוות אותך? בואי ללמוד יחד איתי ולקבל כלים שיעזרו לך להיות תמיד מחוברת לאורך ולדרך הנכונה ביותר עבורך. לפרטים>>> לפיתוח אינטואיציה ותקשור

 

יעל ניסים- מורה ותלמידה רוחנית

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X