המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

שואלת את עצמך איך לזכור חלומות? המדריך המלא שיעזור לך לזכור את החלומות שלך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

איך לזכור חלומות

איך אוכל לזכור חלומות?

בכל לילה אנחנו עוברות מעגלי שינה (בממוצע שעה וחצי לכל מעגל שינה) שבסופו אנו חוות חלום הנמשך בממוצע בין כמה שניות לכמה דקות, הכול תלוי במיקום של החלום (תחילת, אמצע או סוף הלילה) ואנו חולמות בממוצע בין 5 ל-7 חלומות (למי שישנה מספיק שעות). אבל!!! לא כולנו זוכרות את החלומות שלנו, אז מה עלינו לעשות כדי לזכור אותם כדי שנוכל לעבוד איתם? יש כמה שיטות:

  • התעסקות עם החלומות: ככל שאנו מעסיקות את המוח שלנו בנושא מסוים כך הוא חשוף יותר לתודעה ולתשומת הלב שלנו, בדיוק כמו שאנחנו רוצות רכב מסוים ופתאום אנחנו רואות אותו בכל מקום או מאוהבות במישהו ופניו משתקפות מכל פינה וכן הלאה. התעסקות עם עולם החלומות חושפת את התודעה שלנו לעובדת החלימה שאנו עוברות ומאפשרת לנו נגישות גבוהה יותר אליה.
  • עט ומחברת: הניחו ליד המיטה עט ומחברת וברגע היקיצה רשמו את כל מה שעולה לכן מהלילה שהיה, גם אם עוד לא עולה לכן דבר, רשמו תחושה או צבע או טעם או כל דבר שעולה לכן, חלומות הם כמו זיכרונות שנשכחו, הם לא נעלמו הם פשוט אי שם מאחור וכמו כל זיכרון, אם אנחנו מתחילות לנבור בו הוא עולה וצף. הרישום מציף את החלומות ומרחיב את יכולות הזכירה שלנו.

חלמת על נחש? כנסי למאמר על נחש בחלון ומשמעותו כאן

שימוש בקריסטלים כדי לזכור חלומות:

  • קריסטלים: לקריסטלים יש אנרגיה שמשפיעה עלינו ואנו יכולות לבחור את סוג האנרגיה שאנו זקוקות לה, יש מספר אבנים שמשרתות את מטרת זכירת החלומות ועוזרות לנו להקל על התהליך לזכירה, אבנים טובות לכך הינן:

מלכית – המלכית הינה קריסטל שמשמשת להגנת החולם מחלומות לא ברורים או סיוטים. המלכית מאפשרת לחולם להתחבר לתת מודע של עצמו ולקבל מסרים ברורים בחלום.

אמטיסט – האמטיסט מעוררת חלימה ומשמשת בתהליך חלימה מודעת. האמטיסט מעלה את המודעות הרוחנית ובכך עוזרת לנשמה לצאת ולהתחבר לנשמה הגבוהה ולקבל את המסרים .

פטרסייט – הפטרסייט משמשת בשלבי החלימה המודעת ומאפשרת חיבור למדריך הרוחני ולקבלת מידעים שיעצימו את החולם בהתפתחותו הרוחנית. הפטרסייט מביאה להארה רוחנית.

גרנאט – מאפשרת חיבור לידע מחיים קודמים ומרחיקה מחשבות שליליות בחלום וסיוטים

ג'ייד – ידועה כ"אבן החלומות". מחזקת את מסירותו של האוחז בה למימוש מטרותיו. משפרת זכירת חלומות ועוזרת בפתרונם. (מומלצת!)

השימוש בקריסטלים נעשה באמצעות הנחתם מתחת לכרית לפני השינה. אפשר להניח בתוך ציפית הכרית כדי למנוע ממנה "לטייל" במהלך הלילה.

רוצה ללמוד עוד על החלומות, היצטרפי אלינו לערב חוויתי בסדנת חלומות כאן

נכתב על ידי יעל צור ראש סגל הוראה ומורה ראשית לקורס תקשור במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X