המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הדברים שאף אחד לא סיפר לך על אזור הנוחות שלך ומה שמעבר לו

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לצאת מאזור הנוחות המקום להתפתחות אישית

על אזור הנוחות שלך ומעבר לו:

הרבה נאמר על אזור הנוחות והצורך ביציאה ממנו, בכדי להגיע באמת ל "העצמה אישית" או ל"מימוש הפוטנציאל שלך". על כך שכדי באמת להצליח ולעשות את הבלתי יאמן או הדבר המיוחל, אנו צריכות לצאת מאזור הנוחות שלנו.

אבל מעט מאוד דובר על השלבים שאנו צריכות לעבור, ליתר דיוק השלבים שאנו צריכות לפגוש לפני שאנו מגיעות באמת לאזור מימוש החלומות, הגדילה, ההגשמה.

ההשטחה הזו של כל התהליך לפעמים גורמת לדבר להיראות פשוט וקל!   ואם זה ככה אז למה כל כך הרבה אנשים לא "פשוט" יוצאים מאזור הנוחות שלהם ומגשימים את כל החלומות שלהם? התשובה נמצאת בתהליך שלא הרבה מבינים או יודעים.

תהליך היציאה מאזור הנוחות מחולק ל-4 שלבים של העצמה עצמית:

  1. אזור הנוחות האזור האדום: זהו האזור המוכר והידוע שלך, האזור בו את מרגישה בנוח, בטוחה. עולם שכיף לשהות בו לפרקי זמן. משהו שלא מלמדים לגביו הוא שגם צריך לפעמים לשהות בו! לפעמים אנו חייבות פסק זמן, לאפשר לעצמנו להיטען בכוחות, למלא את המצברים, וגם ליהנות מהדברים הנהדרים אליהם הגענו במאמצים. אז כן אזור הנוחות הוא לא כולו "רע". באזור זה אנו צריכות לפעמים לשהות ולהעריך. לצבור את הכוחות המחודשים שלנו וכאשר אנו מרגישות בנוח לאפשר לעצמנו לצאת לעבר ההרפתקה הקרובה.
  2. אזור הפחדים האזור הכתום: האזור הראשון שאנו פוגשות מיד אחרי אזור הנוחות שלנו הוא הפחדים שלנו, אזור על פי רוב הוא לא אזור נעים, הוא אזור שמקשה עלינו לצאת מאזור הנוחות הבטוח והנעים שבנינו לעצמנו, כאן נמצא את כל התירוצים, נרגיש מושפעות מגורמים חיצונים, הביטחון שלנו לא יהיה בשיאו, זה אזור שיהיה לנו קשה לפגוש אם אנו לא באמת מוכנות אליו. וגם אזור שאם לא נעבור דרכו לא נוכל לצאת מאזור הנוחות ולהתקדם לעבר המטרות שלנו.
  3. אזור הלמידה האזור הצהוב: כאשר אנו עוברות דרך הפחדים, דרך חוסר ביטחון, דרך ההשפעות של הסביבה, אנו מוצאות את עצמנו מגיעות ללא אגו לשלב ה-3 שזהו אזור הלמידה, אזור זה הוא אזור שמאפשר לנו ללמוד את השיעור שזה הרגע עברנו. לכן חשוב לעבור דרך שלב הפחדים, שלב זה הוא זה שמכין אותנו ומוריד מאיתנו שכבות שאינן נחוצות לנו לצורך הלמידה.
  4. אזור הגדילה האזור הירוק: כאשר אנו עוברות את השיעור ולמדנו את אשר היינו צריכות, אנו משאירות מאחורינו דפוסים שלא שירתו אותנו, ואז אנחנו מפתחות דפוסים חדשים ומקבלות כלים חדשים כדי להתמודד עם החיים שלנו, עם הבעיות שלנו. באזור הגדילה אנו מביאות לידי מימוש את כל אותם הכלים שקיבלנו. את כל אותן התובנות איתן יצאנו לעולם ואנו בשלות ליישם אותן בחיים שלנו.

רוצה לבוא ותרגל איתנו בסדנאת העצמה אישית ומודעות עצמית? כנסי לפרטים

שום שלב לא היה יכול להתקיים לו לא היה את השלב הקודם, כל שלב מנקה מאתנו שכבה שלמה שאיננה נחוצה לנו יותר. מלמד ומחזק אותנו.

בפעם הבאה שאת שומעת שאת צריכה לצאת מאזור הנוחות שלך, או שאת מרגישה שאת נמצאת באחד מהאזורים האחרים, תבדקי עם עצמך מה התהליך שאת צריכה לעבור ותחליטי מה הדברים הבאים שאת צריכה לעשות.

ודעי לך שמה שתמצאי מעבר לאזור הנוחות שלך הוא את עצמך, בגירסא משופרת קצת יותר

נכתב על ידי יעל ניסים – מרצה רב תחומית יזמית ומקימת המכון ללימודי רוחניות.
למאמר נוסף שכתבתי על משמעות הצבעים וההשפעה שלהם עלינו כנסי

איזור הנוחות

 

 

 

????
פוסט זה הוא אחד מרבים שחברות הקהילה שלנו מקבלות ישירות לנייד האישי שלהן, אם גם את רוצה לקבל מסרים מעצימים לנייד שלך ובחינם!
שלחי לנו את מספר הנייד שלך והצטרפי לעוד מאות נשים מהארץ ומהעולם שנהנות מהתכנים והמסרים הכי מעניינים ומקצועיים בעולם הרוח ?

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X