המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

סיכום כל משמעות הצבעים והשפעתם עלינו

כתבות אחרונות

חפשי באתר

צבעים-ומשמעותם-המלא

סיכום משמעות הצבעים והשפעתם עלינו

זה הוא מאמר מרכז מסדרת המאמרים בנושאי משמעות הצבעים והשפעתם עלינו. במאמרים הקודמים סקרנו את משמעות הצבעים אדום, חום וכתום, צהוב, ירוק וורוד בהרחבה. במאמר הזה נסקור בקצרה את משמעות  הצבעים כולם, תוך התמקדות בנקודות העיקריות והמשמעויות הראשיות של כל צבע וצבע.

כל אישה שונה מחברתה, ולנשים שונות טעם שונה וחיבור שונה עם כל צבע וצבע. החיבור השונה של כל אישה עם הצבעים נובע מהמאפיינים האישים של אותה אישה וכן משקף את צרכיה, רצונותיה, חסריה, ואף את היצרים והתשוקות שלה. לכן, דרך הבנת החיבור של האישה לצבעים מסוימים ו/או התחושות שהצבעים אלה מיצרים אצלה נוכל להבין את האופי שלה, רצונותיה ואף הפחדים והסודות הכמוסים שלה ואף לנתב לנו את דרך לדרכי הטיפול המתאימות ביותר בעבורה.

למרות שכל אישה מתחברת לצבעים שונים, משמעות הצבעים זהה בעבור רוב האנשות, הדבר קורה בזכות זו שמשמעות הצבעים נגזרת מתוך התדר האנרגטי של כל צבע, התדר הינו אחיד ואיננו משתנה. ההשפעה של הצבעים והתדרים שהם פולטים משתנה בהתאם לאישה ולאנרגיה שלה.

משמעות הצבעים בקצרה –משמעות הצבעים הבסיסים:

משמעות הצבע האדום:

הצבע האדום הינו בעל התדר האנרגטי הנמוך ביותר שניתן לקלוט בעין האנושית.

בתוך שם הצבע אנו מוצאות את המילים, דם ואדם. שכן על פי משמעות הצבעים אנו מוצאות קשר הדוק של הצבע האדום עם מערכות הדם.

משמעויות נוספות המקושרות לצבע האדום הינם בהיותו צבע התשוקה, היצרים, המיניות, החיות והאמביציה.  ומכאן מגיעות משמעויותיו הקשורות לחיבור לאדמה ולחומר היצרי.

אם אתן נמשכות לצבע הזה, יתכן ואתן מרגישות מלאות חיות, אמבציה ותשוקה לחיים. אופציה נוספת, היא כי אתן נמשכות לצבע מתוך החוסר בתכונותיו של הצבע בחייכן וצריכות יותר ממנו.

משמעות הצבע הכתום:

הצבע הכתום הינו צבע של שמחה, צבע זה מעורר את הנאה מהחיים, היצירתיות ומחזק את ההערכה העצמית.

דרך התחברות לצבע הכתום ומשמעותו אנו יכולות ללמוד לשחרר רגשות שלילים כמו רחמים עצמיים ודיכאון ועודד אתנו לסלוח לשכוח ופשוט להיות ולשמוח.

אם חסרה לכן שמחת חיים, השראה ואתן רוצות לעורר את היצירתיות בחייכן עשו שימוש בצבע זה ותגלו כמה יופי יש בחיים.

משמעות הצבע הצהוב:

על פי רוב משמעות הצבעים איננה משתנה בין האסכולות השונות, אך זה לא המקרה של הצבע הצהוב. מבחינת משמעותו והשפעתו עלינו זהו צבע שנוי במחלוקת.

הפער בין האסכולות נובע מהקשר שלו לצ'אקרת מקלעת השמש, צ'אקרה זו אחראית על הביטחון העצמי שלנו. שכן, כאשר הצ'אקרה לא מאוזנת ונמצאת בחוסר פעילות ואף בחסימה ניתן להבחין בתכונות המיוחסות לו כמו קנאה, פחד, כעס, עודף ביטחון עצמי ואגו.

על פי משמעות הצבעים, כאשר צ'אקרה זו מאוזנת, היא תחזק את הביטחון העצמי ואופטימיות והפתיחות.

לפני שימוש בצבע זה שימו לב אילו רגשות עולים לכן, האם אתן בעודף? האם אתן צריכות הפוגה מהצבע? או שמא אתן בתקופה בה נדרש חיזוק לביטחון העצמי שלכן.

משמעות הצבע הירוק:

הצבע הירוק הינו צבע שעל פי תורת משמעות הצבעים משמעותו הינה אחידה ברוב רובם של התרבויות.
אם אתן נמשכות לצבע זה כנראה שאתן בתקופה של צמיחה וגדילה, צבע המחבר לטבע וליופיו.

משמעות נוספת של הצבע הירוק הינה בהקשר בריאותי והאיזון של צא'קראת הלב, צבע נהדר בכדי לעורר רגשות חיובים, כמו אהבה, חמלה, שמחה, אמפתיה.

משמעות הצבע הכחול:

צבעו של התקשורת, משמעות הצבע הכחול נגזרת הרבה מהחיבור שלה לצ'אקרת הגרון אשר מסמלת את הדיבור, שירה והתקשורת. הצבע הכחול מייצג שלווה, הרמוניה ורגיעה כאשר נכנס לפעולה. צבע נפלא לשימוש כאשר יש מבחנים וצריך לעודד את השלווה יחד עם יכולת ההתבטאות בכתב או בעל פה.

כאשר לומדים את משמעות הצבעים ממליצים לאלה המתחברים מאוד לצבע הכחול ולאלה השונאים אותו,  ללמוד את התכונות של צ'אקרת הגרון היות וחיבור או חוסר חיבור לצבע יכולים להעיד על עבודה שצריכה להיעשות בצ'אקרה זו.

משמעות הצבע הסגול:

הצבע הסגול נוצר משילוב של הצבעים אדום וכחול. על פי תורת משמעות הצבעים, אנו מיחסים לצבע זה את התכונות הנמצאות בשילוב שני הצבעים האלה. צבע רוחני המעיד על איזון החומר, המיוצג על פי משמעותו של הצבע האדום המתמקד בחומר לבין הרוח המיוצג על ידי הצבע הכחול. צבע המדבר על תודעה גבוהה ומודעות רוחנית.

אם אתן מרגישות חיבור עמוק לצבע, יתכן ואתן נמשכות לעולם הרוח והעלאת אינטואיציה רוחנית גבוהה ומומלץ מאוד לכן ללמוד את התחום.

משמעות הצבע הלבן:

הצבע הלבן הינו צבעו של האור ומסמל את היעדר צבע ספציפי או את הצבעים כולם. ממש כפי שאנו יכולות לראות את הקשת בענן כאשר האור נשבר ועובר דרך מים, כך גם הלבן המסמל את האור חסר הצבע אך מלא בצבעים בעצמו.

על פי משמעות הצבעים הצבע הלבן מסמל ניקיון וטוהר, תום, שלווה וממש כמו דף לבן מאפשר התחלות חדשות. צבע של ימים מיוחדים כמו שבתות וימי כיפור.

אם תרצו להעמיק בידע שלכן על צבעים ספציפים, אנו מזמינות אתכן להיכנס לבלוג שלנו, שם תוכלו למצוא מאמרים מקצועים הכולל פירוט רחב ומלא על משמעות הצבעים השונים.

רוצות ללמוד עוד על משמעות הבצעים השפעת הצבעים יחד איתנו?

מזמינות אתכן לקורס אבחון וטיפול בצבע לפרטים יכנסו לקישור

 נכתב על ידי יעל ניסים, מייסדת המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X