המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הכול על הצבע האדום על צ'אקרת הבסיס והקשר שביניהם:

כתבות אחרונות

חפשי באתר

משמעות הצבע האדום

על המסתורין של עולם הצ'אקרות – צעדים ראשונים בצ'אקרת הבסיס ומשמעות הצבע האדום

הצ'אקרות יכולות להסביר תופעות רבות בחיים שלנו. צ'אקרת הבסיס יכולה לענות על שאלות כמו- למה אתם אוהבים או שונאים צבע אדום? למה יום ראשון הוא בסימן צבע אדום? קשר זה יכול לומר עליכם הרבה.

מה זה בדיוק אומר עליכם? מיד תקבלו את כל התשובות. בלימודי הילינג, קורס רייקי או לימודים בנושא הרפואה האלטרנטיבית אנו מלמדים בהרחבה את כל  הצ'אקרות איך לאזם אותם. במאמר הקצר הבא נתעמק בצ'אקרה הראשונה! צ'אקרת הבסיס!
את ספירת הצ'אקרות אנו מתחילים מלמטה למעלה, כשככל שאנו עולים, האנרגיות של הצ'אקרות הופכות לרכות יותר.

הצ'אקרה הראשונה היא: צ'אקרת הבסיס

צ'אקרת הבסיס אחראית על היבטים הקשורים בהישרדות, יציבות והחיבור הבסיסי ביותר שיש לנו לחיים. בצ'אקרה זו מתחילה האנרגיה לזרום עד צ’אקרת הכתר.  

צבע: אדום!צ'אקרת הבסיס

מיקום: ממוקמת בקצה בעצם העצה- עצם הזנב.

יסוד: אדמה

יום בשבוע: ראשון

הקשר של צ'אקרת הבסיס לבריאות הגוף והנפש הוא קשר הדוק. בהיבטים הפיזיים, צ'אקרת הבסיס מקושרת אל איברי הגוף התחתונים כמו: רגליים, אגן ואיברי המין. בהיבטים הנפשיים: צ'אקרת הבסיס מעניקה תחושת ביטחון, יציבות וכושר הישרדות.

חוסר איזון של צ'אקרת הבסיס יכול להתבטא במישור הפיזי, כמו גם במישור הנפשי:

במישור הפיזי

כאבים באיברים כמו הרגליים, בעיות עצירות, בעיות אגן, קושי ביציבות ועוד יעידו לרוב על חוסר איזון של צ'אקרת הבסיס.

במישור הנפשי

חוסר איזון של צ'אקרת הבסיס יביא לתופעות שונות:

ביתר פעילות של צ'אקרת הבסיס האדם יחווה האדם מציאות של צמצום והישרדות, מחסור ובאופן כללי אי יציבות בחיים.

בחוסר פעילות של צ'אקרת הבסיס וחסימה שלה: חווה האדם ניתוק מהמציאות הפיזית. אדם זה ישכח לאכול, לא יהיה מחובר לצרכים בסיסים, ולא יוכל לנהל את הנדרש בכדי לקיים אורך חיים תקין, כמו תשלום תשלומים, ניהול חשבונות, והוא יתקשה גם לבצע פעולות בסיסיות כמו קניות וניהול שוטף של משק הבית.

על משמעות הצבע האדום והקשר שלו לצ'אקרת הבסיס:

על פי תורת האבחון בצבעים והטיפול בצבעים, אנו נמשכים או מרגישים תחייה מצבעים מסויימים ממספר סיבות. ישנן שתי סיבות מרכזיות  שחשוב להזכיר אותן:

  1. עודף פעילות של הצ'אקרה
  2. חוסר פעילות של הצ'אקרה

משמעות הצבע האדום

במקרה של הצבע האדום אשר מקושר לצ'אקרת הבסיס, הדחייה מצבע או המשיכה עליו יכולה להעיד את חוסר איזון  בצ'אקרת הבסיס. אם אתם נמשכים לצבע זה, בדקו עם עצמכם האם אתם מרגישים יציבים, בטוחים ומחוברים לקרקע? האם אתם צריכים לרחף פחות ולעשות יותר? האם אתם יותר מדי עסוקים בדברים היום יומיים שלכם, בחשבונות ועשייה, עד שאתם שוכחים לאפשר לעצמכם לחלום, להתנתק מהמציאות? כמובן שאם מתעוררות בעיות פיזיות באיברים שצויינו קודם לכן כמו הרגליים, האגן ואיברי המין, יש לשים לב במיוחד לאיזון הצ'אקרה שלכם ולבדוק האם יש לכם חוסר איזון באנרגיות החיים שלכם.

שימוש בצבע אדום יכול לעזור באיזון של צ'אקרת הבסיס במקרה של חוסר פעילות או חסימה, ובמקרה של יתר פעילות ממולץ להימנע משימוש בצבע האדום.

כמו כן, ממולץ לכולם (מלבד לאלה הסובלים מעודף פעילות של צ'אקרת הבסיס) לעשות שימוש בצבע אדום ביום ראשון לשבוע וכן לאכול משהו בצבע אדום, זה יעזור לכם להתחיל את השבוע באנרגיות חזקות ומלאות חיים.

בכדי לדעת אם אינך נמצא בחוסר או יתר פעילות של צ'אקרת הבסיס יש לבצע אבחון באמצעות צבעים.

לקריאה נוספת בנושא אבחון בצבעים וטיפול בצבעים

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X