המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מסר בתקשור ו-5 טיפים חשובים שיעזרו לך לצלוח את תחילתה של השנה החדשה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מסר בתקשור ו-5 טיפים

שנה חדשה בפתח ואיתה החלטות ומחשבות שאנחנו מגבשות לעצמנו.

לכבוד השנה החדשה ומה שעומד בפתח הכנו לכן מסר בתקשור הכולל 5 טיפים חשובים שיעזרו לכן לצלוח את השנה הקרובה.

מסר ממועצת ה-52:

משנה לשנה המודעות והתודעה נפתחות יותר ויותר, אנחנו בסימן של צמיחה רוחנית ומודעות עצמית הולכת ועולה, אנחנו חוות וחווינו בחודשים האחרונים המון טלטלות אישיות בסימן של שיעורים מהעבר, שינויים שאנחנו מתעכבות לעשות ואחריות שאנחנו מנסות לא לקחת על עצמנו. התפתחות רוחנית היא בראש ובראשונה הקשבה לאמת הפנימית שלנו, לקול הפנימי שהיא הדרכה אישית שאנחנו מקבלות מהמדריכים האישיים שלנו, הכוונה שמגיעה להראות לנו את הדרך ואת הבחירות הנכונות עבורנו.

השנה הקרובה הולכת להיות שנה אישית (הסתכלות פנימית ואינדיבידואלית) עבור כל אחת ואחת מאיתנו, התדר הנוכחי שילווה אותנו במהלך השנה הינו תדר של מחשבה ובחינת האמת הפנימית שלנו, בשנה הקרובה אנחנו ניחשף לרבדים הפנימיים שבנו, ההסתכלות תשתנה מחיפוש של מקור חיצוני שמשפיע על חיינו למקור פנימי שמבין את האחריות האישית שיש לנו על דיוק פנימי ועל התנהלות חיצונית.

הידעת כי מסרים מהמלאכים מלווים אותנו תמיד? רוצה ללמוד איך לקבל מסרים בעצמך דרך מספרים עוקבים בשעון ומספרי מלאכים? כנסי

ככל שאנו מתפתחות ועושות עבודה של צמיחה אישית אנו מבינות את ההשפעה שיש לנו ולמחשבות ולרגשות שלנו על מה שאנחנו מקרינות החוצה ומה שמהדהד אלינו חזרה מהעולם החיצוני, אנחנו לומדות השנה להבין שאין לנו שליטה על אנשים אחרים ועל המעשים והמחשבות שלהם אבל יש לנו שליטה על עצמנו וזה לכשלעצמו משפיע על התגובות שאנחנו מקבלות מהסביבה.

אנו מבינות שכל אחת בנויה אחרת מבחינת דרך החיים, הבחירות, המסע שהיא עוברת ואיך שזה משפיע על התגובות שלה אלינו ובכך אנו לומדות לקחת פחות אחריות על איך שהעולם החיצוני מתנהל כשזה לא קשור אלינו אבל כן מבינות את האחריות שלנו בבחירת הדרך להגיב למה שמגיע מבחוץ והדרך בה אנו מעבירות דברים החוצה מאיתנו אל העולם.

בפתחה של השנה ולקראת החגים הקרבים אנו כבר נוכל לראות את ההשפעה של זה עלינו, אנו נראה בחגים הקרובים איך אנחנו מתבוננות על התנהלות של אנשים אחרים ונהיה במקום יותר מודע ושולט על התגובות שלנו ועל ההתנהלות שאנו בוחרות ליישם מול אנשים. השנה אנו מבינות את האחריות שלנו על הבחירות, התגובות, הרגשות והמעשים שלנו ומבינות את הצורך והמקום שלנו להיות שלמות ומדויקות עם עצמנו ועבורנו, אנו נשנה את נקודת המבט וזה הזמן שלנו לקחת אחריות על השנה הקרובה והדרך בה אנו בוחרות לנהל אותה.

רובנו נמצאות במקום בו אנו מבינות כבר, בעקבות השינויים שאנו עוברות כאינדיבידואליות וכחלק מקולקטיב, את הצורך וההכרח לקחת אחריות על עצמנו ועל החיים שלנו על מנת להיטיב עם המסע שלנו, אנו כבר לא נמצאות במקום בו אנו צריכות להיות כל הזמן בסדר עם העולם ומבינות את החשיבות והמעלה בלהיות "בסדר" עם עצמנו קודם כל וזה כשלעצמו יביא את הסביבה שלנו למקום בו הכול מתייצב ומקבל דיוק גבוה יותר. זה הזמן לעשות מסע של חשיבה אישית, מי אני ומה המסע שלי ולאן אני רוצה להגיע, זה הזמן לדייק את עצמנו מבחינת האנשים שאנו נותנות להם מקום, מבחינת האחריות על אחרים שאנו לוקחות יותר ממה שאנו צריכות ומבחינת הצעדים שאנו בוחרות לעשות שמקבל דיוק לא ללכת במסעם של אחרים אלא למצוא את המסע האישי שלנו ואת מה שנכון עבורנו.

לכבוד המסע של דיוק פנימה, הנה כמה טיפים שהתקבלו במסר בתקשור מהמלאכים שיכולים לעזור לך לצלוח את השנה החדשה:

1. אנו לא עושות שינוי – הצעד הראשון במסע הדיוק האישי שלנו הוא לא לעשות דבר, לא לשנות ולא להשתנות עד שאנחנו לא יודעות מה אנחנו רוצות ולאן אנחנו הולכות, לשם כך עלינו להתבונן על חיינו מנקודת מבט חיצונית, אובייקטיבית ככל הניתן, לשם כך עלינו להתנהל בטבעיות, לפי ההרגלים שפעלנו לפיהם עד כה ובינתיים במקביל להתבונן, על עצמנו, על הדרך שבה אנו מגיבות, על היחס שאנו מקבלות מהסביבה, ועל הבחירות שלנו בעקבות הצעדים של אחרים, בהתבוננות הזו אנו מגלות את האמת שלנו, את הפשרות שאנו עושות, את המניפולציות שאנשים מפעילים עלינו ואת הדרך בה אנו מגיבות, מהמקום הבוחן אנו לומדות המון, גם על אחרים ועל המקום שלהם בחיינו וגם על עצמנו והדרך שאנו עושות.

2. הקשבה פנימה – קחי לך זמן במדיטציה או אפילו על כוס קפה עם עצמך, לבחון את המקום שבו את נמצאת היום ואת המקום שאת רוצה להיות בו, את הפער בין הדברים ואת הדרך שעלייך לעשות, הצעדים שאת צריכה לשנות כדי להביא את עצמך לדיוק, אם אנו צועדות ללא מטרה אנו צועדות בחשכה וממקום של תגובה מידית ופחות ממקום שמדייק את עצמו ופועל למען שינוי לתועלת אישית, אם את מאפשרת לעצמך לעשות תכנון קדימה ולבחון את המסע שלך, את יכולה לדעת מה יותר והכי נכון עבורך, את יכולה לדעת כך מה הכיוון שלך ומה הצעדים שאת צריכה לעשות כדי להגיע למטרות שלך.

3. לקיחת אחריות אישית – תסובבי את נקודת המבט שלך מ – "למה זה מגיע/קורה לי"" למקום שמתבונן על הבחירות וההחלטות שאת עושה ואיך זה משפיע על הסביבה, להיות במקום בו את משחררת אחריות מחייך ותולה את המצב באחרים לא מאפשר לך באמת לעשות שינוי ומשאיר אותך במקום בו את תלויה ב"כיוון הרוח", לקיחת אחריות אישית מאפשרת לך להחזיר את השליטה לידייך ובכך מאפשרת לך לעשות את השינויים שאת רוצה לראות בחייך.

רוצה ללמוד איך לפתוח את העין השלילית לקבלת מסרים ודיוק הקול הפנימי? מאמר על בלוטת האצטרובל כולל תרגיל לפתיחת העין השלישית

4. צעדים קטנים ומותר ליפול – תבני לעצמך את המסע שלך, תבני את הצעדים שאת רוצה לעשות כדי להגיע לשינוי שאת מייחלת לראות בחייך והורידי כל ביקורת עצמית, ביקורת הרסנית שמחרבת לך את המסע שאת עושה, תסכימי ליפול בדרך, תסכימי לטעות ותבחרי בכל טעות שכזו לחזור למקום אובייקטיבי שבוחן את המצב ואת הבחירה שעשית, את האוטומטיזציה שהובילה אותך להגיב כמו שהגבת וללמוד מזה לפעם הבאה, המודעות עצמה ל"טעויות" מאפשרת לך ללמוד ולצמוח ולא מפילה אותך ומקשה עלייך להמשיך במסע, כל צעד שכזה מקדם אותך למטרה.

5. מעודדת אישית – תהיי את המעודדת האישית של עצמך, תרשי לעצמך "לעוף" על עצמך, להחמיא ולפרגן ולפנק את עצמך על הצעדים שאת עושה, תחזקי את עצמך בדרך, את לא צריכה אישורים מהסביבה כדי לדעת שאת בכיוון הנכון, כי זה הכיוון האישי שלך ורק את יכולה לדעת אם את בכיוון הנכון לך או לא, לכל אחת יש דעה ודרך משלה ולך יש את שלך, תעודדי את עצמך, תפנקי את עצמך ותעריכי את העובדה שאת עושה עבור עצמך, ואם זה קשה לך (כי אנו רגילות להיות למען אחרים תמיד) תזכרי שכשאת מאושרת וטוב לך את מקרינה את זה החוצה, את יותר סבלנית לילדים שלך, את יותר מדויקת ואנרגטית בעבודה שלך, מצב הרוח שלך עולה ואתו הביטחון העצמי, את יכולה לעזור ליותר אנשים בסביבתך, ואת משפיעה ומקרינה את הטוב שעולה בך לאנשים סביבך ובכך גם הם מרוויחים.

את השנה הקרובה תקדישי לעצמך, מגיע לך!!!
נכתב על ידי יעל צור, מורה לקורס תקשור, טארוט וחלומות וראש מחלקת הוראה במכון ללימודי רוחניות.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X