המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כל האמת על תקשור וקבלת מסרים באמצעות קלפי טארוט

כתבות אחרונות

חפשי באתר

ניבוי עתידות, תקשרו באמצעות טארוט

קלפי טארוט

קלפי הטארוט הומצאו במאה ה-15 למטרת משחק, ממש כמו ברידג' ובאמונה העממית ביכולתם היה אפשר לנבא את עתידו של האדם. בעולם המערבי, הן כלי חיזוי, ובשנים האחרונות קיבל הגדרה נוספת בעת המודרנית, לכלי אשר מייעץ ומכוון, ופותח את האדם למודעות ומכניס בו תובנות רבות. אם זה כך, כמעט כל אדם יכול ללמוד את משמעות הקלף, ולצלם את ציור הקלף בראש ובכך פשוט לצטט את מה שהוא אומר. כך זה לכאורה. למעשה …קריאה בקלפי הטארוט היא תקשור (קבלת מסרים), גם אם זה למטרת הכוונה וקבלת תובנות, וגם אם לשם ניבוי ..אך התקשור נעשה באמצעות הקלפים. דהיינו. אנו הצינור שמעביר את המידע דרך הקלף ומרגיש את המידע בהתאם ליכולת שלי להכיל אותו ולהרגיש אותו.

אז מהו תקשור ?

תקשור מהשורש ק. ש. ר . כשמו כן הוא. יצירת תקשורת שאינה באנרגיה דחוסה (עם אנשים למשל ) אלא באנרגיה שאינה דחוסה (מדריכים , ישויות , מלאכים וכדומה ). ישנם צורות תקשור שונות, כדי להגיע אל הנסתר ושאינו גלוי לעינינו, נקבל את התקשור באמצעים אמצעים שונים. למשל: קלפי תהילים, קלפי טארוט, קלפים שונים, אפילו קריאה בקפה, חלומות, שירים ברדיו וכדומה. על כן, קורא בקלפי הטארוט טוב, יהיה מחובר מספיק אל יכולת התקשור שלו (אינטואיציה, עין שלישית,וכתר) כדי שיוכל לפרש היטב את הפריסות.

רוצות לקראו עוד על תקשור עם מי מתקשרים ומהו תקשור היכנסו

איך מתקשרים עם קלפי הטארוט?

לפני שאת בוחרת באמת לגעת בכלי הזה ולראות בו את סגולותיו הרבות, ראי בך את סגולותייך. חשוב להבין כי אמנם הקלפים הם כלי, אבל עלינו להיות בעלי יכולת דומה. לא נקרא את הקלף כאילו קראנו את כיפה אדומה הספר. אלא נקרא את מה שראינו ונתרגם את זה, ניתן ליכולת התקשור שלנו להיפתח עוד ועוד.

נזהה את המטופל, אם האדם יגיע בבגדים בלויים, ונזהה כי מצבו הכלכלי רעוע. ובסוף פריסה על מצב כלכלי יצא קלף 10מטבעות. לא נוכל לומר לו כי הוא הולך להיות עשיר. חייבת להיות תשובה מעל ליכולת שלנו להבין דרך הקלפים. הכיצד. אז פה נפתח את המקום לשאלות. האם יש בית שאמור להימכר? ירושה? או כל דבר אחר אשר המדריך שלנו אומר לנו.לא נקבע את דינו עד שנברר.

חשיבות 22 הקלפים הן חשיבות עליונה. יש את האבא, ויש את ארבעת הילדים שלו. להתייחס לילד בהתאם לאביו. למשל חמישה גביעים (הבדידות הקשה) מכוונת את השואל לאביו (הכוהן הגדול), דהיינו הוא יעבור את בדידותו, אם הוא יאמין מספיק בכך שזה הסוף וילך להתייעץ עם מישהו מקצועי.

חשוב גם לזכור גם אחרי איזה קלף הוא מגיע. נחזור לארבעה גביעים הפעם. הוא איבד את אמונו ואינו רצה כלל אינטראקציה רגשית בכלל. אך לא הבין כי ללא רגש אין חיים והגיע למצב של חמישה גביעים.

יש רצף הגיוני מאד לקלפים, צריך להיכנס רק לעומקם ולעמקנו.

רוצה ללמוד את סוד הקלפים? לפרטים אודות קורס טארוט היכנסי

האם קלפי הטארוט מנבאים רעות ?

יהיו מתקשרים שיגידו גם מוות צפוי דרך קלפי הטארוט, כי לשם הכלתם מכוונת, ויהיו כאלה שיראו את זה בצורה אחרת. על כן. בחרו אם אתם באים לעזור לאדם ולהביא אותו למקום של תובנות ושינוי או לחרוץ את גורלו.

משפט שמשתמשת תמיד בקלפי הטארוט: "הכול כתוב והרשות נתונה". ומבחינתי אלה הם הקלפים. תשקיף של אירועים בחיינו, העברת שיעורים  ומסר לתיקון.

ג'וסלין סבג – מתקשרת, קוראת בקלפי טארוט , מנחה סדנאות ומאמנת אישית מוסמכת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X