המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

יצירת ניסים בחייך- זה אפשרי!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

החיים שלנו כל כך דינמיים, מלאי עשייה, תכניות, סידורים, עבודה, זוגיות, ואז בתוך כל הלחץ והחיים, אנחנו מעלות תפילה בליבנו לנס, לשינוי מציאות, לאיזון.

דרך ניסים אהבה מתבטאת

נכון שזה מצריך מאיתנו התמסרות והעמקה לשם התפתחותינו, ולעיתים אנחנו אומרות "יום אחד כשיהיה לי זמן", אבל חשוב שתהיי קשובה לקולך הפנימי, הוא יודע בצורה מדוייקת יותר למה את זקוקה כדי לייצר שינוי לטובתך.

אז חשוב לי לספר לך 3 דברים שכדאי לדעת לך על יצירת מציאות וניסים בחייך:

1. אנחנו הרבה פעמים פועלות מאותו המקום שאנחנו מכירות. הפעולה מאותו המקום, מביאה לאותן התוצאות שכבר מתקיימות בחיינו. במצב הזה אנו יוצרות מציאות של "יש מיש". תחשבי על זה, אם את בכעס ואת פועלת מתוכו, מה הסיכוי שתיצרי שלום במרחב שלך?

2. כשאנחנו פסיביות לגבי המציאות שלנו, אנו הרבה פעמים מגיבות למציאות של האחר ונגררות ליצירת מציאות לפי רצונתיו. וכמו בדוגמא הקודמת אנו יכולות להיות אלה שנגררות לכעס של האחר בלי שליטה. – לימדי לזהות מה שלך ומה את רוצה בביתך!

3. יצירת מציאות מיטיבה לא רק עבורי! אגלה לך סוד קטן שלא הרבה יודעים, כשאת עובדת על יצירת מציאות מיטיבה, ומכלילה עוד אנשים נוספים שאת אוהבת בתוכה, זה יעבוד לך יותר טוב 🙂 !
רוצה לדעת למה? לעבוד על יצירת מציאות שמיטיבה עם אחרים הרבה פעמים מייצר מעקף לחסימות שלנו עצמנו, פחדים, חששות, דברים שחשבנו שלא אפשריים בעבורינו. כשאנו מאחלות לאדם יקר אחר טוב, אנו למעשה מכניסות את עצמנו לתדר של טוב עם פחות מחסומים ויכולות ממש למשוך טוב לחיינו.

זיכרי! אי שפיות זה לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאות שונות. (אלברט איינשטיין)

יצירת מציאות וניסים בחיינו מתאפשרת מתוך פעולה של תודעה שונה לזו שאנו מתקיימות בה.

רק כשאנחנו מגיבות מתודעה בתדר גבוה יותר, אנחנו יכולות ליצור מציאות שונה ומיטיבה יותר.

את יכולה לייצר יש מאין!

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X