המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

טלקינזיס – הזזת חפצים בעזרת כוח המחשבה: אמת, שקר? רק ליחידי סגולה? תרגיל מעשי!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טלקינזיס בכוח המחשבה והמוח

טלקינזיס או הזזת חפצים בעזרת כוח המחשבה (מיוונית: "טלה"- רחוק, ו-"קינזיס"- תנועה) הוא תחום בפאראפסיכולוגיה העוסק בהשפעה מנטלית על התנהגותו של החומר, כאשר בדרך כלל הכוונה היא ליכולת להניע גופים ממרחק. זאת אומרת הזזת חפצים בעזרת כוח המחשבה בלבד וללא כל התערבות פיזית, המונח המודרני בפאראפסיכולוגיה לטלקינזיס הוא פסיכוקינזיס (או בקיצור PK).

מבחינת ההגדרה הקלאסית של טלקינזיס, הניחנת ביכולת טלקינטית מסוגלת להזיז חפצים בכוח מחשבתה בלבד. בשנים האחרונות גם השפעה מרחוק על מערכות ביולוגיות (אנשים, חיות, צמחים ותאים) נכללת בהגדרת המונח ולא רק הזזת החפצים. בעלת היכולת הטלקינטית יכולה לכאורה לגרום לשינוי ביולוגי, חיובי או שלילי על המערכת הביולוגית עליה היא מפעילה את יכולתה. לדוגמה, אישה אשר למדה טלקינזיס יכולה לכאורה להשפיע על רגשותיו של אדם אחר על ידי התרכזות בשינוי בלבד.

(הגדרה מתוך: ויקיפדיה)טלקינזיס בכוח המחשבה והמוח

הזזת חפצים בעזרת כוח המחשבה, היא יכולת שטמונה אצל כל אחת ואחת ב ד.נ.א, בקוד הגנטי שלנו. התהליך שצריך לעשות הוא לפתוח את הצופן הנסתר. דבר זה דורש תרגול והתמדה. טלקינזיס הוא שילוב של מיקוד ופוקוס ללא הפרעה מחשבתית. שילוב של שני אונות המוח, המוח האנליטי – שמאל. והיצירתי – ימין. שילוב בין שני כוחות מנוגדים הוא מה שיביא להתפתחות.

אנו כישויות אנרגטיות, לומדות ומתנסות ביכולת הזאת על מנת ללמוד יותר על עצמנו, לקלף את הקליפות שמסתירות את הכוחות האמתיים שלנו. תרגול טלקינזיס היא יכולת שמתפתחת כמו שריר, ממש כמו לפתח שריר פיזי, רק שהשריר הזה הוא אנרגטי שעובר תהליך בעולם הרוח ומתגשם בעולם החומר. השריר הזה דורש תרגול והתמדה על מנת להביא לתוצאות, הוא דורש התרכזות והתמקדות בפעולות ובחירה מראש קודם כל בפעולות פשוטות וקלות לביצוע, ברגע שנבחר התנסות שהיא מורכבת אנו מראש מפילות את עצמנו ומונעות מהאפשרות להתפתח, אולם, ברגע שאנו עוברות הכשרה נכונה והכוונה מתאימה אנחנו מתנסות בדברים המתאימים ליכולות שלנו ומשם פותחות לעצמנו את היכולת לחדד ולחזק את האפשרות הזו ולגדול יותר ויותר.

תרגיל מעשי בטלקינזיס – הזזת חפץ בעזרת כוח המחשבה:

כדי לנסות ולחוות את הנושא תצטרכנה שלושה דברים:

  1. נר או מחק
  2. מחט
  3. ריבוע של נייר כסף שמקופל באמצע ובשני אלכסוניו ואז נפתח כמו בתמונה
  4. לוודא שאין תנועה של אוויר איפה שאתם נמצאיםתרגיל בטלקינזיס

אחרי ששמתן את נייר הכסף על המחט. שימו את שתי הידיים שלכן משני צידי המחט ותדמיינו שאתן שולחות אנרגיה אל נייר הכסף ותראו בעיניי רוחכן שהוא מסתובב, תשלבו תנועה עדינה של הידיים ותדמיינו שאתן מסובבות את הגלגל.  תרגול זה נקרא psy wheel. לאחר שאתן רואות שהגלגל זז, נסו להרחיק את הידיים, לעשות זאת מרחוק ואפילו בלי ידיים בכלל.

רוצה לתרגל וללמוד איתנו? לפרטים אודות קורס פאראפסיכולוגיה הכוללים לימודי טלקינזיס היכנסי

תרגול טלקינזיס מעצימה שלווה וכוח פנימי, מפתחת יכולות רוחניות שיש לנו ופותחת אותנו לגילוי יכולות נוספות שטמונות בנו. כמו כל דבר בחיים בעצם, הבחינה של עולמות חדשים והבחירה להתנסות בהם מאפשרת לכן לגלות עוד ועוד היבטים בעצמכן שלא הכרתן ומאפשרת לכן לחדד את מי שאתן, את החוזקות שלכן, ואת הצמיחה האישית שלכן, גם טלקינזיס הוא חלק בכן שאפשרי וקיים, אבל מאחר והמוח האנושי הורגל למקובעות חומרית, הוא אינו מכיר באופן טבעי ביכולות הנוספות הקיימות בו, פתיחה של ערוצים כאלה מרחיבה את התודעה, מרחיבה את היכולות ומאפשרת לכן לברוא מציאות על כל מה שאתן וכל מה שסביבכן.

תאפשרו לעצמכן לחקור עולמות חדשים כל הזמן וגם תסכימו לנסות אותם, ותזכרו – הכול אפשרי!!!

רון פורטנוי – מתמחה בפיתוח תפיסה על-חושית, אינטואיציה, טיפול ואיזון אנרגטי.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X