המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

חמש עובדות שממש שווה לדעת על הקסם של עולם הרייקי!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

איך להתחיל לטפל באנשים

שמעת בעבר על אנרגיית הרייקי אולם לא הבנת בדיוק במה היא מטפלת?

האם טיפולי רייקי אכן עובדים גם מרחוק?

מדוע בזמן הלימוד של הכלי, חשוב לעבור חניכה לאנרגיה זו על ידי מורה מקצועי.ת?

האם כדאי ללמוד רייקי אם אינני מתכננת להיות מטפלת?

 

רייקי הינה שיטת טיפול להעביר אנרגיה דרך הידיים אבל לא רק!

 

במיוחד עבורך, ריכזנו 5 עובדות ששווה לדעת לגבי הקסם של אנרגיית הרייקי:

 

1-המנוע שמאפשר להתעורר לנתיב האור!

רייקי היא לא רק שיטת ריפוי.

זהו מנוע שמעורר אנשים לתוך נתיב האור שלהם… להתפתחות אישית, לריפוי, לתנועה של החיים. לשחרור, לסקרנות, ללמידה ,לטיפול, לריפוי, ליצירה למחשבה מקורית, ליציאה מתוך עצמך אל האחר..אל העולם.. להוראה, להחלמה ובעיקר לגילוי עצמי, לצאת לדרך, לנתיב שמשמח את הלב וגילוי הקסם של החיים.. לצאת לחפש את הייעוד, להמשיך להתמקצע בדרך הטיפולית.

 

2- רייקי פותח את המערכת האנרגטית לאינטואציה ותקשור.

לאורך 25 שנה תוך הוראת רייקי ותודעה באהבה רבה , זה קורה שוב ושוב, רבות מהתלמידות, במהלך ואחרי סיום הקורס, מתארות שהן חוות חיזוק ביכולת האינטואיציה  שלהן, שהתקשור נפתח יותר, שמידע מגיע וזורם אליהן בקלות ..ובעיקר – זה משתפר לאורך הזמן, ומחזק את היכולת שלהן לקלוט מידע, גם בטיפול וכן, גם בחיים עצמם.

 

3- רייקי תומך בנו כבני אדם ומטפלים – וזוהי מתנה עצומה!

כמה אנחנו יודעות ומאפשרות לתמוך, להעניק ולתת לאחרים, זאת איכות נפלאה של מרפאה ומטפלת. השירות הגדול של הרייקי  לחיינו – נכנס למקום שדואג שלעולם לא נתרוקן!

כאשר את מטפלת באדם אחר- רייקי "מתעל" את האנרגיה גם אליך!

מעבר לזה, טיפול רייקי עצמי יומי למערכת שלך-זה מפתח שמאפשר בכל רגע למלא ולהטעין את הגוף, הצ'י והאנרגיה שלך. בעולם מהיר ותובעני, רייקי הינו המפתח לתמיכה הזנה ורפואה עצמית עבורך, לשמירה על המערכת שלך לאורך זמן כאדם וכמטפלת.

 

4-רייקי – מטפל באתגרי בריאות וחיים ומשתלב עם כל שיטה!

במה הרייקי מטפל?
כמעט בכל דבר!

במהלך החיים רתמתי את הרייקי מעבר לטיפול בקליניקה, גם לכל מצב בחיים שפגשתי בבית, במשפחה או בטיול עם הילדים. אם זה כאבי ראש, אוזניים, שיניים שצומחות לתינוק, תמיכה לפני ואחרי חיסון, כאבי בטן, בעיות עיכול, נשימה, כאבי מחזור,בעיות פריון,  הקלה על כאב פתאומי שיכול לשבש טיול, יום עבודה או כל תפקוד אחר בחיים.  בנוסף רייקי מרגיע מצבי מתח ועומס רגשי לפני בדיקה,מבחן או מצגת, אחרי יום עמוס. והנפלא ביותר שבעצם ניתן לשלב אותו עם כל שיטה – שיאצו, דיקור, עיסוי, רפלקסולוגיה..זה עושה סוג שלENTER  לכל הטיפול, תומך בהחלמת תאים, מחזק מערכת חיסונית, מעצים את הריפוי ומאפשר רובד אנרגטי נוסף ועמוק לטיפול שלך.

 

5- זמן חניכה של רייקי זה זמן בקשה ומשאלות. מה את צריכה לדרך שלך.

את המידע הזה קבלתי בתיקשור לפני שנים רבות, זהו מפתח מרגש עם ערך רב לכל אחת! בזמן החניכה,זמן קבלת הרייקי, וזה קורה ברגע המפגש האישי שלי עם כל משתתפת בקורס. נוצר חיבור מיוחד בין הניצוץ הנשמתי למערכות האנרגטיות, הפיזיולוגיות והרגשיות. באותם רגעים  המערכת שלך פתוחה למרחב חסד חדש, מרחב שפתוח לבקש משאלות, בקשות מה אנחנו רוצות וצריכות לזמן לנתיב החיים שלנו קדימה . וזאת מתנה מופלאה של הרייקי עבורנו, שלא רבות יודעות. והוא זמין עבורך.

 

אז כן, רייקי מהווה מערכת ריפוי וטיפול מיידי לחיים האישיים שלך, וכלי מופלא לריפוי פיזי ורגשי לשלב בקליניקה שלך, ובחייך האישיים גם אם אינך מטפלת!

 

הרייקי מהווה מערכת לצמיחה אישית ומקדמת התפתחות תודעתית, מאפשרת לך משאלות לדרך שלך, תומכת בך כמטפלת וכאדם לאיזון יומי.

פותחת את יכולת הקשב בפנימי שלך לאינוטאציה ותקשור.

 

הוסיפי לכל האיכויות הנפלאות האלה לעובדה שאפשר גם להעביר רייקי מרחוק, לילד בבית ספר, לאבא בדיוק מוגן, לילד בצבא. כל זה עושה את מערכת הרייקי מהירה נגישה עצמתית ומפתח מופלא לחיים שישמש אותך רבות בדרך שלך קדימה.

*תכנים מתוך קורס רייקי – לפרטים נוספים הגיבי בפוסט או שלחי הודעה לנייד 054-7701538 יעל/ליאת*

נכתב ע"י: שרה מתוקי – רייקי מאסטר מזה 25 שנה, מורה ללימודי רייקי במכון ללימודי רוחניות ומחברת הספר "בנתיב העוצמה עם כוח החיים".

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X