המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

גלגולי נשמות, תודעה גבוה והמציאות המדורנית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

גלגולי נשמות, תודעה גבוה והמציאות המדורנית

 גלגול נשמות התחיל באדם כבר מראשיתו. תוך התבוננות בטבע ומתוך החיבור למהות הפנימית העמוקה ביותר אשר הייתה טבועה בו. בראשית החיים על כדוה"א, האדם היה מחובר באופן חד משמעי לאנרגיות הגבוהות והקדמוניות שהיו כאן, שיצרו אותו בגופו. כאשר בחר בגוף הארצי, יחד עם מרחב היצירה, לעבור ממרחב של חיה אשר מתנהלת בהקשר של הרגע ואינה מודעת, לצורך עניינו, לאשר אמור להגיע, אזי האדם ותודעתו עשו קפיצה אנרגטית וקוונטית משמעותית ביותר  בערך כמו מה שקורה כאן עכשיו) לתוך תודעה שיודעת את עצמה.

תודעה זו בעצם מהווה שיח פתוח, שאינו לינארי, בין העבר, ההווה והעתיד שלנו. ומתוך התנהלות זו, התחיל האדם לקיים דיאלוג מאוד מעניין עם המרחב הפיזי שיוצר אותו, היא "אמא אדמה", היא למעשה מערסלת את הנשמה במהות הראשונית שלה כאשר היא מתקיימת בתוך המרחב הארצי, החומרי. הרחם הקדמונית, השייכת לאמא אדמה, היא זו שמלמדת את הנשמה, שעתידה להתגלגל למספר רב מאוד של גלגולי נשמות את רזי כדוה"א כאשר הנשמה בוחרת להגיע לכאן בפעם הראשונה. פעם זו עלולה להיות טראומתית מאוד לנשמות רבות שכן חוקי הכדור הזה מאוד שונים מכדורים אחרים.

כדי שהאדם יוכל להאמין בגלגולי נשמות עליו, ראשית, לבחון אמיתות ואמונות הקיימות בו בהקשר לנושאים אחרים שאז אם יימצא שישנו פער בין האמונות לבין מרחב תנועת הנשמה, המציאות שתיווצר היא מחיקה או חסימה של כל מה שהגלגולים הקודמים יכולים להעניק לאדם. אין זה אומר שהם אינם רלוונטיים, אלא הכוונה היא שהתודעה לא מאפשרת להם לצוף ואז הם פשוט אינם קיימים מחוסר זמינותם.

כדי להבין את נושא גלגול הנשמות, באופן הקל ביותר, ניתן להתבונן על האוכל שאותו אנו אוכלות  (הפרי הצומח על העץ, נאכל על ידי האדם, וחוזר לאדמה. מזין אותה ומדשן אותה ומאפשר לעץ ליצור פירות נוספים), על מחזורי הטבע. גם אם לצורך ההבנה אנו מגייסות מרחב שהוא מאוד זמין ונוח לנו, עדיין ישנה התייחסות למרחב האמונות שמאפשרות את ההבנה העמוקה או שהן יוצרות חסימה. וחסימה זו מונעת את המשך ההבנה וכתוצאה מכך את פוטנציאל הטיפול והריפוי של מה שהבאנו איתנו מגלגולים קודמים.

רוצה לדעת עוד על גלגול נשמות ביהדות ובקבלה?כנסי למאמר המלא

במרחב האנושי, בתרבויות אשר יצרנו סביבנו, כמה שהתרבות יותר קרובה למציאות "המודרנית" היא רחוקה יותר ממרחב האמונה בגלגול נשמות. כמה שהפרטים המרכיבים את התרבות שמים מקום לשכל ומנהלים שיח עם מרחב ה"אגו" כך מרחב השיח בנושא  "גלגול הנשמות" לא קיים. הוא לא יכול להיות קיים. ה"אגו" לא יכול להכיל דבר פרט לעצמו. זהו תפקידו. הוא נוצר על מנת לחזק ולבסס את האדם בתוך התנהלותו ומתוך שה"אגו" הוא, כביכול, היחיד שהוא שווה כוחות ושווה ערך לפחד, אזי הפחד מנהל "דו-קרב" מול האגו והשיח הרוחני נדחק לצד ומאבד את מעמדו בתרבות האדם ובהתפתחות פוטנציאל הנשמה מתוך שעורים שנחוו בגלגולים קודמים.

בשלב התפתחותי מסוים בני האדם בחרו להפסיק להאמין בגלגול נשמות או לחילופין הפכו את ההתעסקות בנושא לעניין של "מומחים". העניין הגיע משתי סיבות: האחת, מתוך שכבר לא היה צורך להתעסק בנושא זה. הוא לא שירת את ההתפתחות הכלל אנושית אלא הצורך הגיע בלמידת ההפך. בלמידת ההתרחקות. השנייה, כל נושא גלגולי הנשמות לא שירת את המטרה שלשמה האדם חוזר לכאן ולעכשיו. הועלה טיעון, במסגרת ההחלטה על הלמידה האנושית, שכאשר ישנה התעסקות רבה מידיי בנושא הגלגולים, ערכו של האדם וחייו הנוכחיים יורד. למעשה, אם ההתעסקות האנושית תאפשר להבין באמת לעומק המדויק ביותר את נושא גלגולי הנשמות, אזי התנועה והעשייה והמחויבות הנישמתית לגלגול הנוכחי לא תהיה מדויקת מספיק.

בעידנים שהפחד ניהל את מרחב קבלת ההחלטות, עידנים שעדיין קיימים, נושא הגלגולים יצר תעתוע של שחרור ואז האנושות לא יכלה להתנהל מתוך מרחב הלמידה שהיא בחרה לעצמה. כאשר התקבלה ההחלטה על שינוי העידנים ועל הצורך של הנשמות בכדוה"א לחזור למרחב הדיוק שלהן, הייתה התלבטות רבה האם לאפשר למרחב הגלגולים לחזור למקום הידע והתודעה האנושית. מה שהוחלט בסוף הוא שהמרחב האנושי יכול להכיל רמה מסוימת של ידע בתחום גלגול הנשמות אשר משרתת את ההתפתחות האנושית בזמן הווה, בזמן הקיים כעת על כדוה"א. יחד עם זאת, חשוב לבאר כי נושא הגלגולים הינו רחב הרבה יותר ועמוק הרבה יותר ממה שהנשמה הקיימת בך כעת או הנשמות שאליהן

את הולכת לדבר, יכולות להכיל. ומתוך כך, אלו הפרטים המובאים אלייך.

תפקיד הבנת הצורך באמונה בגלגולי נשמות נובע מתוך הידיעה הנישמתית הברורה שישנה המשכיות. שלמעשה החיים שכביכול אנחנו "חיות פעם אחת" מוגבלים לגוף הספציפי ולגלגול הספציפי. אולם גם זה אינו מדויק מספיק והבנת מכלול הנושא דורשת הכרות ולמידה של שנים. רק נאמר שהצורך האנושי, מצד אחד לרצות להבין את מרחב הגלגולים ומצד שני כביכול "לבעוט" בו ולסרב להאמין, נובע מאותה הדואליות שהאדם חש ומתנהל בתוכה בכל התייחסותו לעולם החומר של מול עולם הרוח וברמה ערכית יותר, מרחב השליטה.

רוצה לדעת מי היית בגלגול קודם? פרטים על סדנאת שחזור גלגלולים

הפשט מדבר על קיומה או אי קיומה של השליטה, בעוד שהרבדים העמוקים מסועפים הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. כאשר אנו מחברות את נושא הגלגולים, האמונה והשליטה, ברמה האנושית זהו חומר גלם לפצצת אטום. מדובר בשלושה מרחבים אשר עומדים מתוך קיומם העצמאי והם לכשעצמם מהווים, לרוב, מקור לחיבוטי דעת ונפש. כאשר אנו מחברות את שלושתם ביחד ומבינות, לפחות ברמת המקרו, שישנה כאן התנהלות של הזנה הדדית, אזי שישנו פוטנציאל לפיצוץ מטורף אשר לא משרת את ההתנהלות האנושית.

הסיבה לכך שנושא הגלגולים לא באמת יכול להגיע במלואו לתודעת בני האדם, ואפילו לא העמוקים והמוארים ביותר היא מאחר והידע לא משרת את הקיים. הידע המגיע, הוא מתוך מרחב שאילת השאלות ומתוך מרחב הכלת התשובות. אין שאלה שלא מתנהלת באופן מושלם בשני המרחבים האלו, גם אם נראה על פניו שזה איננו נכון. וכאשר מרחב השאלות לוקה בפערים ומרחב ההכלה הינו כלי שכרגע הינו מוגבל, אזי התשובה מתאימה עצמה לשני פרמטרים אלו.

גם אם יגיע האדם שיצליח לשאול את השאלות ויצליח להכיל את תשובה, הפרמטר שיבחן את אופי התשובה ולבסוף יקבע אותה, הוא מרחב ההתקדמות וה"שירות" שהתשובה תעשה ללמידה הכלל אנושית.

את כבר הבנת שהלמידה שיורדת לתודעה האנושית יורדת בכמה מקומות ולכמה אנשים במקביל. תהליך זה קורה על מנת שהנושא ירד באופן מושלם ואחיד לכלל האנושות. ישנם נושאים שדורשים התפתחות ויציאה מהפקעת על מנת להבשיל לגמרי. נושא זה, של גלגולי נשמות הוא מורכב מאוד מאחר והוא מכיל בתוכו התבוננות חיצונית מתוך עולם הזמן שאינו אפשרי במימד השלישי ולכן כל עוד הנך במימד זה, אין באפשרותך לקיים את התודעה של הרבדים והממדים העמוקים של גלגולי נשמות. אבל את יכולה בהחלט לחקור וללמוד על הנושא ומתוך כך על עצמך.

 נכתב על ידי גינת פריד -קאוצ'רית רוחנית, מתקשרת את מדריכי האנושות הגבוהה

שנים רבות חקרתי בתוך עצמי את נושא "גלגול הנשמות". הגעתי לכל מיני נושאים, חלקם קשורים וחלקם קצת פחות ובעיקר גיליתי שזהו עולם בלי סוף. עולם שאם אתה מוכן לשמוע, יהיה מי שיהיה מוכן לספר וללמד. כאשר החלטתי לכתוב לכם על הנושא, בחרתי להעלות כאן, בפעם הראשונה, תקשור מרתק שקיבלתי לפני מספר חודשים ממרחב הידע האין סופי, וזהו הפרסום הראשון שלו. מה שמרתק במאמר זה, אלו למעשה שני רבדים של שיח המשתלבים האחד בשני. מרחב אחד של ידע אשר פותח את דלתותיו אל תודעה ארצית מתחדשת ומרחב שני של שאלות המועלות על ידי באופן אינטואיטיבי. התוצאה (מרתקת על שני מובניה) מייצרת מרחב חדש של ידע בתוך זה הקיים כבר בתחום "גלגול הנשמות".

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X