המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

איך לגרום לטיפול אנרגטי להצליח באמת – על טיפול אנרגטי והאמת הבסיסית שמאחוריו

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיפול הילינג רוחני אנרגטי

מה הוא האלמנט הסודי שיגרום לטיפול אנרגטי רוחני לעלות את אחוזי ההצלחה שלו?

בכל מסגרת טיפולית יש שני גורמים שלא משתנים, האדם שנותן שרות- מטפל והמקבל- מטופל, בדרך כלל יש שיטה שהמטפל עובד איתה, עם זה דרך שיחה, טכניקה גופנית או אנרגטית.. כל הטיפולים האנרגטים מתבססים על כוח אחד שנקרא כוח האהבה, כוח האהבה זה החומר גלם שיוצר כל רגע ורגע את העצמי שלנו. אנו באים לטיפול אנרגטי על מנת לחזור לעצמנו.

רגע אז מה זה העצמי? לא ניכנס לפילוסופיות אינסופיות, שניסו להבין את העצמי עוד מימים ימימה, העצמי שלנו נברא על ידי כוח אינטליגנטי, אינסופי, אלוקי, העצמי שלנו בנוי אך ורק מכוח גלם אחד שנקרא אהבה, האהבה היא הכוח היוצר, המחבר, הנותן שנמצא בכל דבר ודבר בעולם הזה שיש לו את היכולת להשפיע לטובה, שזה בעצם הפוטנציאל של כל בני האדם.

אז עכשיו כשהבנו שהעצמי שלנו בנוי מאהבה, אנו באים לטיפול אנרגטי רוחני על מנת להחזיר את תחושת האהבה בחיים, אם זה פתרון לכאבים פיזיים בגוף שנוצר חלל עקב חוסר אהבה, דפוסי התנהגות וחשיבה שאינם מחוברים לאהבה ובעלי מנגנון הרס לחיים, כאב רגשי או נפשי שאינו מחובר לכוח של האהבה, כל אלו הם אלמנטים אשר מנתקים אותנו מהכוח הרוחני הכי חזק בעולם -שיש לו את היכולת לרפא, לאחות, לתקן, לחבר, להרכיב, להשלים, לפתור….
ככל שהמטופל שלנו זז מההתיישרות שלו עם האהבה, כך הוא יותר מרגיש חוסר איזון, חולי וכו'…
כשמטופל מגיע אליכם, לא משנה ממש איזה מטפלים אתם, או באיזה שיטה אתם עובדים, יש כוח אספקט טיפולי רוחני שלא ילמדו אתכם באף מקום כטכניקה- מכיוון שזו דרך חיים שנקראת- החיוך הפנימי

באלמנט החיוך הפנימי אנו מחוברים לכוח של האהבה, על ידי הסתכלות על המטופל שמולנו אך ורק בשימוש בכוח האהבה כוח החיים. חיוך – ח.י. משמע אתם מחייכים אז אתם מקרינים את כוח החיים ולא את כוח המוות והדיכוי. החיוך הפנימי לעומת זאת זה לא רק לחייך מבחוץ, אלא לחייך מבפנים על ידי הסתכלות נכונה על המטופל שהוא כבר בריא, שלם, מושלם, תקין, הרמוני, אוהב ונאהב על ידי כל הכוחות הרוחניים בעולם ובעיקר על ידינו.
כשאנו מחייכים מבפנים אל המטופל אנו כבר מזרזים את תהליך הריפוי שלו, מכיוון שכל מה שאנו מסתכלים עליו משנה את מבנה החלקיקים שלו בהתאם לצופה שמתסכל, אז מאוד חשוב להסתכל על מטופל שהוא כבר בריא. בריאות – מהמילה בריאה. לעלות לעולם הבריאה. עולם הבריאה שממנו העולמות שלנו נבראו אך ורק מאהבה, נתינה, שפע אינסופי.

את החיוך הפנימי אפשר להכניס לכל אלמנט בחיים, לכל מצב חיים, לא רק לחדר הטיפולים, אם יש לכן סיטואציה בחיים שאתם נורא מתקשות איתה, מצבים חוזרים ונשנים בעבודה שהייתם רוצים לשנות אותם למצב שבו תרגישו איתם טוב ותפסיקו להילחם בהם, תתחילו להסתכל על המציאות הזאת בחיוך ותדביקו את כוח החיות על מצב החיים הזה, על ידי קבלתו. עצם היכולת שלכם לקבל את המציאות הזאת באהבה תשפיע עצומות על הסיטואציה ותשתנה לטובתכם ולטובת הכלל.

את החיוך הפנימי אפשר לתרגל על ידי התחברות לכוחות של אהבה ללא תנאי עליהם מבוססות שיטות ריפוי רבות כמו הרייקי, קורס תטא הילינג, קורס הילינג ועוד שיכולות להתעורר מסיטואציות שבהן הרגשתן מחוברות, אוהבות ונאהבות, התפעלות והתלהבות עצומה, הזכרות במקרים כאלו בחיים מייד מעוררות את תחושות האהבה והשמחה, עד שתוכלו לעורר את התחושות הללו ללא שימוש בזיכרון או בדמיון אלא מעצם היותכם פה בחיים.

כתב על ידי רון פורטנוי – פאראפסיכולוג ומורה לקורס הילינג רוחני ואבחון תדרים במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X