המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על מזל טלה , יום שוויון האביב והקשר בינהם

כתבות אחרונות

חפשי באתר

על מזל טלה ויום השוויון

על מזל טלה ויום שוויון האביב

יום שוויון האביב יתקיים השנה בישראל ב-20 למרץ. יום השוויון היה אחד מארבעת המועדים האסטרונומיים החשובים של השנה בעת העתיקה. ביום זה, היום והלילה שווים, והשמש עולה בדיוק במזרח ושוקעת בדיוק במערב (במהלך השנה יש סטיות קטנות כאלה ואחרות מהכיוון המדוייק)  ושוהה 12 שעות בשמיים. מרגע זה, בחצי הכדור הצפוני האור והחום גוברים והימים מתארחים. הוא קושר לעונת האביב, ועמה ההתחדשות, הלבלוב וחזרתו לחיים של הטבע לאחר החושך והקור החורפי. באסטרולוגיה, קושרו תכונות אלו למזל טלה ויום תחילת האביב נקבע ליום בו השמש עוברת למזל טלה.

כל התרבויות העתיקות בחצי הכדור הצפוני ציינו את יום זה כיום חשוב להתחדשות וצמיחה. במקדשים העתיקים של הבבלים, האשורים והמצרים, כמו גם אלו של הקלטים נבנו בהתאם למיקומה של החמה ביום זה.

גם הגיבורים, האלים והמשיחים הקדמונים קמו לתחייה, נולדו מחדש או זכו להארה ביום זה, בין אם זה ישוע הנוצרי, אוסיריס המצרי, תמוז השומרי, או אדוניס, דיוניסוס ואטיס היווניים – רומיים. סיפורם של דמויות מיתיות אלו נסב סביב מהלכה של השמש סביב הארץ. כך שבאופן סימבולי, רבים מהם גם נולדו ביום היפוך החורף (היום הקצר בשנה).

יום השיווין והשפעתו על מזל טלה:

מזל טלה מביא עמו את החום, האש והרצון בלידה חדשה. בגלגל המזלות מזל טלה מבטא את הרגע בו נפרדת הישות שלנו מהרחם הקוסמית ונולדת לכדי ישות נפרדת ועצמאית על פני מישור האדמה.

לכן, מזל טלה מאופיין באופי ששם דגש על הגדרה עצמית, עצמאות, ואמונה בדרך. האש, הלא היא מסמלת את התשוקה, מביאה עמה את ההתלהבות וההזדהות עם מה שאנו עושים. אם נשות מזל טלה לא מאמינות במה שעליהן לעשות הן לעולם לא ישלימו. מזל טלה מגיעה לכאן עדיין צעירה ונאיבית הישר מהרחם הדגית (שהרי דגים הוא המזל הקודם לטלה). היא מבינה לראשונה כי ההישרדות כעת מוטלת על כתפיה. נשות הטלה לא יסבלו פסיביות וקורבנות כאחינותיהן הדגים. הן יעשו כל שדרוש כדי לשנות את המצב ולשרוד. מזל טלה תגן על עצמה ותאבק על זכותה לחיות ולהיות. בתוך אותה הזדהות נאיבית, הטלה יכולה בשוגג להיות עיוורת לצרכיהם של אחרים בסביבתה ולרמוס אותם, מרוב התלהבות, בדרך להשגת המטרה.

אז אם נרצה לרכז את התכונות המאפיינות את בנות מזל טלה, נוכל לומר שמדובר בנשים מאוד יצירתיות, חמות (לטוב ולרע), שיכולות להתרתח מהר אך גם להתקרר מהר. נשים שהרגש, ההתלהבות, התשוקה וההזדהות עם מה שהן עוסקות בו, כמו גם העצמאות שלהן חשובה להן. הן האמניות, הגיבורות, הספורטאיות והלוחמות של גלגל המזלות.  אלו נשים שלא יוכלו להתכחש למה שהם חשות בפנים ולכן קשה להן מאוד להיות מזויפות או מאופקות ולרוב הן מצטיינות בכנות אבל לא בדיפלומטיות, טקט או כושר מפותח לדחיית סיפוקים.

טלאים יכולות להתחיל הרבה פרויקטים בהתלהבות גדולה, אבל קשה להן לסיים דברים או להחזיקם לאורך זמן. זאת מפני שכשההתלהבות שוכחת אז האש כובה והמזון הרגשי הדרוש למזל טלה אוזל. זהו מזל שזורע זרעים רבים אבל לא מביא את כולם לידי הבשלה. זהו מזל ניסויי ולכן הוא שייך לנשים החוצבות דרך חדשה, לחלוצות ומנהיגות בתחומן. מזל טלה הוא מזל שיכול להוביל את הדרך לאחרות ולעשות זאת באומץ עיוור. עם זאת, לא תמיד קל להסתדר עם הטליות. ההגדרה העצמית, הרצונות והצרכים האישיים הם דבר חשוב מאוד עבורן ואי הסכמה יכולה להתפרש כאי תמיכה ולעורר את הדחף הטלאי להפרדות. חשוב שאישה במזל טלה תלמד להפעיל נכון את האנרגיה שלה, בצורה שאינה פוגענית לסביבתה ופועלת באופן מאוזן לאורך זמן. טלאיות אשר לומדות לעשות זאת הן בולדוזריות רציניות היכולות לשנות סדרי עולם ולהזיז הרים.

מזל טוב לכל נשות מזל טלה, חודש טוב ואביב שמח!

כותב המאמר: בועז פיילר – אסטרולוג ומטפל רוחני

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X